Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 8 januari 2011

Nybergs Bil det 1

Av Malin wiper - 8 januari 2011 17:48

     


Vi kom i alla fall iväg till Nybergs Bil som är en jättestor bilfirma som ofta ordnar med jippon och tar dit artister. Dom som jobbar där är väldigt vänliga och serviceminded. Man känner sig alltid välkommen och detta är nog fjärde gången vi varit där när dom haft evenemang. Det är världens regnväder ute så fortsätter detta så är snön snart ett minne blott.

 

Klicka här för att komma in på Nybergs Bils hemsida

 

   


Här är deras bilvårdsbutik som också är jättestor.

   


När vi kom in dit så var det dansuppvisning men vi hann bara se två danser och det var tre par som var jätteduktiga.


 

      

 

Detta är han som är konferencier på alla evenemang och han heter Pär Fällman och gör verkligen ett bra jobb. Han är som klippt och skuren för detta. Sen är han slående lik en yngre Lars Lind (skådespelare) Nästa evenemang skall jag ta en bättre bild på honom på nära håll om jag får...  

 

            

       Lars Lind

 

Lars Olof Lind, född Lindqvist 17 januari 1935 i Umeå, är en svensk skådespelare

 

  

 

Sen blev det uppträdande från scenen av en trollkonstnär som heter Jimmy Carlsson. Han var väldigt skicklig och trollade med tidningar och rep med den äran.

 

 

   

 

Han tog upp två personer från publiken när han utförde ett av sina reptricks.


 

   

 

Det var rätt många aktiviteter där och man kunde även testa sin syn. Det var en resebyrå där också. Gratislotter delades ut och dragningen blev efter Pernilla Wahlgrens uppträdande.

 

       

 

Här har prisutdelningen satt igång och första pris gick till två stycken och det var en fin plasthink full med bilvårdsprodukter för flera hundra kronor.

 

  

 

En urtjusig Volvo cab.

             

 

  

 

Min man provsatt en Dacia Duster.

 

  

 

Här kunde man köpa varmkorv och dricka

 

        

 

Det är en väldigt stor och fin bilhall sen är belysningen så behaglig. Dom har även gjort hallen så fint arkitektoniskt utformad. Skriver om Pernilla lite senare för jag skall nu gå och ta en varm chailatte.

 


 
 
Monica

Monica

8 januari 2011 19:43

Det var inte dåligt av bilfirman att anordna en sådan tillställning, och gratis dessutom:))
Ha en fortsatt fin lördagskväll.
Vi ska snart se filmen som visas kl.20 på kanal 4+, har velat se den länge.
Kram*

http://www.blackpearl.bloggplatsen.se

Malin wiper

8 januari 2011 22:25

Dom är verkligen bra på att fixa och göra det kul för folk och dom får nog sälja mycket bilar för dom är så trevliga och etablerade.

Hoppas filmen var bra
Sov gott
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Fredag 19 april 08:30

                      Vi har sålt vår förra bäddsoffa (ovan) som vi aldrig satt i utan bara hade till gäster som sov över. Vi köpte ju en ny på Jysk som vi har i tv-rummet och den större och bättre att sitta i när man är fler och skall sitta i d...

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Av Malin wiper - Onsdag 17 april 07:30

   I går hade jag tid på Citypraktiken för att undersöka mina öron. För ca 1,5 år sedan så hörde jag ett litet brus i öronen på kvällarna. Sen eskalerade det men jag har inte hört bruset när jag varit utomhus utan mest när jag skall sova. Tyvärr ha...

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Av Malin wiper - Måndag 15 april 15:15

    Efter all musikunderhållning i lördags på Röda Korset så var det dags för dans. Det är en tjejdansgrupp från Fryx dance company. Dom väldigt duktiga, smidiga och hade en väldigt bra rytm och enérgi. Dom går på Fryxellska skolan          ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards