Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 6 februari 2012

Kaffehörnan! min vinst....

Av Malin wiper - 6 februari 2012 13:14



  Jag fick ett sms för nån timme sen om att jag hade ett paket att hämta ut på vårt Preem. Förstod att det var vinsten jag vunnit hos Kaffehörnan, dom fina väggorden "Hem ljuva hem". Jag blev riktigt exalterad och när min man kom hem så åkte vi direkt och hämtade ut paketet...  


Klicka här för att komma in på Kaffehörnan



Jag blev så imponerad av paketet som var så väl inpackat och inuti var det omlindat med silkespapper så fint... 


              


  Jag la ut orden på köksbordet så jag kunde fota och det är mycket större än jag trodde så vi har sett ut en vägg där det kommer att passa perfekt. Då ser man orden både från hallen och från vardagsrummet. Vi kan inte sätta dom i köket för där skall vi måla men det går ju alltid att flytta.  Jag är så nöjd och glad för min vinst. Tusen tack Mr K på Kaffehörnan....   Han är även en toppentrevlig och snäll kille....  Det är så kul att få lite nytt på väggarna och sånt man inte haft förut.   Klicka här för att komma in på Housings hemsida där min vinst kommer ifrån



 

Free Orkut,Facebook and My Space Flowers Graphics Glitters
Facebook Orkut Myspace Flowers Comments & Graphics  


 


Här kommer gruppen Those Dancing Days med den passande låten "Home Sweet home". Klicka här för att komma in på tjejgruppens hemsida. Dom är ett popband från Nacka som bidades i september 2005. Musiken kan närmast beskrivas som glad pop, men influenser finns också från bland annat soul. Gruppen gav unde 2007 ut en EP där låten hitten blev flitigt spelad på bland annat radio och MTV. Jag har aldrig hört dom förut men låten är rätt bra och man rycks med. Trodde det var nån grupp från 70-talet men vad jag bedrog mig...

  

 

 
 
skrivmoster

skrivmoster

6 februari 2012 13:42

Men så fin vinst! Jag förstår att det blir kul att få sätta upp detta på en passande vägg! Grattis än en gång!

Varm kram!

http://skrivmoster.bloggplatsen.se

Malin wiper

6 februari 2012 13:53

Ja du jag blev jätteglad och har haft tur att vinna en del saker det sista året ;) Tack snälla du för ditt grattis ;)

varm kram tillbaka

 
Ingen bild

-Nena-

6 februari 2012 14:32

Grattis till vinsten!
Vad fina de är och jag förstår att du är glad.

Ha det gott
Kram!

Malin wiper

6 februari 2012 15:03

Tack snälla du! Dom var mycket större än jag trodde och jättefina så jag är superglad

Ha en fin dag goa du
kramar

 
kaffehörnan

kaffehörnan

6 februari 2012 15:35

Men kära tös vad snäll du är och så fint inlägg för mig
Blir glad
Skönt de kom fram bra,nja inpackningen kan jag ej ta åt äran
De var Housing tjejen som hjälpte mig.
När de e såna grejer och inslagningar som kan vara ömtåligt är de bäst nån annan fixar in de bra
Kram

http://kaffehornan.se

Malin wiper

6 februari 2012 16:06

Kul att du tycker det men du är ju så vänlig och jag är så glad att jag vann dessa fina väggord. Det var en duktig tjej att packa in för allt var helt och fint.

Ha en fin kväll
kramar

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

6 februari 2012 17:06

Grattis! Vad roligt att du vann den fina texten! Ert nya Billyskåp blev ju hur fint som helst - ett lyckat köp verkligen.
Ni kommer att få så mysigt, när allt är klart, men det tar sin lilla tid att få det som man vill.
Ha en skön kväll!
Varma kramar,
Lambergsfrua

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

Malin wiper

6 februari 2012 18:20

Tack snälla du. Billyhyllan blev så bra till tv-bänken och det ryms inget mer annat än på andra sidan två dvd hyllor. Ja du det blir bra när allt är klart.

Ha en skön kväll själv
varm kram

 
Kristina

Kristina

6 februari 2012 18:13

Grattis till vinsten.
det är så roligt när någon blir så glad och tacksam.
Ljusen som såg ut som blommor var så läckra.
Ha det så gott och go kram!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

Malin wiper

6 februari 2012 18:16

Tack snälla du ;) Man blir verkligen jätteglad. Dom ljusen var superläckra.

Ha en fin kväll goa du
kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Tisdag 23 april 09:00

    I går åkte vi till Citypraktiken i Tillberga som är en filial till den i Västerås. Det var en bra bit att åka med bussen. Jag hade tid hos min läkare som heter Johan Thunander och det är samma läkare som min man går hos. Det är en ung läkare...

Av Malin wiper - Måndag 22 april 05:45

    Lunchen som kom av sig. Vi skulle ha haft min mans bror på lunch i lördags men jag blev dålig. Nu har jag lärt mig en läxa att aldrig skriva om nåt innan det hänt. Min mage blev dålig igen så vi fick ställa in och det känns både som magkatar...

Av Malin wiper - Lördag 20 april 08:30

    Jag har sett en dramaserie på svt play som min syster tipsat mig om. Den heter Painkiller. Det är den Guldbaggebelönade regissören och manusförfattaren Gabriela Picher som ligger bakom denna tv serie                                      ...

Av Malin wiper - Fredag 19 april 08:30

                      Vi har sålt vår förra bäddsoffa (ovan) som vi aldrig satt i utan bara hade till gäster som sov över. Vi köpte ju en ny på Jysk som vi har i tv-rummet och den större och bättre att sitta i när man är fler och skall sitta i d...

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards