Öppen Ridå

Alla inlägg den 14 september 2011

Av Malin wiper - 14 september 2011 16:15


I dag fick jag smycken som jag köpt av min vän Pisan. Här ett armband där dom största pärlorna är i form av svarta rosor. Jag har inte haft svarta smycken på år och dag så jag kände för detta. Nu när jag är blondin så syns lite mörkare örhängen bakom håret. Jag är jättenöjd.... 

 

Klicka här för att komma in på Pisans smyckesida 



Så här ser örhängena ut som hör till armbandet. 

 


Sen var jag ner en tur till Butik ingelund men det skriver jag om i morgon. Jag hittade ett pris till min nästa gissningstävling. Det är en sak som jag själv har och är nöjd med.



Det är så vackert därnere vid kvarnens vatten och det var kryllade av änder. 


 


Här sjunger Mary Black "The rose of Allendale". Klicka här för att komma in på hennes hemsida. Hon är född i Charlemont St, Dublin 1955 och är en Irländsk sångerska. Hon är känd som en uttolkare av både folkmusik och nutida material som har gjort henne till en stor artist i hennes hemland Irland och i många andra delar av världen. Källa: wikipedia

 



Have a nice evening...  


Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards