Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 7 mars 2011

Tävling hos wiper

Av Malin wiper - 7 mars 2011 11:18

  


Jag hade tänkt ha en gissningstävling men har inte hittat nåt som ni kan gissa på så det blir en vanlig utlottning av två saker. Tävlingen pågår till 15/3 17.00 Man behöver inte ha en blogg för att vara med men ni som har blogg och vill vara med kan länka till detta inlägg på er blogg (inget krav). Har sett att dom flesta gör så. Vill ni vara med så är det bara att skriva en kommentar i detta inlägg.

 

        

 

Jag tänker låta den som blir dragen först i utlottningen välja vilken av priserna personen vill ha. Den som kommer som tvåa i lottningen får ta den saken som blir kvar

  

  

 

Här ett av priserna som består av en klocka från "Cult design" som jag köpt på Mimmis Magasin. Till detta köpte jag ett träfat som också kommer från "Cult design"

 

              

 

  

 

Så här ser den ut från sidan. Det bästa är att man kan köpa ett större avlångt fat och bygga på med fler grejer från "Cult design".

 

  

 

Nästa sak är en nostalgibilbok från "Butik Ingelund" Den är skriven av Peter Haventon och är i svart/vita bilder inuti med en fin kvalitet på papperet. Den heter "Bilar vägdamm och nostalgi" Det är rätt många sidor och mycket intressant att läsa i boken.

 

        

 

  

 

Baksidan av boken 

 

 
 
Annelie

Annelie

7 mars 2011 11:59


Men gumman då,, du är otrolig med dina tävlingar.
Så ska jag också göra nån gång i framtiden,, kan ju vara lite småroligt.

Jag vill ju naturligtvis vara med i din tävling igen.

Ha det allra bäst och sköt om dig.. // Varma kramar Annelie

http://minegen65.blogspot.com

Malin wiper

7 mars 2011 12:05

Hej vännen! kul att se dig. Dina klänningar skickas denna veckan.

Kul att du vill vara med i utlottningen.

Hoppas allt är väl
ha en fin dag
kram

 
Ingen bild

Mia

7 mars 2011 14:31

Klart jag vill vara med i utlottningen. Fina priser :) Jag ler med solen. Ha en fortsatt fin em. Kram fr Mia

Malin wiper

7 mars 2011 15:14

Kul att du vill vara med i utlottningen ;) då noterar jag det.

Ha en fin eftermiddag
kramar

 
Maya

Maya

7 mars 2011 18:31

Oj, jag har ju helt missat att Du har en tävling. Såg det i förbifarten men glömde kommentera. Jättekul med tävling. Har länkat och vill gärna vara med :)

Kramar!

http://maypel.wordpress.com

Malin wiper

7 mars 2011 18:41

Vad bra att du vill vara med ;) då är du noterad

Ha en fin kväll
kram

 
≈Sanna≈

≈Sanna≈

7 mars 2011 22:54

Självklart har jag gjort ett litet bidrag: http://cdwoman.blogspot.com/2011/03/bilder-fran-veckan.html
Dina tävlingar brukar jag gilla så jag fortsätter medverka i dem :)

Kollektiv bestraffning är så fel samtidigt så är det ju svårt att komma på någon lösning när somliga har problem att hålla sina fingrar i styr.

Hoppas du får en fin tisdag.
Kram!

http://cdwoman.blogspot.com

Malin wiper

8 mars 2011 08:10

Bra att du vill vara med i min tävling. Jag tror att det är ett utlopp av besvikelse över hur samhället behandlar våra ungdomar. Sen måste man ta tag i problemen hemma och i skolan.

Ha en fin tisdag själv
kram

 
Lena

Lena

8 mars 2011 08:06

Självklart vill jag vara med!!!!

har haft lite problem med internet så jag höll på att missa denna tävlingen:)

kramar

http://wilenas.blogspot.com

Malin wiper

8 mars 2011 08:08

Jättebra! då noterar jag. Ja du datans underbara värld

Ha en fin dag
kram

 
Lena

Lena

8 mars 2011 08:12

Jag la in en bild på dig om tävlingen på min blogg.
Kolla om du godkänner detta!

http://wilenas.blogspot.com

Malin wiper

8 mars 2011 08:13

Då skall jag gå in och kolla Lena
kram

 
Ingen bild

Systern

8 mars 2011 10:10

Självklart vill jag vara med i tävlingen :-) Om du inte har någon regel om att släkten inte får delta :-)
Ha en bra dag!
kram fr Maria

Malin wiper

8 mars 2011 11:49

Det finns inga regler så du är så välkommen att vara med.

Ha en fin dag syrran
kramar

 
Hebbe

Hebbe

8 mars 2011 14:39

Okidoki,,den vill jag vinna,,Haé Kram.

http://www.metrobloggen.se/boda

Malin wiper

8 mars 2011 15:14

Ja då noterar jag att du är med i tävlingen

Ha en fin dag
kram

 
Stevie

Stevie

8 mars 2011 16:53

Hejsan Svejsan!
:)
Mitt metro kladdar idag (eller snarare Explorer)
men jag har lagt Din roliga tävling i min sidokollumn, och inlägget kommer ikväll!
:)
Kram
Stevie

http://metrobloggen.se/esthonianangel

Malin wiper

8 mars 2011 17:07

Kul att du vill vara med i min tävling.

Ha en fin kväll
kram

 
Fenixmona

Fenixmona

8 mars 2011 17:34

Jag hittade dig hos Hebbe, så nu håller jag tummarna för att han ska vinna! Kramiz!

http://fenixmonasliv.blogspot.com

Malin wiper

8 mars 2011 17:39

Kul att du tittade in och att du håller tummarna för Hebbe. Du får också vara med om du vill?.

Ha en fin kväll
kram

 
Stevie

Stevie

8 mars 2011 21:28

Nu har jag gjort ett inlägg om Din Tävling!
:)
Vill gärna vinna spisen, men blir glad för vilket som!
:)
Kram
Stevie

http://metrobloggen.se/esthonianangel

Malin wiper

8 mars 2011 21:31

Vad bra, så skall jag in och kolla. Det är en klocka ;) ingen spis men jag tror att du skämtar med mig :0))

Ha en fin kväll
kram

 
diana

diana

9 mars 2011 20:45

Jag är gärna med. http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.16202007

http://www.metrobloggen.se/diana

Malin wiper

10 mars 2011 08:49

Vad roligt att du vill vara med. Då noterar jag det

Ha en fin dag
kramar

 
Mita

Mita

12 mars 2011 07:51

Jag vill ju självklart vara med!!!

http://rocotopeppers.bloggplatsen.se

Malin wiper

12 mars 2011 07:52

Vad kul att du vill vara med. Då är du noterad

Ha en fin lördag
kram

 
Margit

Margit

12 mars 2011 11:53

Ja då skriver jag OCKSÅ kommentaren HÄR..så får jag vara med i utlottningen!
Du hinner med SÅ mycket på bloggen..så mÅNGA inlägg och du visar oss så mycket!!!
Kul att titta på /i.
Förstår att ni nu är i jönköping..och fikar säkert gott idag igen!!!
Kramar!!!!

http://margitholm.blogg.se

Malin wiper

12 mars 2011 14:02

Kul att du vill vara med i utlottningen. Då är du noterad. Ja du Margi jag orkar egentligen inte blogga så mycket men blir gärna lite besatt och det kommer surt efter.

Vi kom nyss hem från storstan

Ha en fin dag
kram

 
skrivmoster

skrivmoster

13 mars 2011 11:48

Hej! Här halkade jag in och blev fast! Vilken trevlig blogg du har med mycket som intresserar. Bor långt upp i norr men är då och då i Jkpg, Huskv. och Ölmstad.

Tävling - så spännande! Jag är gärna med!!

Länkar till dig från min bloggsida!
Snöiga hälsningar från norr

http://skrivmoster.bloggplatsen.se

Malin wiper

13 mars 2011 12:11

Vad kul att du halkade in ;) och att du gillar min blogg. Jag kommer själv från Norrland, Sundsvall. Kul att du är härnere ibland. Då noterar jag dig till tävlingen. Jag länkar till dig också. Skall gå in och kolla din blogg.

Här har vi inte så mycket snö längre men det är ingen vår än

Ha en fin dag
Hälsning från södern ;)

 
Cattis

Cattis

14 mars 2011 08:36

Jag vill vara med i din tävling.

Lite sent tillkommet men bättre sent än aldrig.

Kram

http://www.jagmenjag.se

Malin wiper

14 mars 2011 08:38

Du är antecknad redan Cattis ;)

Det är inte för sent förrens 17.00 i dag

Ha en fin dag vännen
kram

 
Helga

Helga

14 mars 2011 13:54

Jag vill också tävla och vill helst vinna klockan eller klädnypeklänningen :)

http://helga1.bloggplatsen.se

Malin wiper

14 mars 2011 15:03

Då noterar jag dig i min tävling också men jag har för mig att du redan är uppsatt. Jag skulle också vilja vinna klockan ;) så jag får nog köpa en sån sen

kram

 
Pisan

Pisan

14 mars 2011 15:58

Hej vännen! Jag har missat det här med att du har en utlottning.... Jag är gärna med! :-) Ha en fin eftermiddag! Kram! ♥

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

Malin wiper

14 mars 2011 16:15

Då är du noterad och dragningen är i morgon 17.00

Ha en fin eftermiddag själv
kramar

 
ansepanse

ansepanse

14 mars 2011 16:37

ja vill jättegärna vara med
bamsekramar

http://kinaguld.blogg.se

Malin wiper

14 mars 2011 16:43

Kul att du vill vara med. Då noterar jag dig
kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 15:45

                    Lasse Åberg & Lazy Joe Lasse Åberg kommer till Kvarteret Igor fredag 26 april 17.00. Klicka här för att läsa om detta i Västerås Tidning. Vi hade ingen aning om detta men blev varse när vi besökte Kvarteret Igor i förmiddags ...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 07:45

  Jag har sett serien UFO mysteriet på tv4 play. Det var min son som tipsade mig om denna serie. Felix har även med sig ufologen Clas Svahn                                             Det är Felix Herngren som gett sig ut på en svindlande ...

Av Malin wiper - Tisdag 23 april 09:00

    I går åkte vi till Citypraktiken i Tillberga som är en filial till den i Västerås. Det var en bra bit att åka med bussen. Jag hade tid hos min läkare som heter Johan Thunander och det är samma läkare som min man går hos. Det är en ung läkare...

Av Malin wiper - Måndag 22 april 05:45

    Lunchen som kom av sig. Vi skulle ha haft min mans bror på lunch i lördags men jag blev dålig. Nu har jag lärt mig en läxa att aldrig skriva om nåt innan det hänt. Min mage blev dålig igen så vi fick ställa in och det känns både som magkatar...

Av Malin wiper - Lördag 20 april 08:30

    Jag har sett en dramaserie på svt play som min syster tipsat mig om. Den heter Painkiller. Det är den Guldbaggebelönade regissören och manusförfattaren Gabriela Picher som ligger bakom denna tv serie                                      ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards