Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 1 februari 2012

Livskraft!

Av Malin wiper - 1 februari 2012 07:00


Ibland rinner kraften ur en



Man går sönder och ligger bara där



Sen blir allt så vackert igen




 

Rätt som det är bryts man ner



Blir liggande ett tag



Ett hinder på vägen man måste över

       


Bäst att vila en stund



Sen kommer man ändå ut på andra sidan och fortsätter hanka sig fram   



Free Orkut and MySpace winter Graphics Glitters
click to get More winter's Comments & Graphics


Ha en härlig vinterdag och sköt om er....  

 


 

 
 
Pisan

Pisan

1 februari 2012 07:51

Så sant så! :-) Ha ni en fin dag också! Kramisar från mig! ♥

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

Malin wiper

1 februari 2012 07:53

Ja du vi vet hur det känns och då förstår man varandra på ett annat sätt.

Ha en fin dag själv
varm kram

 
skrivmoster

skrivmoster

1 februari 2012 08:28

Det blev en riktigt fin och innehållsrik bild-dikt!!

Visst är det som du säger och det händer då och då. Kroppen talar till oss och vi behöver bara lyssna och göra som den säger.

Ha en skön dag! Envist kallt och flingor i luften som vanligt!
Kram från mig!

http://skrivmoster.bloggplatsen.se

Malin wiper

1 februari 2012 08:51

Jag tyckte att mina bilder passade så bra in så jag använde dom på detta viset ;) Livet är ju sånt och man får ta tillvara den bra tiden och njuta.

Det är 17 minusgrader här och då är det kallt

Ha det toppen
kramar

 
helga

helga

1 februari 2012 09:10

Men så fint du skriver och bilderna passar så bra till!!!

Kramar till dig!

http://www.helga1.bloggplatsen.se

Malin wiper

1 februari 2012 11:42

Vad kul att du tycker det. Jag kom på detta i morse när jag satt och kolla på mina egna bilder som jag tog i går ;)) så det är inget planerat

Ha en fin dag
kramar

 
≈Sanna≈

≈Sanna≈

1 februari 2012 09:40

Suveränt gjort med bilderna, en sådan ide kunde jag inte alls kommit på själv. Just nu behöver jag verkligen ha en fin och härlig vinterdag full med snö och kyla. Det känns som om man behöver få komma upp och andas lite frisk luft så man orkar vidare.
Chokladkakan i det förra inlägget fick verkligen snålvattnet att rinna, den såg riktigt god ut!
Vi är oerhört lyckliga över att få ha kvar Liza ett tag, minst sagt. Usch vilken hemsk eftermiddag det var och kväll och natt också men nu är det lugnt och hon får lite att äta efter lunch även om vi sänkt insulingivan för hellre lite högre än så lågt blodsocker.
Stor varm kram till er båda och tack för din omtanke!

http://cdwoman.blogspot.com

Malin wiper

1 februari 2012 11:41

Kul att du tycker det. Jag kom på detta när jag såg mina egna bilder i morse ;)) så det vasr inget planerat. Vi har en sån dag här just nu. Vi har verkligen frisk luft och nu tittar även solen fram.

Förstår att ni är lyckliga över att det inte var allvarligare med Liza. Skönt att ni fick pusta ut och få hem henne igen. Jag var också jätteorolig trots att jag inte träffat Liza så känns det som man känner henne genom din blogg och fäster sig.

Bra att ni vet nu hur ni skall göra och det är som du säger bättre med lite för högt än för lågt

Varsågod vännen

Ha en fin dag och krama om Liza från oss
kramar

 
Helene

Helene

1 februari 2012 23:00

Underbara bilder och mycket tänkvärda ord!!
Carpa Diem, Carpe Diem vännen!!
♥ Helene

http://www.sistersgiftcompany.com

Malin wiper

2 februari 2012 08:07

Vad kul att du tycker det. Det blev en spontangrej när jag såg hur jag hade tagit korten ;)

Fånga dagen du också min over there friend
Lots of hugs

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Lördag 20 april 08:30

    Jag har sett en dramaserie på svt play som min syster tipsat mig om. Den heter Painkiller. Det är den Guldbaggebelönade regissören och manusförfattaren Gabriela Picher som ligger bakom denna tv serie                                      ...

Av Malin wiper - Fredag 19 april 08:30

                      Vi har sålt vår förra bäddsoffa (ovan) som vi aldrig satt i utan bara hade till gäster som sov över. Vi köpte ju en ny på Jysk som vi har i tv-rummet och den större och bättre att sitta i när man är fler och skall sitta i d...

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Av Malin wiper - Onsdag 17 april 07:30

   I går hade jag tid på Citypraktiken för att undersöka mina öron. För ca 1,5 år sedan så hörde jag ett litet brus i öronen på kvällarna. Sen eskalerade det men jag har inte hört bruset när jag varit utomhus utan mest när jag skall sova. Tyvärr ha...

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards