Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 7 april 2011

Mimmis Magasin

Av Malin wiper - 7 april 2011 11:53

Gästinlägg av Mr T

 

Wiper och jag besökte Mimmis Magasin igår för att se vad dom hittat till påsken bland sina leverantörer.

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

Denna gav jag till min fru för ett tag sen.

 

  

 

Här har vi påskat upp den med en annan insats. Hönan på denna Cultinsats är handmålad.

 

  

 

Denna tupp stod på charkdisken på ICA. Det roliga var att dom satt en upphittad barnvante på huvudet...  

 

Min fru hälsar till er alla och hoppas ni har det bra. Hon är mycket bättre nu och rörligare efter att ha hållit på med stretschövningarna några dagar. Ha en bra dag önskar er Mr T

 

 

 
 
skrivmoster

skrivmoster

7 april 2011 15:19

Hej på er båda!!
Vilken härlig svit av påskgrejer och blommor!! Jag har kollat noga och tycker om urvalet!

Kul att du känner dig bättre! Det kommer nog att vända när du håller dig till dina övningar och sköter om dig!
Armbandet har inte kommit än men jag hoppas på morgondagen... Är ju nyfiken!!

Ha det så trevligt när ni gör era små utflykter!
Kram från mej!

http://skrivmoster.bloggplatsen.se

Malin wiper

7 april 2011 17:16

Mr T: Ha det gott skrivmoster, här blåser det för fullt. Kanske blir det storm inatt. Det tar ju ett tag från Sydafrika med posten. Hoppas det ordnar sig. W. kämpar på...

 
Glimz

Glimz

7 april 2011 16:19

Det är tur jag inte bor i närheten av Mimmis Magasin, jag hade blivit fattig som en kyrkråtta *asg* Dem verkar ha såååå mycket fina saker. Gullig du är mot din käresta =)

Kram på er raringar :D å Wiper, det är bra du tar hand om dig! *stolt över dig*

http://ninz.bloggagratis.se

Malin wiper

7 april 2011 17:11

mr T: Tack Glimz.
Vi går oftast och tittar på Mimmis saker flera gånger innan vi köper men ibland kan man bara inte låta bli...

 
Ingen bild

-Nena-

8 april 2011 01:08

Vad kul att du Mr T gästbloggar =)

Massa fina saker de har där på Mimmis Magasin, kul påskpynt.

Bra att det börjar kännas bättre i kroppen med hjälp av övningarna.

Sköt om er!

Malin wiper

8 april 2011 07:38

Mr T: Jag tycker det är kul att få hoppa in ibland. Min fru hälsar tillbaka till dig

Ha det bra

 
Maya

Maya

8 april 2011 08:03

Godmorgon på Er!

Ville bara säga att jag lever, men det knappt... Har legat i värk och migrän i dagarna tre nu, varit lite uppe på benen men känt mej riktigt dålig denna omgång. Jag har inte glömt bort Dej/Er, ville bara säga det :)

Jättefina påskgrejor! Får se om vi alls firar nån påsk iår, mannen min lär nog jobba sin vårrusch nu med övertid med tider som kl. 7-23 i ca. 3-4 veckors tid. (Han är däckmontör). Jag får försöka hitta på nåt annat, såvida jag mår bra.

Ha en underbar dag! Här är det tjock dimma!
Kram på Er!

http://maypel.wordpress.com

Malin wiper

8 april 2011 08:23

Mr T: Jag läste upp detta inlägg för min fru och hon tycker det är så tråkigt att du har sån värk. Hon hade själv migrän under många år och vet hur jäkligt det är. Hon hälsar till dig så mycket och hoppas värken snart släpper. Hon skickar en stor styrkekram till dig.

Ha en toppendag själv
varma hälsningar från Mr T

 
Ingen bild

Mia

8 april 2011 15:44

Vilka fina och härliga bilder. Skönt att du är bättre vännen och att du har så go hjälp av din goe man. Här får man inte bara hålla i hatten idag utan även stavarna då jag går... hihi... Igår var jag på meditation och sedan på chiball på kvällen och idag har jag legat halva dagen. Det är betaldag nr 1. Jag vet ju att det blir såhär. Stel som ett kylskåp trots mkt rörelse och svullnar igen i kroppen och går som om jag vore gravid.. jag skrattar när jag skriver för det är såhär det är med fibro. Vissa dagar är det såhär och andra på annat vis. Vädret tror jag har mkt inverkan. Njuter dock av solen och att jag har mina underbara barn hos mig. Imorgon ska vi stå i cafe sonen och jag på en av våra skolor. Det är kul att få vara social och träffa folk. Ha en toppenfredag och en riktigt goer helg. Kramar till er båda.

Malin wiper

9 april 2011 09:00

M T: Gott att du håller humöret uppe trots plågorna. Lycka till med Caféet. Hälsa grabben...

 
Monica

Monica

8 april 2011 20:33

Kikar in för att önska er en mysig och trevlig helg. Hoppas solen skiner på er så ni får njuta av lite värme:)
Kramen*

http://www.blackpearl.bloggplatsen.se

Malin wiper

9 april 2011 08:56

Mr T: Ha det gott i helgen du också, Monica...

 
ansepanse

ansepanse

8 april 2011 21:53

vad mycket fint påskpynt du visar upp :)
skönt att höra att du känner dig bättre
ha en fin helg - kramar

http://kinaguld.blogg.se

Malin wiper

9 april 2011 08:54

Mr T: Vi önskar dig detsamma, ansepanse...

 
Karin o Svartnosarna

Karin o Svartnosarna

8 april 2011 22:19

Hejsan på er båda,hoppas att du är på bättringsvägen så att du inte har så ont.Så mycket fina saker söta o annorlunda, för att inte tala om den fina ljuslyktan från din goe man.Bilderna är så härliga o bra fotade o den lille tuppen med barnvanten,kul idè o söt förståss.
Har också fått träningsprogram nu med gummiband,har för mig att du hade det om jag inte minns fel.
Önskar nu er båda en underbar helg tillsammans,sen får vi hoppas på sol o lite värme,kramizar.

http://kajsa-varg.bloggplatsen.se

Malin wiper

9 april 2011 08:53

Mr T: Tack Karin. Vi önskar dig detsamma...

 
Margit

Margit

9 april 2011 00:26

Wiper..och din käre make!!!
Läst och sett att du Wiper..just nu har bloggvila... och visst sitter man vid dtorn..många timmar per dygn...
Just nu..så är vi inte långt ifrån dej...Vi är hos GODA VÄNNER i Gnosjö..ellelr Djuppelsbo...Åsenhöga.... Vi åker hem igen på söndagmorron...
Hoppas att du "klarar av",,att inte vara vid atorn..nu några dagr...och träna och sträcka på musklerna...
Kramen min vän!!! Och tack Mr T som servar..så vi fått livstecken...
/Margit.

http://margitholm.blogg.se

Malin wiper

9 april 2011 08:52

Mr T: Vi ses i Gnosjö på Second Hand...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Tisdag 23 april 09:00

    I går åkte vi till Citypraktiken i Tillberga som är en filial till den i Västerås. Det var en bra bit att åka med bussen. Jag hade tid hos min läkare som heter Johan Thunander och det är samma läkare som min man går hos. Det är en ung läkare...

Av Malin wiper - Måndag 22 april 05:45

    Lunchen som kom av sig. Vi skulle ha haft min mans bror på lunch i lördags men jag blev dålig. Nu har jag lärt mig en läxa att aldrig skriva om nåt innan det hänt. Min mage blev dålig igen så vi fick ställa in och det känns både som magkatar...

Av Malin wiper - Lördag 20 april 08:30

    Jag har sett en dramaserie på svt play som min syster tipsat mig om. Den heter Painkiller. Det är den Guldbaggebelönade regissören och manusförfattaren Gabriela Picher som ligger bakom denna tv serie                                      ...

Av Malin wiper - Fredag 19 april 08:30

                      Vi har sålt vår förra bäddsoffa (ovan) som vi aldrig satt i utan bara hade till gäster som sov över. Vi köpte ju en ny på Jysk som vi har i tv-rummet och den större och bättre att sitta i när man är fler och skall sitta i d...

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards