Öppen Ridå

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Malin wiper - 24 mars 2011 08:44

 

Detta är Mr T som meddelar:


Min fru har kontaktat Vårdcentralens rådivning och fått som svar att det nog är ischias. Hon måste äta antiinflamatorisk medicin och får inte sitta vid datorn innan detta är borta. Det kan ta flera veckor. Hon kommer att gå flera korta promenader varje dag. Hon bör stå när hon använder datan så vi tittar efter en lösning på problemet. Det kommer att ta ett tag.


Jag kommer att hjälpa till med tävlingen tills den är klar.

Jag informerar om utvecklingen. Wiper är ledsen att hon måste göra ett uppehåll.


Hon hälsar till er alla och är tillbaka när vi fixat ett fungerande bord.

Av Malin wiper - 24 mars 2011 07:20

  

    

         

Vinn ett trendigt armband från http://www.litendesign.se/

 

   

För att ha en chans att vinna ska du svara på följande fråga:

 

Hur många olika namnsmycken finns det att välja mellan på nätbutiken www.litendesign.se ?


    

 

Lämna en kommentar till det här inlägget att du vill vara med och tävla,


samt maila till wiperium@hotmail.com med det rätta svaret.

Vinnaren utses genom lottdragning mellan de som lämnat rätt svar. 


Tävlingen pågår t.o.m söndag 27 mars kl:20.00 


Lycka till!


      

 

Av Malin wiper - 24 mars 2011 07:14

 


Nu är jag ägare själv till 3 par knappörhängen som jag köpt av Pisan.


 


Dessa två är sjorda av lite mindre knappar och dom oranga skall jag ha till en sommarblus som jag köpte förra året. Den är vit med brodyr i olika oranga färger upptill.  


 


Klicka här för att komma in på Tradera där jag hittade detta smyckeskrin av Thomas Sabo


 


Dessa ser gråbruna ut men är gröna, fick inte fram den rätta färgen tyvärr. Dom är lite större men har ändå ingen tyngd.


 


Klicka här för att kolla vart jag hittade detta smyckeskrin 


 


Jag gick förbi Akleja Blomsterhandel i går och det såg verkligen vårlikt ut utanför affären. Fick även påskkänslor av alla påskliljor.

 

    


 


Det är verkligen vår i luften nu.

 

   


 


Här har dom öppnat dörren på glänt hos Mimmis Magasin.

 

          

 


 


I ena skyltfönstret såg jag att dom fått in nya vita kuddar med guldtext. På denna står det: Älska som om det vore din sista dag...  

 

   


 


På en annan kudde står det: Lev så att du orkar hela livet.

 

Detta inlägg gjorde jag klart i går för jag kommer inte att kunna blogga i dag för jag har sån otrolig värk från ryggen ut i höften så jag äter både Alvedon och har kylgelé på höften. Fortsätter detta så måste jag beställa tid hos läkare eller åka in akut. Min man skall hjälpa mig att påminna om tävlingen. Jag vet inte när jag kan sitta här nästa gång.  

 

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards