Öppen Ridå

Alla inlägg den 1 mars 2013

Av Malin wiper - 1 mars 2013 17:00

   


Jag skrev häromdan att man nu kan abbonera Ritz Konditori. Nu har jag fått reda på lite mer och detta gäller på kvällarna. Vill man ha en Italiensk Buffé så kostar den 145 kr/person inkl dryck och kaffe. Det måste vara minst 15-20 personer. Lokalhyran kostar 500 kr. Klicka här för att komma in på deras facebook. 



  


  


Åsa som driver Cafét har en bror som är konstnär och heter Mattias Bokinge, han skapar fotokonst. Det hänger tavlor av honom på Cafét och nu har det kommit till ytterligare en som ni ser här. Den är stor och mäktig och passade väldigt bra in. Jag har skrivit om hans verk tidigare. Denna tavla gör sig bäst att se live. 



Klicka här för att se vad jag skrev om honom i augusti 2011. Klicka här för att se vad jag skrev om honom när jag såg hans tavlor på Folkets Hus konstutställning. Då var det tavlor i en annan lite ljusare stil så han varierar sig. Klicka här för att komma in på hans hemsida



  


  


Må så bra kära bloggläsare. Jag är så glad att ni är så många som kommer in till mig.

   

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards