Öppen Ridå

Alla inlägg den 9 september 2011

Av Malin wiper - 9 september 2011 16:59


  Eftersom vi inte fick vårt hus sålt så tänkte vi se tiden an och sälja det själva så småningom. Då dök Samija Hondo från Skandiamäklarna i Jönköping upp. Därför har vi haft fullt upp med att plocka bort massor av saker hemma för att det skall vara så avskalat som möjligt. Hon har haft två visningar redan och är i full gång så vi är jättenöjda.


  Klicka här för att komma in på hemnet och se vårt hus fotat av ett proffs.


  Klicka här för att komma in på Skandiamäklarnas hemsida där ni kan se Fastighetsmäklaren Samija Hondo på bild.


 

Av Malin wiper - 9 september 2011 14:30


 

Jag har gjort mitt första bildspel som jag satt in i en länk  lite längre ned på sidan. Ett hus fick ge vika för att kunna genomföra projektet. Det går  att göra mer avancerade bildspel  men det får jag ta senare. Tyvärr kom inte alla kort med som jag tyckte att jag laddade in.

  Klicka på länken nedan så får ni se bildspelet. Musiken är från operan "Madam Butterfly" . Låten kan tyckas lite sorglig men jag tycker detta är lite bitterljuvt.

Klicka på länken under för att se bildspelet:

http://photopeach.com/album/15e7msb


Jag skulle ha träffat min bloggvän Skrivmoster i går som befinner sig med sin man i Jönköping. Vi träffades förra gången dom var nere här och hade jättetrevligt. Nu orkade jag inte åka för det har varit massor av saker på gång som gjort mig helt slut. Min man åkte ner dit och träffade dom eftersom han skulle hämta min kamera som nu var färdig. Dessutom fick han lämna över priset till Skrivmoster som hon vann  i min förra tävling. Det var en nåldynekopp. Jag får träffa dom nästa gång dom kommer ner. Är just nu helt utpumpad och har fått börjat promenera igen. Då upptäcker jag hur dålig kondition jag fått och får börja från noll att bygga upp kroppen igen. Jag har ju promenader på recept så jag får egentligen inte slarva.


Denna fina ljushållare med medföljande kort skickade Skrivmoster till mig genom Mr T. I dag har jag ringt henne och tackat för det fina...     Som ni ser så har jag redan använt ljuset... Jag gillar den lite 50-tals retro formen.  

Av Malin wiper - 9 september 2011 08:00


Då har man flugit fritt ett tag utan bloggen men nu har jag bloggabstinens och går ut lite försiktigt med ett inlägg. Ni har skrivit så fina kommentarer så jag blir alldeles rörd. Fast jag vet ju att ni är omtänksamma och medkännande mina kära läsare. Jag har fått många saker fixade under bloggvilan och det känns som en tyngd ramlat från mina axlar. Jag hade tänkt ta mycket längre bloggvila men klarar inte av att vara ifrån bloggen längre...  


En nätblomma till er alla. Ni glänser...   


I Skillingaryd på torgparkeringen stod denna häftiga London Cab. Klicka här för att läsa om dessa bilar. 

  Ytterligare en läcker bil på parkeringen. Detta är en Buick  Electra 225. Klicka här för att se ytterligare en sån bil fast röd

  

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards