Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 17 december 2011

Mariah Carey!

Av Malin wiper - 17 december 2011 10:08


Have a wonderful Saturday - Images and gifs for social networks
Graphics, comments and images for social networks!


Hej mina härliga bloggläsare som skriver så varma och fina kommentarer så det lägger sig som bomull runt mitt hjärta. Ni är fantastiska....  Min sons pappa har vaknat upp och jag pratade med min son när han var på sjukhuset med hela familjen. Dom firade hans födelsedag på sjukhuset så det blev tårta och dom kunde prata med varandra så han är verkligen en kämpe. Han hade drabbats av en massa infektioner mm eftersom immunförsvaret är så nedsatt. Nu är det bara att ta en dag i taget. Vi kunde hälsa till honom och hörde hans röst när han hälsade tillbaka och det gjorde oss så ofantligt glada.


 


Tyvärr så glömde min man att ställa klockan i morse så vi kom inte upp ur sängen förrens 09.00 och så jag har inte tid att blogga mer nu förrens senare i dag. Vi skall iväg till lägeheten och fortsätta att fixa inför tapetsering  i morgon. Jag skall försöka få ordning där vi skall ha våra datorer så jag får in pärmar och annat i hyllorna. Det går sakta men säkert framåt. Min bloggvän Pisan håller också på att flytta samtidigt som oss så vi är i samma situation. Det blir inget bakat för mig före jul så vi får köpa från Ritz men det är ju också hembakt så det går ingen nöd på oss 


 


Klicka här för att komma in på Mariah Careys hemsida




Här har det börjat snöa lite och det känns underbart. Ha nu en härlig lördag utan stress och måsten...


 
 
ansepanse

ansepanse

17 december 2011 11:28

vad skönt att sonens pappa har vaknat upp
vad spännande att få nytapetserat och fint i den nya lägenheten
Mariah Kerey har en underbar röst
en fin lördag till dig och du, här snöar det inte
bamsekramar

http://kinaguld.blogg.se

Malin wiper

18 december 2011 10:24

Ja det känns bra men han har inte mycket kraft så det gäller att ta vara på varje ögonblick

Lägenheten blir bra i slutändan men synd att vi skall hålla på och reparera mitt uppe i flytt

Ha en fin söndag säger jag då ;) kramar

 
Spanaren

Spanaren

17 december 2011 12:22

Så skönt att din sons pappa har vaknat upp. Livet är så skört och så sårbart och det gäller att ta tillvara på alla bra stunder.

Fin lägenhet ni verkar ha fått!

Men hur i hela fridens namn hinner du med att blogga är för mig en gåta *ler*

Stressa inte utan stanna upp ibland och le och var bara och njut av livet för det kan fort förändras/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

Malin wiper

18 december 2011 10:22

Ja du men det är illa ändå för han är rätt borta men kämpar på ändå. Jag tror verkligen dom tar vara på dom stunder som finns kvar nu

Som du ser så hinner jag inte blogga så det blir inte mycket av den varan kvar nu

Tack för dina slutord som fick mig att lugna ner mig lite ;)

Ha en fin dag
kram

 
Hebbe

Hebbe

17 december 2011 19:16

God kväll,nyss hemkommen från Uppsala,,fy ett sådant jävulusiskt skitväder det var,snömodd,,krypfart på motorvägen..
Ja jädrar så bra det var i går kväll,,bra tryck,,Eva har varit med tidigare på några av julshowerna..Haé Kram.

http://farfar0hebbe.wordpress.com

Malin wiper

18 december 2011 10:21

Ja du det är inget vidare väder att åka bil i men det är i alla fall vintervitt här

Vad kul att det blev så lyckat med julkonserten

Ha en fin dag
kram

 
Inger Maryissa

Inger Maryissa

18 december 2011 21:24

Så skönt att din sons pappa vaknat upp och mår bättre
kan tänka mig att din son och ni alla är lättade.
Hoppas han snart känner sig helt återställd
Här har det också kommit snö, men än så länge blöt-snö och blandat med regn
Ha det så gott
kram

http://ingermaryissa1.blogg.se

Malin wiper

19 december 2011 13:02

Det går lite upp och ner så i går var han sämre igen men det är ju allvarligt läge. Tror inte han blir återställd för då måste det ske ett under. Härligt att ni har snö också men tråkigt att den är så moddig och blöt

Ha en fin dag
kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 25 april 09:15

  I tisdags så fotade jag några ringduvor igen och jag gillar verkligen fåglar för dom livar upp vår miljö och vi har nåt vackert att titta på. När jag stöter på fåglar på trottoarer så brukar jag prata med dom i en låg vänlig ton. Då stannar d...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 15:45

                    Lasse Åberg & Lazy Joe Lasse Åberg kommer till Kvarteret Igor fredag 26 april 17.00. Klicka här för att läsa om detta i Västerås Tidning. Vi hade ingen aning om detta men blev varse när vi besökte Kvarteret Igor i förmiddags ...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 07:45

  Jag har sett serien UFO mysteriet på tv4 play. Det var min son som tipsade mig om denna serie. Felix har även med sig ufologen Clas Svahn                                             Det är Felix Herngren som gett sig ut på en svindlande ...

Av Malin wiper - Tisdag 23 april 09:00

    I går åkte vi till Citypraktiken i Tillberga som är en filial till den i Västerås. Det var en bra bit att åka med bussen. Jag hade tid hos min läkare som heter Johan Thunander och det är samma läkare som min man går hos. Det är en ung läkare...

Av Malin wiper - Måndag 22 april 05:45

    Lunchen som kom av sig. Vi skulle ha haft min mans bror på lunch i lördags men jag blev dålig. Nu har jag lärt mig en läxa att aldrig skriva om nåt innan det hänt. Min mage blev dålig igen så vi fick ställa in och det känns både som magkatar...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards