Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 23 maj 2011

Swedx tv!

Av Malin wiper - 23 maj 2011 07:43

  

För två år sedan köpte vi denna platt tv till sovrummet hos Swedx. Helt plötsligt blev mottagningen urusel och det verkade som nån kontakt var glapp. Vi bytte antennsladd både ute och inne. Då blev det ingen signal alls. Då mejlade min man till Swedx i fredags och redan på lördagsmorgon hade vi ett mejl. Det tycker jag är service och dom sa att vi installera Firmware uppdatering. Vi fick en jättebra beskrivning.


Klicka här för att komma in på Swedx hemsida


  

Vi tog ner tv:n och av med magnetfronten som finns i flera färger så man kan byta.


  

Vi ställde tv:n på byrån och bilden blev helt röd när han arbetade med att installera. Nu är tv:n  hur bra som helst igen....  Vi köpte tv:n där för att vi hade hört att dom hade bra rykte.  Blir det fel så får man alltid hjälp. Tack till Swedx...  


  

Det var en gång. Vi hade själva tv rätt tidigt motför många andra när jag växte upp. Min pappa var intresserad av att hänga med och hade VHS långt före mig själv och den var toppmatad. Kom ihåg hur han spelade in på videoband hela tiden. På 90-talet hade dom redan börjat med två tv-apparater för dom såg på olika program. Dom gamla tv-apparaterna var som en fin möbel.

 
 
Helga

Helga

23 maj 2011 09:45

Sist vi köpte TV köpte vi också på en seficefirma. Det kostade lite mer men det har man igen - de hjälper till med installation och service när som helst!

http://helga1.bloggplatsen.se

Malin wiper

23 maj 2011 10:44

Ja du det har man verkligen igen. Man är inte van att få svar på en lördag när man mejlar och så snabbt. Det lät jättebra med er tv.

Ha en fin dag
kram

 
Stattinskan

Stattinskan

23 maj 2011 10:41

Ja, fler företag borde förstå att man får sälja mer om man har bra service. Tyvärr har inte poletten trillat ner hos alla ;-D

http://stattinskan.blogspot.com

Malin wiper

23 maj 2011 10:43

Precis så är det. Kul att du tittade in. Nu går jag och kollar din blogg.

Ha en fin dag

 
ansepanse

ansepanse

23 maj 2011 11:37

i början var Tv-apparaterna stora och tunga nu är de platta och stora
Sv: Göteborgs-hjulet står nere vid hamnen vid Operan
kramar

http://kinaguld.blogg.se

Malin wiper

23 maj 2011 11:54

Det har du rätt i ;)

Jag var på operan i Göteborg för 5 år sedan men då stod inget hjul där så jag förstår att det ändrats mycket. Jag har svindel så det är inget för mig ;)

Tack för att du talade om detta
Ha en fin dag
kram

 
Maya

Maya

23 maj 2011 20:53

Kul mix med nytt och retro i TV-väg ;)

Kram!

http://maypel.wordpress.com

Malin wiper

23 maj 2011 21:45

Håller med ;)

Hoppas du har en fin kväll
kramar

 
Maya

Maya

24 maj 2011 08:03

Visst ska Ni besöka det stället nån gång, det tycker jag! Det är Din mans hemstad om jag inte missminner mej? Jag hittade nu deras hemsida, kan vara bra att veta öppettider. http://www.retrocafe.se

Nu måste jag rusa, måste på jobbmöte idag fastän jag har värk. Svarar på Din kommentar senare idag. Ha en jättefin dag!
Kramar!

http://maypel.wordpress.com

Malin wiper

24 maj 2011 08:53

Synd att vi inte kan komma upp i sommar då men till hösten skall det nog ordna sig. Tack för länken ;) Hoppas det går bra på jobbmötet

Ha en jättefin dag själv

kram

 
Ingen bild

Ash

16 oktober 2011 23:39

Hej! Om du har kvar uppdateringsinstruktionerna fär
Du gärna maila de till mig på ashkan.a@comhem.se.

Malin wiper

17 oktober 2011 07:08

Hej!
Jag har kvar instruktionerna så jag skickar dom till dig om en stund
Mvh
Malin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Fredag 29 mars 10:15

    När vi skjutsade hem min son i  tisdags eftermiddag så passade vi även på att gå in på Mel's Garage i Enköping där min son bor. Dom har otroligt god glass där från Rättviks Glass.    Klicka här för att se när vi var till Mel's Garage 7 m...

Av Malin wiper - Torsdag 28 mars 08:45

    I tisdags tog vi en promenad nere i Öster Mälarstrand, Notudden. Här satt vi oss ner på dom nya bänkarna framför småbåtshamnen. Sen gick vi omkring och kollade runt lite på dom båtar som fanns där, än om inte så många än     Här sitte...

Av Malin wiper - Onsdag 27 mars 08:30

  I mångdags innan vi hämtade min son i Enköping så dukade jag klart så allt var färdigt till lunchen hos oss. Min son har blivit vegetarian så vi tillagade morotsbiffar som vi gjort några gånger förut. Klicka här för att få receptet på morotsbif...

Av Malin wiper - Måndag 25 mars 07:15

    Här kommer lite fler bilder från promenader, och som ni vet så gillar jag pelare. Här ett pampigt hus i centrala Västerås     Lite fler pelare jag stött på och jag tycker såna tillför mycket i stadsbilden     En lite annorlunda...

Av Malin wiper - Söndag 24 mars 09:00

    Detta är en Alfa Romeo Spider från 1972. Den såg jag på en av våra promenader och den var så läcker. Nu börjar det snart dyka upp lite mer veteranbilar och det känns kul                                                                 ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards