Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 6 februari 2012

Filmklappa och väggord!

Av Malin wiper - 6 februari 2012 17:20

I dag blev min filmklappa klar som jag beställde för ett tag sen på min mans jobb. Det är min man som tillverkat den. 


Här är den nu uppsatt och den sitter bara fast med några skruvar så man kan lyfta av den från väggen och använda när jag så vill när jag gör filminlägg. Skall även skriva saker på den vid olika tillfällen.



  Mr T har redan varit och skrivit på min filmklappa...     



  

Nu är även dom fina väggorden uppsatta som jag vann hos Kaffehörnan. Dom passade jättebra i slutet av hallen bredvid draperiet till data och gästrummet.  Det blir mer kontrast mellan vägg och ord i verkligheten.  

 

 

 
 
Sussi

Sussi

6 februari 2012 20:55

Så gulligt av Mr T. Filmklappan pasade jättebra där på väggen. Jag älskar väggord. Jag har hem ljuva hem i hallen och sov gott i sovrummet.

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Malin wiper

6 februari 2012 22:26

Kul att du gillar filmklappan ;) Mina väggord är också i hallen ;) det låter så positivt.

Ha en fin kväll
kramar

 
Kristina

Kristina

7 februari 2012 06:43

Vad mysigt du gör för er, det är så härligt av vara omgiven av det man verkligen tycker om och inte bara det som är "inne".
Go kram till dig och ha en bra dag!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

Malin wiper

7 februari 2012 08:40

Kul att du tycker det. Vi gillar att blanda gammalt och nytt och det är skönt att inte vara bunden av det som är inne just för tillfället.

Go kram till dig också och ha en fin dag

 
helga

helga

7 februari 2012 08:41

Åh, vad det blev läckert! Gulligt också med kärleksfulla ord på klappan ;)

Jag är förtjust i väggord också men har faktiskt inga. Dottern har "All you need is love" på väggen som böjts till av grov metalltråd...

Ha en mysig dag!

http://www.helga1.bloggplatsen.se

Malin wiper

7 februari 2012 08:58

Kul att du tycker det. Ja du han är för go. Jag har inte haft några väggord förrens jag vann dessa och man blir väldigt positiv av dom. Härliga väggord din dotter har då tänker jag på The Beatles

Ha en mysig dag själv
varm kram

 
skrivmoster

skrivmoster

7 februari 2012 08:43

Så fint det blev både med "klappan" och orden på väggen!
Gulligt av mr T att skriva en kärleksförklaring!

Ännu en kylig dag. Var -27 gr när jag kom upp. Det är dags för annat väder nu!
Kram och ha en fin dag!

http://skrivmoster.bloggplatsen.se

Malin wiper

7 februari 2012 08:57

Vad kul att du gillar det. Ja du han passade på medans jag inte såg ;) Burr! säger jag bara. Vi hade 20 grader här i morse.

Det skall bli varmare till helgen

Ha en fin dag goa du
varm kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Fredag 29 mars 10:15

    När vi skjutsade hem min son i  tisdags eftermiddag så passade vi även på att gå in på Mel's Garage i Enköping där min son bor. Dom har otroligt god glass där från Rättviks Glass.    Klicka här för att se när vi var till Mel's Garage 7 m...

Av Malin wiper - Torsdag 28 mars 08:45

    I tisdags tog vi en promenad nere i Öster Mälarstrand, Notudden. Här satt vi oss ner på dom nya bänkarna framför småbåtshamnen. Sen gick vi omkring och kollade runt lite på dom båtar som fanns där, än om inte så många än     Här sitte...

Av Malin wiper - Onsdag 27 mars 08:30

  I mångdags innan vi hämtade min son i Enköping så dukade jag klart så allt var färdigt till lunchen hos oss. Min son har blivit vegetarian så vi tillagade morotsbiffar som vi gjort några gånger förut. Klicka här för att få receptet på morotsbif...

Av Malin wiper - Måndag 25 mars 07:15

    Här kommer lite fler bilder från promenader, och som ni vet så gillar jag pelare. Här ett pampigt hus i centrala Västerås     Lite fler pelare jag stött på och jag tycker såna tillför mycket i stadsbilden     En lite annorlunda...

Av Malin wiper - Söndag 24 mars 09:00

    Detta är en Alfa Romeo Spider från 1972. Den såg jag på en av våra promenader och den var så läcker. Nu börjar det snart dyka upp lite mer veteranbilar och det känns kul                                                                 ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards