Öppen Ridå

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Malin wiper - 14 februari 2012 09:00

När min man kom hem från jobbet i går så visade han sina nya arbetskläder. Jag bad honom modella lite...   

Den här har jag visat förut för några år sedan men visar den igen för den är så läcker. Det är en hängare i form av en hammare. Klick här för att komma in och kolla vart den finns 


På jackans baksida står företagsnamnet. Dom utför många olika arbeten och har stor flexibilitet.  

På killarna och tjejens kläder står deras namn. Även som här på jackans framsida 

Även på tröjan under jackan står deras namn. Förut har jag skrivit Mr T om min man men när man har facebook så finns knappt några hemligheter längre...  

Jag har själv beställt jobb därifrån då dom fixade min filmklappa och även sjalhängaren. Nästa gång skall dom få laga en byrå som gick lite sönder under flytten. Dom har redan haft lite olika jobb såsom att tvätta hästtäcken, vanliga mattor, flyttstädning, flytt och ihopsättning av möbler, trädgårdsarbete, svetsarbeten, byte av däck på bilar mm. Listan kan göras lång. Min man har blivit jättebra på datorer och kan även sköta fixa och sköta om hemsidor mm. Han är webbansvarig i museiföreningen. Alla som arbetar där har en massa kunskap. 


Klicka här för att komma in på hemsidan för Vaggeryds Allservice. Den är under uppbyggnad så än finns bara en bild där.



Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards