Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 15 november 2010

Mimmis Magasin!

Av Malin wiper - 15 november 2010 16:23

  


Helena hade sett mina nåldynor i bloggen och tyckte dom var fina och nu står några av dom i skylten på Mimmis Magasin...    Det känns lite häftigt...    

 

                              

 

Här kommer sångerskan September med låten "Cry for you". Hon är ju med i höjdarprogrammet "så mycket bättre" på tv 4.

 

 

                 

 
 
Cattis

Cattis

15 november 2010 20:45

Vad kul att dina nåldynor har blivit så omtyckta så du får dem utställda. Hoppas många tycker om dem så du kan göra sådana till försäljning. Du som tycker om marknader och så kanske till och med själv kan ha ett marknadsstånd.
Jag tror verkligen det skulle gå bra för dig.
Jag har köpt ballonger och tapetklister idag för jag har tänkt pyssla lite med det nu om kvällarna.
Bilder hur det blir kommer jag nog att lägga ut sen om det blir bra. :)))

http://www.bergbrink.blogg.se

Malin wiper

15 november 2010 21:02

Ja det var roligt eftersom det är nåt helt nytt för mig som jag aldrig gjort förut. Vet inte om dom går att sälja. Du är för gullig. Det låter spännande det du skall göra så det blir spännande att få se.

Ha en fin kväll
kram

 
Pillan

Pillan

15 november 2010 21:19

dom var verkligen riktigt fina , vad duktig du är

http://www.pillans.se

Malin wiper

15 november 2010 21:58

Tack snälla du ;) Det är så kul att göra dom och till slut får man in handlaget.

Hoppas du har en bra kväll
kram

 
Skönhetsbloggen!

Skönhetsbloggen!

15 november 2010 22:19

Åh så kul! :) Jättesöta.

http://frida.blogg.se

Malin wiper

15 november 2010 22:41

Kul att du tycker det ;) tack!

Hoppas du haft en fin kväll
kram

 
≈Sanna≈

≈Sanna≈

15 november 2010 22:33

Nemän ojdå är det en lokalkändis som man är inne och läser hos :D Vad kul att fler gillar dina vackra nåldynor, jag såg att du har sysselsatt dig det senaste med att göra fler. Riktigt kul att du får sådan uppskattning på dina fina saker

http://cdwoman.blogspot.com

Malin wiper

15 november 2010 22:41

:)) vad rolig du är ;) förstår inte själv att dessa dynor blev så omtyckta. Det är kul att ha nåt att göra som man klarar för rygg och nacke än om jag nu fick sätta stopp för mycket skämmer allt som dom sa förr ;)

Hoppas du haft en fin kväll vännen
kram

 
Annelie

Annelie

16 november 2010 03:02


Grattis att du har fått in dina fina/söta nåldynor in i en affär.
Ska hon sälja de åt dig eller har hon de "bara" som utställning och att de hänvisar till dig sen..??

Hoppas att du får en bra marknad på detta.
Håller tummarna.

Grattis än en gång.. // Kram

http://minegen65.blogspot.com

Malin wiper

16 november 2010 09:12

Kul att du tycker det ;) Jag har inte räknat med att nån skall köpa dom och detta kom som en överrakning. Det är mest hobbyarbete men om nån skulle köpa så använder jag det till mer material. Det blir nog ingen marknad på en nåldyna men det är roligt ändå för jag måste ha nåt att göra som inte är så ansträngande.

Ha en fin dag
kramar

 
Lena

Lena

16 november 2010 08:13

Va fina de blev!

Visst är hon duktig, tycker att hon tolkar de andras låtar bäst.

Kram

Lena

http://wilenas.blogspot.com

Malin wiper

16 november 2010 09:13

Tack! ;) Ja hon och Petter är dom bästa tycker jag.

Ha en fin dag
kramar

 
Sussi

Sussi

16 november 2010 09:19

Men vad kul. Hoppas någon blir så intresserad av dom så dom börjar sälja också. Har du visat Mimmi dina andra saker du gör. Jag tänker mest på dina julpostklänningar. Dom kanske hon också vill visa upp. Dom är ju för fina dom med :)
Om man skulle vilja köpa en sån. En julpostklänning alltså.. Är det möjligt!? Vad skulle den i sånt fall kosta?

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Malin wiper

16 november 2010 09:43

Främsta anledningen till att jag måste ha nåt smått att pyssla med är att motoriken i händerna har blivit sämre av nackskadan och då väljer jag sånt som är lite kul också. Fick ju idén när jag var inte på en sida med en nåldyna. När jag arbetade så hade jag mina alster på en skönhetssalong för dom ville sälja både klädnypeklänningen och min sköteska. Alla tyckte dom var fina men ingen ville betala nåt så pengarna räckte inte ens till nytt tyg :))

Jag har lite svårt att sy just nu så därför gör jag nåldynorna istället. Har inte kunnat sticka på en vecka heller men jag kna nog sy nån enstaka klänning om jag gör lite i sänder. Jag kontaktar dig genom mejl.

Ha en fin dag
kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 28 mars 08:45

    I tisdags tog vi en promenad nere i Öster Mälarstrand, Notudden. Här satt vi oss ner på dom nya bänkarna framför småbåtshamnen. Sen gick vi omkring och kollade runt lite på dom båtar som fanns där, än om inte så många än     Här sitte...

Av Malin wiper - Onsdag 27 mars 08:30

  I mångdags innan vi hämtade min son i Enköping så dukade jag klart så allt var färdigt till lunchen hos oss. Min son har blivit vegetarian så vi tillagade morotsbiffar som vi gjort några gånger förut. Klicka här för att få receptet på morotsbif...

Av Malin wiper - Måndag 25 mars 07:15

    Här kommer lite fler bilder från promenader, och som ni vet så gillar jag pelare. Här ett pampigt hus i centrala Västerås     Lite fler pelare jag stött på och jag tycker såna tillför mycket i stadsbilden     En lite annorlunda...

Av Malin wiper - Söndag 24 mars 09:00

    Detta är en Alfa Romeo Spider från 1972. Den såg jag på en av våra promenader och den var så läcker. Nu börjar det snart dyka upp lite mer veteranbilar och det känns kul                                                                 ...

Av Malin wiper - Lördag 23 mars 10:30

      Vi skall sälja våra två gula fotöljer av märket Swedese Nova. Vi har ingen plats för dom i  denna lägenhet för vi har tagit sovrummet till vardagsrum där vi även har våra datorplatser. Därför köpte vi denna stol Mellby på Jysk för ett tag s...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards