Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 21 februari 2013

Michael Bublé!

Av Malin wiper - 21 februari 2013 14:00


   

Allting blir så stort för mig numera på grund av att jag har mina problem i kroppen men nu är jag så förberedd jag kan och det känns jätteskönt, och jag har ju en man som underlättar för mig så vi hjälps alltid åt. Det har gått som på räls och jag blev inte ens irriterad när jag hade bilen i dag och kom hem och ingen parkeringsplats var ledig. En del hade ställt sig så galet så det hade kunnat rymmas flera bilar till men jag brydde mig inte utan åkte och hämtade min man på hans arbete och började helt plötsligt gapskratta och sen när vi kom tillbaka hem så fanns det en plats igen. Annars hade vi fått ställa in bilen i garaget. Det händer saker runt en som gör  att man bör ta vara på den tid man har och inte hetsa upp sig för småsaker. Jag har ett temperament som blir hett ibland men visar det sällan utåt men ibland glimmar det till när jag blir orättvist behandlad för det tolererar jag inte längre. 

 

   

Dukat och klart bara brödet som fattas. Nu skall jag bara fixa med lite småsaker som vi skall pyssla med på träffen.

 

   

Har inte så mycket att skriva om just nu så jag sätter in några frestelser från Ritz

 

  

 


Kände för denna låt och artist som jag haft inne förut men detta klipp är så snyggt och festligt. Michael Buble med låten "Caught in the act" . Klicka här för att komma in på hans hemsida.

 
 
Pea

Pea

21 februari 2013 14:25

*ler* Sånt temperament har jag också. Det finns mest på insidan,(och jag blir lessen och sårad, men visar det inte) men så ibland så kommer det ut. Och då är det rejält! Men sen är det bra, för den gången. Fin dukning!
Ha en bra dag. Kram! ♥

http://peas-dagar.blogspot.se

Malin wiper

21 februari 2013 15:25

Då är vi samma personlighetstyp ;)) Kul att du gillar min kaffedukning

Ha en fin dag
kramar

 
Ingen bild

SmålandsJenny

21 februari 2013 15:56

Du får mig verkligen sakna ritz. När jag va liten va man där nästan varje vecka, på den tiden hade dom olika erbjudanden på storpack, 10 sockerbullar för 40 kr tex, när dom hade sådana erbjudanden köpte vi ofta å jag å min syrra smällde i oss det mesta, haha.

Malin wiper

21 februari 2013 16:03

Vad roligt att få veta lite mer om Ritz när du bodde här. Du kan få gästblogga här om du vill och berätta lite mer om hur samhället såg ut då.

Ha en fin kväll
kram
Malin

 
Ingen bild

Petra

21 februari 2013 18:59

Ha så trevligt och krya på dej!!Kram

Malin wiper

22 februari 2013 07:56

Tack snälla du.

Ha en fin dag
kramar

 
Sirpa

Sirpa

21 februari 2013 22:04

Hej! Tack för din hälsning! Nu sitter jag här med jätte konstig ställning och datan nästan upp o ner i famnen:) Vilka goa saker du viras! Har det bra!
Kram Sirpa

http://anglarochparlor.blogspot.se

Malin wiper

22 februari 2013 07:56

Varsågod! ;) Så brukar jag sitta ibland också med min lap top.

Ja du det blir frestande

Ha en fin dag
kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Måndag 15 april 15:15

    Efter all musikunderhållning i lördags på Röda Korset så var det dags för dans. Det är en tjejdansgrupp från Fryx dance company. Dom väldigt duktiga, smidiga och hade en väldigt bra rytm och enérgi. Dom går på Fryxellska skolan          ...

Av Malin wiper - Söndag 14 april 11:45

  Vi hade det toppen i går på Röda Korset där dom hade full fart hela dan. Här ser ni Kelly till höger som är chef och till vänster en av dom anställda. Alla är så kreativa och trevliga. Först får man köpa fikabiljett och det kostar 50 kr/perso...

Av Malin wiper - Lördag 13 april 08:30

    I går behövde jag klippa mig lite och numera går jag hos Forumfrisören och är nöjd varje gång. Jag klippte mig 1,5 cm och lite mer uppklippt (etapper), sen var håret så tjockt så hon tunnade ur lite också. Jag har skrivit om dom förut i och ...

Av Malin wiper - Fredag 12 april 07:15

    I går 14.00 hade vi bjutit upp vår granne A-B på kaffe. Vi bjöd på Slåihop kaka med grädde och hallon på sidan om, morotskaka och hallongrottor. Vi hade jättetrevligt och vi har hur mycket som helst att prata om så det flyter verkligen på.   ...

Av Malin wiper - Torsdag 11 april 08:15

                                       Actionet  Bottiner= franska "små stövlar", syftade från 1840-talet på kortskaftade kängor, oftast med snörning. Klicka här för att se ytterligare en bild på hur svarta bottiner med dragkedja ser ut. Jag h...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards