Öppen Ridå

Alla inlägg den 28 mars 2012

Av Malin wiper - 28 mars 2012 11:45


Jag fick ytterligare en bild på framrusande tåg när vi var till Stockaryds Stationscafé i söndags. Det ser ut som det skulle vara snö på perrongen men det var det inte utan strålande sol.



Annelie som driver stationcafét sålde lite smycken och annat ett tag och jag fick se vad hon hade kvar av grejerna. Det var bl.a dessa presentaskar som är jättefina även inuti så jag köpte några av henne till fyndpris.


Tog även dessa avlånga. Det är bra att ha sånt liggande när man skall ge bort presenter eller ha tävling på bloggen och ha nåt fint att lägga priserna i.



jag fick två armband av Annelie som man även kan göra till halsband. Det är såna med magnet och jag har haft såna förr. Hon har även haft till försäljning...  



Hon visade även gulddoublésmycken hon sålt och jag fastnade för dessa enkla men eleganta örhängen som jag köpte för en liten summa. Jag har mest silver men ibland behöver man guldfärgat eftersom jag har en del halsband som dom då passar till. Jag köpte även en ring men fick ingen bra bild på den.



Dessa örhängen i form av konståkare är också i gulddoublé. Klicka här för att se vart dom finns 

 

 


På Stockaryds second hand hittade jag ytterligare en bok med fint papper till ett pris av 5 kr.



Det jag gillar med dessa är att en penna placerats i en födjupning och sen är det en perforerad kant så man kan dra av bladen. Jag brukar ha såna som kladdpapper. Jag har flera stycken men dom andra har text och färg på framsidan. 


Klicka här för att komma in på en sida med snygga pennor  

 

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards