Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2011

Hjälp med klickbilder!

Av Malin wiper - 8 augusti 2011 14:44

  


Jag har glömt bort hur man gör när man vill ha småbilder såna som man klickar på för att få dom större. Har gjort detta en gång förut med hjälp  av er. Eftersom jag gillar att ha stora bilder i bloggen så har det inte varit så aktuellt men ibland kan det vara bra med klickbilder.


 

Kan nån av er förklara för mig hur jag skall göra?...  Just nu känner jag mig dessutom lite nollställd och kan inte komma på nåt att skriva om och det känns lite frustrerande. Jag håller på att fixa med lite av varje så det är nog bara bra. Nu är det i alla fall uppehåll i vädret och solen tittar till och med fram mellan regnskurarna.


Detta är ett paraply förklätt till en vinflaska. Klicka här för att komma in på sidan där det finns. 

Klicka här för att läsa om hur man kan hanterar bloggtorka...  Tyvärr har det blivit nåt fel på den sidan så det går inte att komma in dit just nu. Försök senare

 

    

       

Klicka här för att komma in på Anouks hemsida. Jag hörde den på WWR och gillade just denna låt med henne.  Annars har jag aldrig hört talas om henne förut. Dom spelar så blandat på WWR så det är en stor hjälp när jag inte hittar nåt själv. Hon föddes 1975 i Haag och är en nederländsk sångerska. Hennes största hits är "Nobody´s Wife" från 1997.

 

Nu drar jag mig tillbaka och önskar er en fin kväll...  


 
 
Pisan

Pisan

8 augusti 2011 16:17

Det är bara att infoga som miniatyr istället för normalstorlek när du valt bild. Easy peasy! Hoppas du har en fin måndag! Kram! ♥

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

Malin wiper

8 augusti 2011 19:50

Tack snälla Pisan ;) vad härligt att det är så lätt att fixa detta. Du är toppen

Ha en fin kväll vännen
varm kram

 
Petra

Petra

8 augusti 2011 16:20

Jag är hopplöst dålig på datorer så jag kan tyvärr inte hjälpa dej :)!! Tjusig bild på dej!!

http://petrano1bloggspace,se

Malin wiper

8 augusti 2011 19:49

Tack ändå Snälla Petra. Kul att du tycker att bilden är fin. Ibland får gubben till det med kameran ;)

kramar

 
Vicke

Vicke

8 augusti 2011 18:25

Från och med nu så hittar du mig bara här:

http://www.facebook.com/ChristerVicke1Vikstrom

http://www.facebook.com/ChristerVicke1Vikstrom

Malin wiper

8 augusti 2011 19:47

Glömde alldeles bort att kolla på facebook ;) vet ju att du finns där :D ibland tänker man inte längre än näsan räcker ;)

Tråkigt att du inte skall blogga nåt mer :( det känns lite sorgligt. Fast man vet aldrig, du kommer förhoppningsvis tillbaka med en ny blogg så småningom.

Ha en fin kväll
varm kram

 
Monica

Monica

8 augusti 2011 21:28

Hej vännen, ser att ni har det rätt bra där nere i söder:) Tack så mycket för tipset om sångerskan Anouk, har aldrig heller hört talas om henne tidigare, men hon är superbra och i min stil. Har gjort en Spotify-lista med alla hennes låtar, och de var många det!:)
Här lunkar det på som vanligt, jobbar men är också ledig en del emellanåt, solen har lyst hela sommaren, så bättre än så här kan det knappast bli. Alla mygg har dessutom torkat bort för länge sen :)). Jag tänker skriva ett lite längre mail till dig ikväll eller i morgon! Ha det bäst så länge! Kram

http://www.blackpearl.bloggplatsen.se

Malin wiper

8 augusti 2011 21:51

Hej! Vad roligt att höra ifrån dig. Jag måste gå in och kolla oftare på facebook. Vad roligt att du gillar henne också. Hon har verkligen gjort många låtar. Ser att din semester är slut men skönt att du är ledig emellanåt. Härligt att sommare varit så bra däruppe också. Vi har inte sett mycket av myggen härnere heller. Du får gärna mejla mig vännen

Jag har varit dålig på att hålla kontakt för jag hinner inte med riktigt. Bloggen tar sån tid och sen skall man kommentera.

Ha en fin kväll
varm kram

 
skrivmoster

skrivmoster

8 augusti 2011 21:54

Ser att du fått tips av Pisan så då behöver jag inte berätta hur man gör! :)
Du kan få säga för mig hur man gör för att fixa
"du kan titta HÄR" och så klickar man och kommer till en blogg, hemsida el. dyl. Det kan inte jag!

Förstår du inte vad jag menar så kan jag maila dig och så berättar du hur man gör!

Kram från mig - fortfarande i regn och blåst

http://bloggplatsen.se

Malin wiper

8 augusti 2011 22:11

Jag förstår precis hur du menar och mejlar dig hur man gör. Det är också jätteenkelt men svårare att förklara ;)

Hoppas du har en fin kväll. Vi har också regn just nu

kramar

 
Pisan

Pisan

8 augusti 2011 22:12

Jag vet vart myggen tog vägen! De stack allihopa till Skåne och Österlen. Du skulle se så vi ser ut, vi är fullproppade alla 4 med kliande stora myggbett, Ellen fick stora blaffor redan första kvällen. Men här hemma har vi inga mygg. KRAM! ♥

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

Malin wiper

8 augusti 2011 22:21

Stackars er, det var ingen höjdare. Här har vi kanppt haft några mygg i sommar. Jag har nog bara haft 2 myggbett ;) Jobbigt för Ellen. Då får ni smörja er med nåt kylande.

Hoppas du har en fin kväll
kramar

 
≈Sanna≈

≈Sanna≈

8 augusti 2011 22:17

Ser att du redan har lyckats få hjälp så jag berättar inte hur du ska göra.
Jag gillar verkligen paraplyet, jag som inte dricker så mycket borde definitivt ha ett sådant och gå runt med, folk skulle tappa hakan :D
Hoppas att du har kunnat pyssla lite hemma, att ni har fått ordning på diskmaskinen och att du har hunnit vila dig lite.
Stor kram till dig!

http://cdwoman.blogspot.com

Malin wiper

8 augusti 2011 22:24

Det var ju hur enkelt som helst ;) Ja du alltid retar det nån när man kommer med ett sånt paraply. Vi dricker så sällan också så man känner sig som en helnykterist. Fast ett glas vitt till maten ibland när man har besök sitter inte helt fel. Diskmaskinen är inte lagad för vi är så slöa i dag ;) Man håller i alla fall igång när man måste handdiska. Annars har dagen varit bra. Hoppas din dag varit detsamma

Varm kram

 
Ingen bild

Vicke

9 augusti 2011 18:08

det är en ny sida på facebook som jag har för den förra strulade

Malin wiper

9 augusti 2011 18:38

Vad tråkigt att det strulade. Det gör det för mig ibland också. Jag har även problem som inte löser sig så jag vet inte vad man skall göra. Då får jag ta och spara ner den.

Ha en fin kväll
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Av Malin wiper - Onsdag 17 april 07:30

   I går hade jag tid på Citypraktiken för att undersöka mina öron. För ca 1,5 år sedan så hörde jag ett litet brus i öronen på kvällarna. Sen eskalerade det men jag har inte hört bruset när jag varit utomhus utan mest när jag skall sova. Tyvärr ha...

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Av Malin wiper - Måndag 15 april 15:15

    Efter all musikunderhållning i lördags på Röda Korset så var det dags för dans. Det är en tjejdansgrupp från Fryx dance company. Dom väldigt duktiga, smidiga och hade en väldigt bra rytm och enérgi. Dom går på Fryxellska skolan          ...

Av Malin wiper - Söndag 14 april 11:45

  Vi hade det toppen i går på Röda Korset där dom hade full fart hela dan. Här ser ni Kelly till höger som är chef och till vänster en av dom anställda. Alla är så kreativa och trevliga. Först får man köpa fikabiljett och det kostar 50 kr/perso...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards