Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 16 december 2011

Min sons pappa!

Av Malin wiper - 16 december 2011 08:46

  

Min sons pappa är allvarligt sjuk och har fått cellgifter i flera omgångar   Han är en stark person med stor livslust. För några dagar sen hamnade han på intensiven och min son åkte dit med tåg i går. Det är därför han har varit hos sin pappa så mycket på sista tiden. Jag har varit så orolig och allt känns så overkligt och hemskt. Vi tycker även så synd om hans fästmö och hans andra son plus resten av släkten. Nu ringde min son och talade om att han har vaknat upp ur koman och kunde prata med min son och det känns så skönt för jag har varit så ledsen och orolig så det går inte att beskriva. Tydligen så hade han inte tålt dom sista cellgifterna så han hade hamnat i schok. Jag mår inget vidare just nu och det är tur att vi hade så mycket folk omkring oss i går så man slapp tänka tråkiga tankar hela tiden. Stort tack till min sons vän Miss M (du vet vad jag menar) som är fantastisk  och jag tycker så mycket om henne....   även till hennes toppenkille...  

 


Här kommer en låt som jag vet att min sons pappa tycker om. Han är själv musiker och har mest spelat saxofon i olika storband och mindre band under åren. Dessutom fyller min sons pappa år i dag...   Mr t och min sons pappa har alltid gillat varandra så det har inte varit några problem under åren.


  

Här kommer en av hans favoritgrupper Crusaders  med Randy Crawford. Min man och jag tänker på dig och din familj.


Klicka här för att komma in på The Crusaders hemsida


 


Klicka här för att komma in på Randy Crawfords hemsida


 
 
Paula

Paula

16 december 2011 10:02

Förstår att det är jobbigt för dej, och att du har väldigt mycket just nu. Bra att du inte är ensam!
Skickar dej en styrkekram, vännen!

http://bloggerskan-paula.blogspot.com

Malin wiper

16 december 2011 10:06

Tack snälla du. Ibland kommer allt på en gång

Ha en fin dag
varm kram

 
helga

helga

16 december 2011 10:08

Åh, jag förstår att det måste vara jättejobbigt!!! Styrkekram!

Läser även de två förra inläggen om flytt och matbit efter. Intressant att få följa er mitt i alla bestyren.

http://www.helga1.bloggplatsen.se

Malin wiper

16 december 2011 10:13

Det har pågått länge men jag har inte kunnat skriva om det förut. Tack för din styrkekram den kommer att behövas

Vi hade i alla fall en bra flytt i går och bra och duktigt folk omkring oss

Ha en fin dag vännen
kramar

 
≈Sanna≈

≈Sanna≈

16 december 2011 10:43

Ooj vad mycket på en gång för er. Det var en lättnad att läsa att han hade vaknat iaf. Förstår om din son har avverkat mycket tid med sin pappa. Huga..
Skickar en massa styrkekramar till er!
Kram!

http://cdwoman.blogspot.com

Malin wiper

16 december 2011 10:52

Detta har pågått rätt länge men har blivit kritiskt nu och jag har inte kunnat skriva om det förut. Jag är verkligen glad för att han har vaknat och kan prata med sina söner och fästmö mfl

Det är verkligen overkliget

Tack för din omtanke kära vän och jag kan verkligen behöva dina styrkekramar

Ha en fin dag
varm kram

 
Cattis

Cattis

16 december 2011 13:02

Åh vännen, jag ryser när jag läser ditt inlägg om din sons far.
Det måste kännas fruktansvärt jobbigt och ledsamt.
Jag hoppas verkligen att han klarar sig både för din sons skull och för alla andras. Och givetvis för hans egen skull med.
Jag har följt dig så länge nu så det här känns extra tungt att läsa för du har ju så mycket annat runt omkring dig som är jobbigt.

Men det brukar ju vara så att allt ont har något gott med sig och det hoppas jag verkligen i ditt fall.
Du är värd all glädje och lycka du kan få.

Jag tänker på dig och lider med dig nu men jag ska också hålla båda tummarna och även mitt hjärta att allt det här slutar bra.

Många många kramar vännen.

http://www.jagmenjag.se

Malin wiper

16 december 2011 15:47

Tusen tack för din omtanke och värme min kära första bloggvän. Jag har burit på detta i några år men nu är det väldigt allvarligt. Jag är som en zoombie just nu och försöker hanka mig fram eftersom jag måste. Vi har varit till lägenheten nu och gjort lite mer men det kommer att ta tid.

Jag gråter när jag läser dina trösterika ord min vän. Tack för det fina du skrev som visar vilken fin vän du är

Stor varm kram till dig

Ha en skön kväll

 
Petra

Petra

16 december 2011 13:26

Sänder en stor kram till dej!!

http://petrano1bloggspace,se

Malin wiper

16 december 2011 15:42

Tack snälla du. Det värmer mig

Ha en fin kväll
varm kram

 
kaffehörnan

kaffehörnan

16 december 2011 18:18

Fy vad jobbigt
Tur han vakna upp

kram

http://kaffehornan.se

Malin wiper

16 december 2011 18:42

Tack snälla du.

Ha en fin kväll
kram

 
skrivmoster

skrivmoster

17 december 2011 07:16

Känner verkligen med dig kära vän! Varmaste kramen!

http://skrivmoster.bloggplatsen.se

Malin wiper

17 december 2011 10:05

Tack snälla du för dom orden dom värmde mitt hjärta

Ha en fin lördag
kramar

 
Ingen bild

MissM

19 december 2011 05:34

Kram <3

Malin wiper

19 december 2011 13:00

Stor kram tillbaka gulliga du

Ha en fin dag

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

20 december 2011 12:28

En stor och varm tröstande kram skickar jag till dig. Jag känner starkt med dig.
Lambergsfrua

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

Malin wiper

20 december 2011 12:44

Tack snälla du för din omtanke, det värmer mitt hjärta.

Ha en fin dag
kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 07:45

  Jag har sett serien UFO mysteriet på tv4 play. Det var min son som tipsade mig om denna serie. Felix har även med sig ufologen Clas Svahn                                             Det är Felix Herngren som gett sig ut på en svindlande ...

Av Malin wiper - Tisdag 23 april 09:00

    I går åkte vi till Citypraktiken i Tillberga som är en filial till den i Västerås. Det var en bra bit att åka med bussen. Jag hade tid hos min läkare som heter Johan Thunander och det är samma läkare som min man går hos. Det är en ung läkare...

Av Malin wiper - Måndag 22 april 05:45

    Lunchen som kom av sig. Vi skulle ha haft min mans bror på lunch i lördags men jag blev dålig. Nu har jag lärt mig en läxa att aldrig skriva om nåt innan det hänt. Min mage blev dålig igen så vi fick ställa in och det känns både som magkatar...

Av Malin wiper - Lördag 20 april 08:30

    Jag har sett en dramaserie på svt play som min syster tipsat mig om. Den heter Painkiller. Det är den Guldbaggebelönade regissören och manusförfattaren Gabriela Picher som ligger bakom denna tv serie                                      ...

Av Malin wiper - Fredag 19 april 08:30

                      Vi har sålt vår förra bäddsoffa (ovan) som vi aldrig satt i utan bara hade till gäster som sov över. Vi köpte ju en ny på Jysk som vi har i tv-rummet och den större och bättre att sitta i när man är fler och skall sitta i d...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards