Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 2 februari 2011

Födelsedag!

Av Malin wiper - 2 februari 2011 08:27

  


När jag vaknade i dag så var jag plötsligt ett år äldre...      Ingen höjdare i min ålder men alternativet är värre...  Jag känner mig i alla fall ung till sinnet och det tror jag att man gör vilken ålder man än är i. Jag hade inte tänkt fira men min svärmor har skickat en slant...  Tusen tack kära svärmor...    Jag fyller ju inte jämna år så det blir lite lagomt. Sen har jag fått massor av lotter från mamma, brorsan och hans fru...    Jag skall ringa alla lite senare.

 

      

Syrran och svågern har ordnat nån slags skattjakt åt mig...       nåt sånt har jag aldrig varit med om så det skall bli så spännande. Först måste jag duscha så jag har lite bråttomt nu. Återkommer lite senare.

 

                

Nu önskar jag er mina fina läsare en härlig onsdag (lilla lördag)...  sköt om er...  

 

 

  

 

 
 
helga

helga

2 februari 2011 09:27

Grattis vännen. Ha en underbar dag med skattjakt och allt :)

http://www.helga1.bloggplatsen.se

Malin wiper

2 februari 2011 13:43

Tack snälla du ;) Skattjakten var en upplevelse

Ha en fin dag själv
varm kram

 
Maya

Maya

2 februari 2011 09:32

STORT GRATTIS på Födelsedagen!

Vad lustigt! Av en händelse klickade jag fram här att Du var vattuman och tänkte att Du då torde fylla år i dagarna och medans jag skummar igenom fjolårets inlägg för att klura ut NÄR Du fyller så har Du precis lagt upp detta inlägg! Jag hade det nog på känn ;)

Hoppas Du får en toppenfin dag! :)

http://maypel.wordpress.com

Malin wiper

2 februari 2011 13:43

Tack snälla du. Vad kul att du också är vattuman. Kul att du gick lite bakåt i bloggen. Ja du ibland har man saker på känn

Ha en jättefin dag
kramar

 
Maya

Maya

2 februari 2011 09:34

JAG VET - ett videoklipp från dagen hade varit nåt ;)

http://maypel.wordpress.com

Malin wiper

2 februari 2011 13:42

Tack för tipset. Har tagit dig på orden så det kommer lite film senare i dag

Ha en fin dag
varm kram

 
Pisan

Pisan

2 februari 2011 09:34

JA MÅ HON LEVA, JA MÅ HON LEVA, JA MÅ HON LEVA UTI HUNDRADE ÅR!! HIPP HIPP HURRA!!!! STORT GRATTIS från mej och familjen!!! ♥ Hoppas du får en fin födelsedag. Skattjakt låter spännande, det får du berätta mer om sen :-) GRATTISKRAMAR! ♥

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

Malin wiper

2 februari 2011 13:41

Tusen tack vännen ;) det värmde mitt hjärta. Det är inte så långt till hundra år nu :0))

Jag har en toppenfödelsedag och skattjakten var en upplevelse.
Det kommer klipp och annat

Ha en fin dag själv
varm kram

 
Paula

Paula

2 februari 2011 09:35

Grattis på födelsedagen, vännen!
Hipp-hipp-hurra!!!

http://anglahemmet.blogspot.com

Malin wiper

2 februari 2011 13:40

Tack snälla du ;) och för ditt hurrande det värmer mitt hjärta

Ha en fin dag själv
varm kram

 
Ingen bild

Mia

2 februari 2011 13:25

Grattiskramar till dej på din dag idag. Solen lyser och det är härligt. Ha en toppenfödelsedag. Du är ung i sinnet och det är det som räknas, lika med mig. Kram fr Mia

Malin wiper

2 februari 2011 13:38

Tack snälla du ;) Då har du samma väder som vi har här. Tack för dina fina ord. Ja du har också ett ungt sinne det märker man.

Ha en fin dag själv
varm kram

 
Ingen bild

-Nena-

2 februari 2011 13:32

Om du något i luften hör surra är det bara jag som hurrar =)

Stort grattis på födelsedagen min bloggvän
Kram!

Malin wiper

2 februari 2011 13:37

Tack snälla du ;) min goa bloggvän

Ha en fin dag
varm kram till dig

 
Monica

Monica

2 februari 2011 15:11

Många grattiskramar till dig, söta du:)
Jag kan inte heller fatta att jag är så många år som jag är, känner mig väldigt ung i sinnet, och som sagt det är det som räknas.
Du har säkert haft en fin dag, och kvällen blir nog likaså:)
Ha en fortsatt trevlig födelsedag!
Många kramar*

http://www.blackpearl.bloggplatsen.se

Malin wiper

2 februari 2011 15:26

Tack snälla du ;) Ja du tiden går fort. Du är jätteung till sinnet och även till utseendet.

Jag har haft en toppendag

Ha en fin dag och kväll själv
kramar

 
Helene

Helene

2 februari 2011 15:57

Dear Wiper, Happy, Happy, Happy Birthday!!!
♥ Helene

http://sistersgiftcompany.blogspot.com

Malin wiper

2 februari 2011 16:14

Thank you dear Helene ;)

Have a nice evening over there
Hugs from wiper in Smaland

 
Maya

Maya

3 februari 2011 09:45

Nej, jag är inte vattuman, jag är stenbock :) Fyllde 15/1. Men däremot har vi måånga vattumän i familjen, däribland min son, min kusin, min bror och min svägerska som alla fyller år inom en vecka. Sen har min sambo två släktingar som också fyller år denna veckan. Många gratulationer blir det :)

Det är ofta jag har saker på känn, tror nog jag har nån liten "gåva" ibland hihi.

http://maypel.wordpress.com

Malin wiper

3 februari 2011 11:21

Då misstog jag mig, fast ni har ju vattumän i släkten ;) Oj vad många som fyller år i din släkt i veckan. Ja du en del har den gåvan och det är rätt kul

Ha en fin dag
kram

 
Maria

Maria

11 februari 2011 16:29

Men jisses har du fyllt år också. Så här sent efter så sjunger jag inte iallafall. Sitter här och går igenom dina inlägg har inte varit på över två vecor nästan.
Men så här i efterskott så önskar jag dig ett riktigt stort GRATTIS från mig.

Ha en trevlig helg också.

Kram.
//Maria.

http://mariaslekrum.bloggplatsen.se

Malin wiper

11 februari 2011 18:19

Ingen fara på taket Maria ;) Tack för grattiset. Jag har säkert missat din födelsedag också för jag hinner inte gå in så ofta.

Ha en trevlig helg
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Av Malin wiper - Onsdag 17 april 07:30

   I går hade jag tid på Citypraktiken för att undersöka mina öron. För ca 1,5 år sedan så hörde jag ett litet brus i öronen på kvällarna. Sen eskalerade det men jag har inte hört bruset när jag varit utomhus utan mest när jag skall sova. Tyvärr ha...

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Av Malin wiper - Måndag 15 april 15:15

    Efter all musikunderhållning i lördags på Röda Korset så var det dags för dans. Det är en tjejdansgrupp från Fryx dance company. Dom väldigt duktiga, smidiga och hade en väldigt bra rytm och enérgi. Dom går på Fryxellska skolan          ...

Av Malin wiper - Söndag 14 april 11:45

  Vi hade det toppen i går på Röda Korset där dom hade full fart hela dan. Här ser ni Kelly till höger som är chef och till vänster en av dom anställda. Alla är så kreativa och trevliga. Först får man köpa fikabiljett och det kostar 50 kr/perso...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards