Öppen Ridå

Alla inlägg den 31 juli 2013

Av Malin wiper - 31 juli 2013 19:15

  


I dag köpte jag ett laptopbord på IKEA som heter "svartåsen" det fanns i svart och vitt men jag valde det vita. Det kostar 179 kr och jag är supernöjd. Kan inte hitta bordet på nätet när jag letar men vårt IKEA har i alla fall detta bord. 


 


Det finns gott om plats för datamusen och bordet är höj och sänkbart.



  


Här testar jag bordet och det funkar hur bra som helst. Förut hade jag en sån där bricka med kudde under men den åkte åt alla håll och det var svårt att få plats för musen.  Nu står allt stadigt och jag kan fytta runt bordet som jag vill.

  

Det går ju även att använda när jag skall dricka kaffe eller nåt annat framför tv:n....  Som ni ser så har jag redan fikat på bordet...   

 

  

 

Här kommer Little Richard och väcker upp oss på kvällskvisten med låten "Rip it up"  




Av Malin wiper - 31 juli 2013 08:00

 

      

Här kommer ett tips på ett fint sommarcafé dit vi varit några gånger genom åren. Det ligger norr om Huskvarna på vägen mot Gisebo, Gränna. Det ligger vackert upp mot berget med utsikt mot Vättern och E4 

 

Klicka här för att komma in på deras hemsida. Klicka här för att komma in på en sida för att läsa om Brunnstorps gårds historia. Klicka här för att komma in på cafékartan för att läsa recensioner. Klicka här för att se deras öppettider. 

 

   

Det är så otroligt vackert där både när man tar sig upp mot gården och dess café, och dess vackra trädgård som är långsträckt med massor av fina sittplatser och stugor.    

 

 

Här går man upp till gårdarna och cafét.      

 

Det finns sittplatser lite överallt på området    

 

    

       

  

Jag har haft lite sämre matlust i denna värme så jag har ätit glass några gånger fast jag inte skulle. Den var i alla fall jättegod. 



 

 

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards