Öppen Ridå

Alla inlägg den 4 mars 2013

Av Malin wiper - 4 mars 2013 08:15



 

   

 

Jag blir tvungen att ta en eller två veckors bloggfritt. Jag känner mig lite utbränd eftersom jag inte kan blogga eller göra annat på nätet lagomt utan vräker på och då hinner jag inte med övriga livet så bra som jag skulle vilja med allt vad det innebär. Jag börjar att få sömnproblem, känner mig deppig och håglös, då är det dags att sätta stopp men det är inte lätt för jag tycker så mycket om att blogga. Jag har ju tagit bloggvila förut men bara en eller två dagar och det räcker inte för att jag skall få in en rutin i mitt liv vad gäller motion och annat som måste till. Nu kommer jag även att hinna fixa med en ny header. Jag har dessutom fått svårt med att hinna med att komma in på era bloggar och det gillar jag inte.  

 

 

 

 

             

 

 

Jag har ju en utbrändhet bakom mig och en kronisk nackskada som gör att jag inte fungerar lika bra som förut. Kommer ändå att gå in på facebook lite då och då för att upprätthålla kontakten med mina blogg och fb vänner. Ni har varit fantastiska och jag är så glad att ni har velat komma in på min blogg.  Sköt om er och ha det så bra så ses vi snart igen. Jag har fått healing av (Kristina Kicki) några gånger och det har påverkat mig positivt, jag har  en del saker att bearbeta och lägga bakom mig en gång för alla så jag slutar  grubbla.  

    

 

 

 

    

 

 

Travis Tritt feat The Eagles med låten "Take it Easy"  


 

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards