Öppen Ridå

Alla inlägg den 27 september 2011

Av Malin wiper - 27 september 2011 18:57

 


Det här har varit en lång och intensiv dag och dessutom har jag sovit urdåligt i natt. Andra visningen är nu avklarad och den gick tydligen jättebra. Det ser lovande ut men jag kan inte berätta mer just nu. Vår mäklare håller oss uppdaterade hela tiden och det känns så bra och hon är fantastisk. Vi åkte till Värnamo medans visningen höll på och kom hem för ett tag sen.


   


Här ser ni en av mina skickliga frisörer, hon heter Johanna och hon har varit med på bild flera gånger i bloggen.


   


Så här pass mycket hår klippte hon bort och det var inget på längden utan bara uppklippt.


   

Det går inte att få fram hur det ser ut på bild men håret är friskare och blankare nu när jag fått det tonat och blekt utväxten.  Jag trivs bäst att ha lite längd nertill och passar heller inte i för kort hår.  


   


   


 En liten del av salongen som man ser när man sitter i väntrummet.


   


 När vi kom hem så träffade jag vår trevliga grannfru två hus ifrån oss när hon var ute och gick med sin lilla söta dotter Linnea. Det är hon och hennes man som har den fantastiska trädgården som jag har fotat några gånger.  


   


Här har Linnea tagit tag i sin vagn själv och är på väg framför oss...  Det såg så kul ut och hon är så härlig. Vi har bara bra grannar så jag kommer att sakna dom när vi flyttar.



Hoppas ni har en kul kväll....  med låga insatser men höga vinster....    

Av Malin wiper - 27 september 2011 12:19

  

 Nu har en visning varit och det har gått jättebra och ser lovande ut. Jag har varit ute och åkt med bilen och sen fikade jag på Ritz. Visningen tog över en timma så jag åkte till min mans arbete en stund och kollade lite. Nu skall jag snart iväg till frissan och 16.30 blir nästa husvisning. Tack för att ni håller tummarna och har skrivit så fina kommentarer...  Ni är guld värda mina läsare...  


  

Vi äter sällan korv med mos ute men just nu i dag är det svårt att laga mat när det är två visningar och en massa annat emellan.  Det tar för mycket tid och energi. Vi gick till vårt Preem där dom har fantastisk god korv och mos. Dessutom är  dom som arbetar där glada och trevliga så stämningen är på topp. Det syns att macken är populär för det kommer in folk hela tiden.


Som ni säkert förstår så hinner jag inte in på era bloggar just nu. Det är full fart och fantastisk fint höstväder med idel solsken. Ha det nu toppen alla mina härliga läsare...  


Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards