Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 16 november 2013

Hitta Julklappar.nu!

Av Malin wiper - 16 november 2013 14:00

     

Är ni ute efter lite roliga och bra julklappar så kan jag rekommendera Hitta julklappar. Sidan är väldigt bra uppbyggd och lätt att kolla igenom, även färgsättningen upptill tilltalar mig. Där finns en bra blandning av allt möjligt för både barn, unga och lite äldre. Han som har hemsidan/sajten heter Håkan Edqvist. 

 

 

         


Klicka här för att se en rolig tanborste i modell större som är designad för att rengöra toaletten. Den kommer jag nog att köpa själv för jag gillar lite kul grejer. Jag funderar nu på att även köpa en sån i julklapp till en person som också gillar roliga saker. Klicka här för att kolla på ett häftigt paraply med gevärshandtag. Klicka här för att se ett par roliga strumpor. Det finns massor av kul saker där så gå gärna in och kolla. Klicka här för att se nåt behjärtansvärt, en nalle till förmån för SOS barnbyar

 

   

Fick två bilder som jag ville ha till inlägget av Håkan. Här denna med toatandborsten.

   

 

 

   

Sen det roliga paraplyet som jag själv är sugen på...     

 


Klicka här för att se handgjorda Vinyl-örhängen. Man kan ge betyg på sajten och dom har fått 8,5 stjärnor av 10 möjliga för dessa örhängen. Jag har satt in en bild med länk under min presentationsbild på höger sida om bloggen. Klicka på bilden så kommer ni in på sidan
 

 

  

 


Trailern till en brittisk film som heter The Christmas Candle som har premiär 22 november 2013. Det festliga är att sångerskan Susan Boyle gör sin filmdebut i denna film och bidrar också till en  låt i filmen som heter "Miracle Hymn". Klicka här för att höra ett smakprov  

 

    

här ser Susan Boyle ut i filmen The Christmas Candle

 

#Julklappar #Julfilm

 
 
TantGlad

TantGlad

17 november 2013 06:45

God morgon till dig!
Hoppas du har sovit gott, för här har det näst intill stormat i natt.
Nog om det. Villken rolig toa borste som ser ut som en tandborste. Och det finns nog många fina grejer som man kan köpa och ge bort som julklappar.
Filmen.....ååå vad bra jag tycker den verkar vara. Jag älskar såna där gammeldagsa filmer där tiden är runt 1800 till tidigt 1900 -tal. Dom är så mysig. OJ är susan boyle med, hon sjunger ju fantastiskt, och hon här på bilden smälter ju perfekt in i filmen. Vill se filmen känner jag!

Nu hoppas jag du får en fantastisk dag och söndag min vän.
Varma kramar till dig!

http://TantGlad.bloggo.nu

Malin wiper

17 november 2013 10:00

Jag har sovit rätt bra och fått loss lite slem på grund av Kan Jang som löser upp eländet. Har däremot hostat som en galning på morgonen och sov länge.

Såna filmer är nåt att drömma bort sig till på julen. Susan Boyle har kommit för att stanna.

Tack goa du för din härliga kommentar

Ha en fin dag själv

Varma kramar

 
≈Sanna≈

≈Sanna≈

17 november 2013 08:45

Filmen verkar riktigt bra! Det hade ju varit kul om den hann komma hit till Sverige innan jul så man får se den, tror den kan bli en favorit.
Vilken bra sida du tipsar om, det fanns en hel del kul där inne men jag blev klar med de sista klapparna igår :( Väntar visserligen på två beställningar men annars är allt inslaget och klart.
Jag antar dock att du deltar i tävlingen på den sidan så håller mina tummar för att du vinner något av priserna :)
Hoppas du får en fin söndag!
Kram!

http://cdwoman.blogspot.se

Malin wiper

17 november 2013 09:59

Såna filmer är så mysiga att se på julen och både miljö och kostym är vackra så man måste få drömma sig bort lite.

Kul att du gillar sidan. Jag skall köpa några saker därifrån

Härligt att du redan har köpt alla klappar. Jag tror att jag är med i tävlingen men jag är lite borta i knoppen just nu och orkar inte varken blogga eller kolla men kommentarerna försöker jag svara på

Ha en fin söndag själv

kramar

 
Filifjonkan

Filifjonkan

18 november 2013 14:28

Ja så kul med Susan Boyle i filmen,,och julfilmen måste man ju se känns det som.

http://filifjonkan.se-bloggplatsen.se

Malin wiper

18 november 2013 16:42

Julfilmer är alltid kul och jag har några favoriter jag ser om varje år

kram

 
Maya

Maya

19 november 2013 13:33

Inför förra julen hade jag julklappstips på bloggen så om nån vill kika in där är det bara att söka på "Julklappstips" i sökrutan nere till höger... ;)

Får se om jag orkar och hinner göra några julklappstips och julkalender iår...beror på hälsan och resan!

Kram!

http://maypel.wordpress.com

Malin wiper

20 november 2013 08:21

Dina julklappstips förra året var suveräna. Jag köpte ju en del saker.

Ja du hälsan går före och sen kan man göra saker

Ha det bra
kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 28 mars 08:45

    I tisdags tog vi en promenad nere i Öster Mälarstrand, Notudden. Här satt vi oss ner på dom nya bänkarna framför småbåtshamnen. Sen gick vi omkring och kollade runt lite på dom båtar som fanns där, än om inte så många än     Här sitte...

Av Malin wiper - Onsdag 27 mars 08:30

  I mångdags innan vi hämtade min son i Enköping så dukade jag klart så allt var färdigt till lunchen hos oss. Min son har blivit vegetarian så vi tillagade morotsbiffar som vi gjort några gånger förut. Klicka här för att få receptet på morotsbif...

Av Malin wiper - Måndag 25 mars 07:15

    Här kommer lite fler bilder från promenader, och som ni vet så gillar jag pelare. Här ett pampigt hus i centrala Västerås     Lite fler pelare jag stött på och jag tycker såna tillför mycket i stadsbilden     En lite annorlunda...

Av Malin wiper - Söndag 24 mars 09:00

    Detta är en Alfa Romeo Spider från 1972. Den såg jag på en av våra promenader och den var så läcker. Nu börjar det snart dyka upp lite mer veteranbilar och det känns kul                                                                 ...

Av Malin wiper - Lördag 23 mars 10:30

      Vi skall sälja våra två gula fotöljer av märket Swedese Nova. Vi har ingen plats för dom i  denna lägenhet för vi har tagit sovrummet till vardagsrum där vi även har våra datorplatser. Därför köpte vi denna stol Mellby på Jysk för ett tag s...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards