Öppen Ridå

Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av Malin wiper - 31 augusti 2011 21:30


 Min man hälsar till er och tackar för era gratulationer... Morgonen började med att jag bjöd min man på en räksmörgås som jag köpte på Ritz Konditori. Så vi satt och myste ett bra tag med lite musik i bakgrunden. 


Räksmörgåsen på nära håll 


Av syrran och svågern fick min man först en fin blombukett.



Dessutom ett bättre minne till kameran och ett fint kort 



Av min bror och hans fru fick Mr T ett fantastiskt Elvis-album och ett presentkort på Claes Olson. Dessutom ett fint konstnärligt kort som min brors fru gjort. Hon gör suveräna kort med en häftiga fåglar som är hennes egen stil. Funderar på hur hon gör dom. Nu har vi så många olika som vi skall rama in och sätta i en snygg komposition på en vägg. 



Av min son fick min man ett jättefint kort med musik i och sen en massa lotter. Dessutom skickad han en musikhälsning över sms. Mr T har varit plastpappa till honom nu i 21 år.


    


Mr T fick ett jättefint kort från hela sin släkt i norr och en summa pengar som dom lagt ihop.



Från sin svärmor fick han enslant och även ett kort som främjar regnskogen.



Från släkt i Sävsjö fick han också ett fint kort och en massa lotter



Från sin fru wiper fick han ett kärleksfullt kort som jag dekorerat. Dessutom bjöd jag honom på räksmörgås och både mat och fika ute. Jag köpte ingen present utan la 500 kr i en kassa där vi håller på att spara ihop för att kunna besöka min son i slutet på september.



Han fick denna blomma med kruka av mig som han gått och tittat på och velat ha. Blomman heter Anthurium



Han fick också ett porslinshjärta av mig som jag köpt på Mimmis Magasin

 


Av Malin wiper - 31 augusti 2011 07:00


Free Facebook Orkut and My Space Happy Birthday Graphics Glitters


       


  GRATTIS TILL MIN MAN SOM I DAG FYLLER 60 ÅR....   



Eftersom det är mitt i veckan så skall vi fira den på tu man hand. Han är annars inte så mycket för att fira sin födelsedag utan vill att vi  skall äta lite gott och njuta. Jag kommer att se till att han får en härlig födelsedag för det är han värd...   


 

2002   

 


2010


Regnar det så har Mr T alltid det största paraplyet...  små paraplyer göre sig icke besvär.


 

 

Jag spelar en låt med Eva Cassidy eftersom det är en av min mans favoritartister. Hon föddes 1963 och dog 1996 endast 33 år gammal. Hon var en amerikansk sångare och känd för sina tolkningar av jazz, blues, folkmusik, gospel och pop. Klicka här för att komma in på en annan sida som handlar om henne



Jag tar en bloggfri dag för att åka bort med min man. Hans släkt bor långt upp i Norrland så dom skall han eller vi båda åka upp och träffa längre fram i höst. Alla våra släktingar är utspridda över hela Sverige. Jag kommer att tänka på min pappa extra mycket i dag också för han skulle ha fyllt 87 år i dag...  han gick bort för 6 år sedan.   Ha en fin dag och sköt om er mina härliga bloggläsare...  



 

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards