Öppen Ridå

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av Malin wiper - 26 mars 2011 19:12

  

Här har jag satt två tovade nålar i mitt eget nåldyneskrin. Det är dom två runda på mitten i gult och grönt. Jag är så glad Kajsa Varg...  


Tyvärr blir det ingen discolampa och barhäng för jag har för mycket värk och kan bara stå vid datan 5 minuter åt gången...  Det blir lugna gatan med tv och vila. Jag har minst ont när jag promenerar och sen lägger mig i sängen med värme. Att sitta och stå tar på för mycket. 



Ha en fin kväll kära ni och ha roligt om ni kan....    Glöm inte tävlingen som har dragning i morgon 20.00 Klicka här för att komma in på tävlingsinlägget. Liten design står för armbandet 

 

Av Malin wiper - 26 mars 2011 15:06

 


Glöm inte tävlingen om detta fina armband som kommer från "Liten Design" Det är dom som står för priset och jag blev tillfrågad om jag ville hålla i tävlingen...  

 

          

 

Klicka här för att komma in på "Liten Designs" fina smyckesida

 

Klicka här för att komma in på tävlingsinlägget där ni bara skriver en kommentar och sen mejlar mig svaret om ni vill vara med i tävlingen som avslutas söndag 27/3 20.00

 

    

 

Av Malin wiper - 26 mars 2011 10:03

 


I går fick jag ett paket och ett fint brev av min bloggvän Kajsa Varg. Jag blev så överraskad och glad av hennes gest.

 

  

 

Hon har tovat toppar till nålar (dekorationsnålar) och jag har aldrig sett dess like...  Vad kreativt att hitta på nåt sånt och så dekorativt det kommer att bli i mina nåldynor. Jag kommer att sätta en i mitten på varje nåldyna som en extra dekoration. Kolla hur många olika former hon gjort. Flugsvampen i mitten är ju bara för häftig....  

 

  

 

Det hade ju räckt med dom förra men jag har fått hur många som helst.

 

  

 

Lite närstudio på flugsvampen och blomman...  

 

  

 

Här några i rosa och några som går mot lite orange. Är det inte fantastiskt att kunna tova så smått och få till formerna. Jag är imponerad...  

 

  

 

Här några gula som lyser upp

 

  

 

Rosa bollar

 

  

 

Inte nog med detta utan hon har skickat med dessa dekorationsnålar också...  

 

  

 

Plus dessa blommor i nåt material som jag inte vet vad det är. Man kan sticka en nål igenom.

 

  

 

Här har jag satt ner en tovad nål i en nåldynekopp i form av ett päron...  hur påhittigt och fiffigt som helst.

 

   

 

Tusen tack snälla gulliga Kajsa Varg för din gåva....      Jag hoppas jag kan få köpa tovade nålar när dessa är slut. Jag kommer naturligtvis att sätta ner en passande nål i min egen nåldyna... Ni får se min skål senare.

Av Malin wiper - 26 mars 2011 09:52

 

 

Klicka här för att komma in på Enigmas hemsida.


Av Malin wiper - 26 mars 2011 09:24

 


Nu är det nya databordet på plats och här kommer en liten demonstration. Man kan sitta ner om man så vill, det är bara att sätta foten på en knapp så höjs och sänks bordet lätt. Bordet ser helt nytt ut och har nog kostat åtskilliga tusenkr förut. Jag har blivit så tuff så jag prutade dessutom 200kr...  på priset.

 

          

 

  

 

På lite närmare håll.

 

       

 

 

 

   

 

  

 

På kvällen kan man ha lite barhäng (nytt ord) vid bordet....    eftersom bordet har större ytor än vad som syns på bilden. Jag skall tända discolampan ovanför bordet i kväll så får ni se...  

 

  

 

Det känns mycket bättre att stå vid ett databord för jag slappnar även av i axlarna och armbågarna ligger ner på bordet. Får lite ont i fötterna att stå för länge men annars var detta toppen... Jag har inte blivit så mycket bättre men inte sämre heller. Har inte kunnat sitta i bilen så det känns lite som byarrest...  

 

  

 

Nu ligger jag lite efter så jag kommer in på era bloggar under dagen. Måste nu ut och ta min första promenad för dagen. Jag vill bara tacka er alla underbara läsare som skrivit så många fina och omtänksamma kommentarer....    Ni är guld värda.

 

  

 

Kunde inte låta bli att fota denna fina Collie som låg utanför spelbutiken "Konfekthörnan"

 

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards