Öppen Ridå

Alla inlägg under februari 2012

Av Malin wiper - 1 februari 2012 07:56


Som ni har sett så har jag varit med i några tävlingar på sista tiden och när jag gick in här på bloggen så såg jag att jag vunnit ett pris hos härliga "Kaffehörnan". Det är dessa prydnadsbokstäver som man sätter på en vägg och dom kommer från "Housing" Jag blev superglad och det var ingen dålig början på dan.... . Tusen tack snäll Killen på Kaffehörnans blogg.... Klicka här för att komma in på Housings hemsida. Jag visar upp skylten när den kommer.


 


Klicka här för att komma in på Kaffehörnan. Jag brukar aldrig förr ha tur i varken spel eller tävlingar men nu har jag vunnit flera fina saker det sista året hos flera av mina bloggvänner...     


Click here for more graphics and gifs!


I dag är det hela 17 grader kallt och det är verkligen rekord denna vinter.


Av Malin wiper - 1 februari 2012 07:00


Ibland rinner kraften ur en



Man går sönder och ligger bara där



Sen blir allt så vackert igen




 

Rätt som det är bryts man ner



Blir liggande ett tag



Ett hinder på vägen man måste över

       


Bäst att vila en stund



Sen kommer man ändå ut på andra sidan och fortsätter hanka sig fram   



Free Orkut and MySpace winter Graphics Glitters
click to get More winter's Comments & Graphics


Ha en härlig vinterdag och sköt om er....  

 


 

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards