Öppen Ridå

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Malin wiper - 13 mars 2012 14:45

 
 

Min svåger var på väg med deras hund Axa till hunddagis då han fick vara med om nåt otäckt. Han körde framför en bil som vinglade kraftigt på vägen så han ringde polisen. Precis när han pratade med polisen så åkte bilen av vägen och voltade ner i ett dike. Syrran fick reda på olyckan och visste att hennes man körde just då på den vägen och ringde honom men fick inget svar. Ni kan tänka er vilken oro hon kände då.  Jag är så glad och tacksam att det inte hände min svåger nåt, han blev påkörd bakifrån av en bil och ådrog sig en allvarlig wiplashskada för ett antal år sedan. Tack vare min svågers rådiga ingripande så var polisen snabbt på plats. Min svåger försökte dra ut mannen i bilen men han hade hamnat i baksätet och hade inget säkerhetsbälte på sig.


  Klicka här för att läsa i Markbladet om olyckan som min svåger bevittnade. Det är min syster som skrivit artikeln i Markbladet där hon arbetar


Rättelse: Jag har missförstått, det är inte syrran som skrivit artikeln ang bilolyckan utan det är min svåger Mr K som blev intervjuad i tidningen.

 



                    



 



 Här kommer låten "Take it easy" med Eagles. Klicka här för att komma in på deras hemsida



          


Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards