Öppen Ridå

Alla inlägg den 10 augusti 2013

Av Malin wiper - 10 augusti 2013 08:00


 

      

Eftersom jag visat lite höstnyheter från City Skor på damsidan så kommer nu lite höstnyheter på herrsidan. I går kom det fina vädret tillbaka med sol men tyvärr lika tryckande. 

 

     

Här en stilren sober modell i svart. 

 

    

Här håller Rebecka fram en läcker boots i blå  mocca med röda inslag.

  


Klicka här för att se vart jag hittat bilden på dessa skoblock. Min man har ett par liknande men inte fullt så klumpiga. Numera är dom oftast i plast om man nu behöver använda såna. Dom är så roliga och fina så man kan nog använda dom som en inredningsdetalj i en hall. Jag har själv aldrig någonsin använt skoblock men det har min man gjort. Vill man vårda sina skor ordentligt så skall man använda såna. 

 

     

En snygg modell i oxblodsfärg  

 

Klicka här för att komma in på Skomakeri.com för att se massor av fint och gediget. 

 

     

Nyhemkommen känga i mörkbrut skinn som ser matt och melerat ut  

 

     

En varm och go toffel att gå hemma och mysa i. Det är en riktig klassiker än om den moderniserats lite.   

 

    

Tuff loafer i grå mocca         

 

     

Svart snygg höstsko att gå skönt i.   

 

    

Dessa läckra skor i blå mocca är nedsatta med 50% 

 

     

Elegant Dahlin-sko för festkvällar  

 

    

     

Ljusare höstsko för sköna promenader  

 

     

Denna lite högre promenadsko står på rea-hyllan  

 

     

Jag visste inte att det fanns såna här nyckelskydd numera men där misstog jag mig. 

 

     

Bekväm svart lite robustare sko med resår på båda sidorna upptill   

 

     

Lite nya resväskor i en av hösten och vinterns färger lilarött (greddelin)         

 

       

Willie Hightower med Walk a mile in my shoes. Willie Hightower började redan vid 6 års ålder att sjunga i en kyrkokör, och började sin karriär som sångare 1958. Han sjöng på nattklubbar i 6 år, varefter han sen undertecknade ett skivkontrakt med Bobby Robinson. Han är född i USA 1940 och är fortfarande aktiv som sångare. Hans genre är rhythm and blues, soul och funk.



Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards