Öppen Ridå

Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Malin wiper - 2 mars 2012 09:00


Här kommer en av mina favoriter i årets Melodifestival Thorsten Flinck & Revolutionsorkestern med låten "Jag reser mig igen". Det var endast tre låtar som jag gillade och det var denna, Loreens låt och Lisa Miskovsky.


  

Jag tycker att Thorsten Flinck har sån känsla och närvaro och jag gillar när det är lite teatraliskt och annorlunda. Dessutom gillar jag has röst till tusen. Texten berör på många plan och jag får ståpäls av låten. Han är dessutom en bra skådespelare och regissör. Jag hoppas verkligen att han går till final i andra chansen. Det skulle vara kul att gå och se honom live nån gång eller att se ett teaterstycke han är med i.


  Klicka här för att komma in på hans hemsida


 

 Nu önskar jag alla en härlig fredag. Här har vi solsken och mildväder så det blir en promenad efter att jag ätit frukost. Var uppe sent i dag p.g.a att jag sov dåligt i natt. 

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards