Öppen Ridå

Alla inlägg den 27 mars 2011

Av Malin wiper - 27 mars 2011 20:04

 


Detta är Mr T som sköter om dragningen i tävlingen om det fina armbandet från "Liten design". Det är dom som står för priset och min fru har bara blivit tillfrågad att hålla i tävlingen. Hon är ledsen att hon inte orkar sköta detta själv men hälsar till er alla.

 

Här följer videoklippet på dragningen

 

    

 

 

  

 

GRATTIS TILL DIG SOM VANN DET FINA ARMBANDET...    

 

     

 

Mejla din adress till: wiperium@hotmail.com så vidarebefodrar jag adressen till Liten design". Wiper tackar Liten Design för att hon fick hålla i tävlingen...    8 st anmälde sig till tävlingen.

 

    

 

 

 

 

Av Malin wiper - 27 mars 2011 10:56

Detta är Mr T igen. Eftersom wiper är så dålig så avslutar jag tävlingen ikväll 20:00 med lottningen.


 


Glöm inte tävlingen om detta fina armband som kommer från "Liten Design" Det är dom som står för priset och jag blev tillfrågad om jag ville hålla i tävlingen...  


          


Klicka här för att komma in på "Liten Designs" fina smyckesida


Klicka här för att komma in på tävlingsinlägget där ni bara skriver en kommentar och sen mejlar mig svaret om ni vill vara med i tävlingen som avslutas söndag 27/3 20.00




Av Malin wiper - 27 mars 2011 09:27

 


Ute på promenaden i går så såg vi att Bosses Antik & loppis var öppet. Det har varit en restaurang här för många år sedan. Vi försöker att gå korta promenader, eftersom wiper inte kan sitta vid datorn just nu, hon klarar bara att stå någon minut så hon gör uppehåll tillsvidare. Det blir vårdcentralen imorgon för att söka hjälp mot eländet.

 

Här kan ni skåda öppettiderna


Med vår begränsade ekonomi är loppisar lockande. Men det bästa med loppis och second hand är ju att man hittar saker från barndomen som man glömt fanns. Wiper passade på att fota hos Bosse så här kommer ett litet bildspel.


 




 




 


 


Denna frack är faktiskt tillverkad i Vaggeryd som tidigare hade omfattande textilproduktion.


 


Här har ni Bosse...         


     



Besök gärna Bosse om ni har vägarna förbi...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards