Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 6 januari 2012

Porsche Carrera 4 GTS

Av Malin wiper - 6 januari 2012 09:19

 


Jag såg denna häftiga bil på en parkering inne i samhället häromdan och blev bländad...  


  


Det var en Porsche Carrera 4 GTS. Klicka här för att och se bilder på  Porsche Carrera 4 GTS och även läsa om bilen.


  


  


Den finns inte bara i vitt utan i dessa kraftfulla färger också.


Nu åker vi en sväng till IKEA i Jönköping för att köpa saker så vi kan hänga upp tillfälliga gardiner i vardagsrummet. Det fattas upphängningsanordningar och fästen. Vi hittade rumsgardiner i källaren som vi hade i vardagsrummet för några år sedan innan vi bytte och dom passar rätt bra i rummet och räcker till båda fönstren. I dag kommer vi även att få upp gardiner i toalettfönstret och datarummet.  Ute har det snöat lite nu och är så vackert och vitt. Även solen har kommit fram.


Free Orkut,Facebook and My Space Flowers Graphics Glitters
Facebook Orkut Myspace Flowers Comments & Graphics


 
 
ansepanse

ansepanse

6 januari 2012 10:38

wow vilken bil :) jag skulle nog ta den blå, det är en så vacker färg,
skönt att få upp gardiner, det blir genast mer ombonat :)
kramar

http://kinaguld.blogg.se

Malin wiper

6 januari 2012 17:20

Ja du och den såg helt ny ut också. Den blå var verkligen läcker. Vi har bara fått upp gardinstänger än så länge

Ha en fin kväll
kramar

 
skrivmoster

skrivmoster

6 januari 2012 11:06

Hej! Nu har jag "läst ikapp lite" men kommenterar bara här ... Det är sånt klickande hit och dit när man ska kommentera. Jag blev bekväm ...
Vilken läcker bil! Den skulle man ju inte tacka nej till som "leksak"..!!

Du har alltid så läckra bilder från era besök på cafe´. Man blir så sugen - vem är inte sockerberoende??
Marlon Brando - vilken man att vila ögonen på! Han var en favorit en gång i tiden!

Du visar så fint från ert nya boende och jag tycker att jag nästan varit där! Du har god smak och fixar så fint. Ni kommer att få det precis som ni vill ha det och har tänkt ut när ni planerat.
Snöar gör det idag med här hos oss. Vi vill gärna dela med oss till övriga landet!

Ha en fin trettondag fast ni glömt bort helgen i alla era bestyr!
Kramar till er båda!

http://skrivmoster.bloggplatsen.se

Malin wiper

6 januari 2012 17:19

Det räcker gott och väl att kommenterat på ett ställe. Ja du en sån bil blir då en häftig leksak men man vill nog sitta lite högre så man kommer upp ;))

Kul att du gillar bilderna och vi njuter så när vi fikar. Tack för dina snälla ord. Jag har inte samma resurser längre så jag kan inte köpa så dyra saker som förr. Man får göra det bästa av det.

Du och Mr E får komma hit nästa gång ni är här i Småland. Det skall bli så kul

Ha en fin trettondag själv

Kram till er båda

 
helga

helga

6 januari 2012 12:00

En sån bil skulle man ju vilja äga nån gång - läcker! Lycka till med IKEA-besöket :)

http://www.helga1.bloggplatsen.se

Malin wiper

6 januari 2012 17:16

Ja du åtminstone som en finbil och nån som hjälpte en upp och ner ;)

Ha en fin kväll
kramar

 
Sussi

Sussi

6 januari 2012 15:48

En mycket snygg bil men man sitter ju på backen och kör. Jag är van vid höga bilar. Har en Honda CRV för tillfället och den sitter man högt i :)

Får se nu då om ni klarar er och köper bara det ni ska ha på Ikea. Brukar inte bli så alla gånger ;)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Malin wiper

6 januari 2012 17:15

Jag är också van vid en hög bil så jag skulle inte vilja ha en sån låg själv men tyckte bara den var häftig ;) Med mina skador så kommer jag ner i en sån bil men inte upp ;))

Vi fick tag på nästan allt vi var ute efter

Ha en fin kväll
kramar

 
Ingen bild

stationen

6 januari 2012 15:54

Oj var det där jag parkerade den:)))))

Malin wiper

6 januari 2012 17:14

;))) Du är för rolig ;) nu fick jag ytterligare en skrattatack

Ha en fin kväll
kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 15:45

                    Lasse Åberg & Lazy Joe Lasse Åberg kommer till Kvarteret Igor fredag 26 april 17.00. Klicka här för att läsa om detta i Västerås Tidning. Vi hade ingen aning om detta men blev varse när vi besökte Kvarteret Igor i förmiddags ...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 07:45

  Jag har sett serien UFO mysteriet på tv4 play. Det var min son som tipsade mig om denna serie. Felix har även med sig ufologen Clas Svahn                                             Det är Felix Herngren som gett sig ut på en svindlande ...

Av Malin wiper - Tisdag 23 april 09:00

    I går åkte vi till Citypraktiken i Tillberga som är en filial till den i Västerås. Det var en bra bit att åka med bussen. Jag hade tid hos min läkare som heter Johan Thunander och det är samma läkare som min man går hos. Det är en ung läkare...

Av Malin wiper - Måndag 22 april 05:45

    Lunchen som kom av sig. Vi skulle ha haft min mans bror på lunch i lördags men jag blev dålig. Nu har jag lärt mig en läxa att aldrig skriva om nåt innan det hänt. Min mage blev dålig igen så vi fick ställa in och det känns både som magkatar...

Av Malin wiper - Lördag 20 april 08:30

    Jag har sett en dramaserie på svt play som min syster tipsat mig om. Den heter Painkiller. Det är den Guldbaggebelönade regissören och manusförfattaren Gabriela Picher som ligger bakom denna tv serie                                      ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards