Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 15 april 2012

Sven-Bertil Taube och en födelsedag....

Av Malin wiper - 15 april 2012 09:00


Happy Birthday
click to get Orkut Myspace happybirthday Comments & Graphics


Förskrivet och tidsinställt inlägg för jag ligger nog och sover just nu...    

I dag fyller min svärmor år och min man och hans bror med familj skall fira henne i dag däruppe i Piteå. I går  hälsade dom på min bloggvän Skrivmoster som bor däruppe med sin man. Dom var nere här förra året på besök hos barn och barnbarn och då passade vi på att träffas och det var jättekul. Dom hade haft jättetrevligt hos Skrivmoster och hennes man Mr E. Skrivmoster och hennes man kommer snart ner hit igen och då skall det bli kul att träffas. Jag har minst 6 bloggvänner uppe i norr och det skulle vara kul att anordna en bloggträff när jag kommer upp dit så vi alla kan träffas. Jag är så glad att jag började blogga för annars hade man inte kommit i kontakt med så många härliga människor som man gjort dom här bloggåren. Klicka här för att komma in på Skrivmosters blogg. Hon har skrivandets gåva och har gett ut några böcker och skriver i tidningar mm.


 

Grattis svärmor på födelsedagen. Hoppas du får en toppendag...  


 

Jag vet inte vilken musik hon gillar men jag tar en med Sven-Bertil Taube när han tolkar Mikis Theodorakis

 



River in the forest - Images and gifs for social networks
Graphics, comments and images for social networks!


Ha nu en riktigt fin söndag...



 
 
≈Sanna≈

≈Sanna≈

15 april 2012 09:26

Hejsan tant M :) Jag hoppas du sover gott nu, såg att det blev sent på fb för din del inatt.
Idag lämnar jag min make själv hemma och åker ner till småland, min pappa ska till Kina och behöver någon som finns för min lillebror så nu blir det två tuffa veckor ifrån varandra.
Jag hoppas Mr T har med sig sin kamera så det kan bli lite bilder till dig från allt han upplever på sitt äventyr.
Sedan skäms jag lite över att säga det men dubbeltrissen jag fick av dig hade nu legat till sig så vi skrapade den igår och det var en vinstlott, min största vinst på triss t.o.m Det känns kul och jag vet vad pengarna kommer sparas till :)
Tack för alla dina värmande ord om Liza, de betyder!
Stor Kraaam!

http://cdwoman.blogspot.com

Malin wiper

15 april 2012 15:03

Hej Flickan S ;) Då kommer ni att få längta efter varandra också. Ja du jag var inne på fb mitt i natten ;) galet så det förslår

Vad häftigt att din pappa skall åka till Kina vilket äventyr. Mr T har tagit kort men jag vet inte hur mycket. Ingen fara detta med dubbeltrissen men kul att du vann lite, då blir jag glad också

Varsågod vännen. Jag känner själv sorg efter Liza som man fått följa i din blogg. Jag tyckte man kände henne lite. Ni har en svår tid framför er.

Ha en fin dag
stor kram

 
skrivmoster

skrivmoster

15 april 2012 10:41

Vi har ringt och grattat sonen som fyller år idag tillsammans med ca 25000 andra personer i landet!
Ja vi hade en trevlig kväll tillsammans och det var så roligt att träffas igen. Nästa gång är du med!!

Ha en fin dag och hoppas att du fått sova gott!
Varma kramar!

http://skrivmoster.bloggplatsen.se

Malin wiper

15 april 2012 15:04

Grattis till sonen. Jag åt frukost efter 12.00 så hela dan blir förskjuten. Dom tyckte att det var så roligt att träffa er.

Ha en fin dag
kramar

 
Maya

Maya

15 april 2012 16:07

Hej Vännen!

Jag tror att jag såg Din man Mr T och Din svärmor igår! Var osäker men det måste varit han, Du får fråga om dom stod utanför Nygatans Kiosk ;) Vi åkte i den vita Volvon & jag var in på kiosken och köpte Lotto om han nu såg mej :) (Vet inte om han sett mej på foto eller känner igen mej heller så han kanske inte tänkte på det heller). Hursomhelst vore det skoj om det var han! Då har jag iallafall sett Din man live :)

KUL att dom hälsat på Skrivmoster! :) Vi var på konsert igårkväll.

Det vore jätteroligt med en bloggträff! Det måste vi fixa! Jag har ju några bloggvänner i samma stad och träffar bara två av dom! Sen har jag ju bloggvänner i hela landet, så visst vore det roligt att se alla live och ha bloggträffar :)

Ha en jättefin dag! Här skiner solen idag +7 och riktigt mysigt ljus :)

Kram kram!

PS! Jättefin header, har glömt säga det :)

http://maypel.wordpress.com

Malin wiper

15 april 2012 22:37

Det var min man och min svärmor du såg i går för jag har nu frågat. Festligt ;) Dom hade jättetrevligt hos skrivmoster. Hoppas vi kan träffas och ha en bloggträff nästa gång vi åker upp.

Härligt väder ni haft i dag

God natt och sov gott
kram

Kul att du gillar headern. Det är en gammal bild jag tog när vi bodde i huset

 
Ingen bild

Gunhild

15 april 2012 18:37

Tack för gratulationen och presenterna.
Ha det gott nu när solen kommit, här är det slaskigt med lite sol..

Malin wiper

15 april 2012 22:35

Varsågod! Härligt att du fick en lyckad födelsedag med dina nära och kära

kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Av Malin wiper - Onsdag 17 april 07:30

   I går hade jag tid på Citypraktiken för att undersöka mina öron. För ca 1,5 år sedan så hörde jag ett litet brus i öronen på kvällarna. Sen eskalerade det men jag har inte hört bruset när jag varit utomhus utan mest när jag skall sova. Tyvärr ha...

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Av Malin wiper - Måndag 15 april 15:15

    Efter all musikunderhållning i lördags på Röda Korset så var det dags för dans. Det är en tjejdansgrupp från Fryx dance company. Dom väldigt duktiga, smidiga och hade en väldigt bra rytm och enérgi. Dom går på Fryxellska skolan          ...

Av Malin wiper - Söndag 14 april 11:45

  Vi hade det toppen i går på Röda Korset där dom hade full fart hela dan. Här ser ni Kelly till höger som är chef och till vänster en av dom anställda. Alla är så kreativa och trevliga. Först får man köpa fikabiljett och det kostar 50 kr/perso...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards