Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 11 november 2010

Bloggvila!

Av Malin wiper - 11 november 2010 08:34

  


Jag vet inte vad som hände i går med akupunkturen men jag är så dålig i nacken att jag inte kan blogga i dag. Fick gå upp mitt i natten för att behandla mig med salva och värme. Jag har fått många obehagliga symptom så jag tar en bloggfri dag. Min man kanske gästbloggar på eftermiddagen om föredraget han var på i går.

 

Jag önskar er alla en fin dag...  

 

 

Mimmis Magasin 

 
 
Pisan

Pisan

11 november 2010 08:48

Hoppas du blir bättre snart. Måste vara jättejobbigt. KRAM! ♥

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

Malin wiper

11 november 2010 20:27

Tack för din omtanke. Jag är redan lite bättre efter bloggvilan och har behandlat mig och bara tagit det lugnt.

Ha en fin kväll
kram

 
Cattis

Cattis

11 november 2010 09:23

Godmorgon! Ta du en bloggviledag. Det ska jag också göra ett tag. Om du är som mig så blir man lätt dålig om man har för mycket projekt på gång. Jag har det nu och känner att trycket stiger. Jag blir nervös och får ångest. Och så värk på det. Jag som klarat mig 2 hela dagar utan värk nu. Men nu känner jag att den är på väg igen. Igår var jag iväg på Yoga med massa folk och även nya ansikten och det stressar upp mig enormt. Det var skönt med Yoga men jag vet inte om jag klarar sådana stora folksamlingar igen. Stress. Imorgon ska jag köra ganska långt. Stress. På lördag ska jag iväg på en stor julmarknad. Stress. Men livet kommer nog att se ut så för oss med våra problem så det gäller att ta tillfällen man kan att vila ut riktigt så man klarar av vardagen.
Kram och ha en bra dag.

http://www.bergbrink.blogg.se

Malin wiper

11 november 2010 20:26

Jag är precis som dig och blir lätt dålig när det blir för mycket. Känner igen mig i det du skriver. Vad härligt att du fått vara värkfri i 2 dagar. Vad kul att du varit på Yoga men jag förstår detta med för mycket folk för jag känner likadant och föröker hålla mig till små skaror. Låter roligt med julmarknad. Ja du man får leva med detta resten av livet. Ett sånt vilotillfälle har jag haft i dag och nu känns det bättre.

Tack för din omtanke

kramar

 
Helga

Helga

11 november 2010 10:00

Kramar om dig försiktigt!

http://www.helga1.bloggplatsen.se

Malin wiper

11 november 2010 20:23

Vad gullig du är ;) tack!

Ha en fin kväll
kram

 
Ingen bild

Systern

11 november 2010 11:39

Det låter inte bra, hoppas du snart blir bättre! Om du inte klarar av att komma till helgen så blir det fler operaföreställningar framöver, så tänk inte på det. Ta nu hand om dig själv!
kram fr Maria

Malin wiper

11 november 2010 20:22

Hallå syrran! Det var verkligen ingen höjdare och jag blev rätt rädd och stressen kom. Nu mår jag däremot bättre efter behandling och vila. Jag ser fram emot lördagen så det skall mycket till för att stoppa mig ;)

Ha en fin kväll och tack för din omtanke
kramar

 
Paula

Paula

11 november 2010 12:50

Stackars dej! Det där med nackont är inte roligt. Krya på dej vännen!

http://anglahemmet.blogspot.com

Malin wiper

11 november 2010 20:21

Tack snälla du ;) Jag mår bättre nu efter en dags vila.

Ha en fin kväll
kram

 
-Nena-

-Nena-

12 november 2010 00:14

Jag hoppas att du får sova i natt och att fredagen blrir bra för dig.
Lite bloggvila kan ju vara bra när man inte mår så bra.

Vill önska er en fin helg redan nu för jag vet inte när jag får tid att titta in igen. Kalas och annat i helgen + jobb i morgon.

Kram och sköt om dig.

http://nena.bloggagratis.se

Malin wiper

12 november 2010 09:58

Jag har sovit som en stock och alldeles för länge ;) Bloggvila behöver man emellanåt.

Ha en riktigt fin helg själv vännen. Härligt att det vankas kalas
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 25 april 09:15

  I tisdags så fotade jag några ringduvor igen och jag gillar verkligen fåglar för dom livar upp vår miljö och vi har nåt vackert att titta på. När jag stöter på fåglar på trottoarer så brukar jag prata med dom i en låg vänlig ton. Då stannar d...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 15:45

                    Lasse Åberg & Lazy Joe Lasse Åberg kommer till Kvarteret Igor fredag 26 april 17.00. Klicka här för att läsa om detta i Västerås Tidning. Vi hade ingen aning om detta men blev varse när vi besökte Kvarteret Igor i förmiddags ...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 07:45

  Jag har sett serien UFO mysteriet på tv4 play. Det var min son som tipsade mig om denna serie. Felix har även med sig ufologen Clas Svahn                                             Det är Felix Herngren som gett sig ut på en svindlande ...

Av Malin wiper - Tisdag 23 april 09:00

    I går åkte vi till Citypraktiken i Tillberga som är en filial till den i Västerås. Det var en bra bit att åka med bussen. Jag hade tid hos min läkare som heter Johan Thunander och det är samma läkare som min man går hos. Det är en ung läkare...

Av Malin wiper - Måndag 22 april 05:45

    Lunchen som kom av sig. Vi skulle ha haft min mans bror på lunch i lördags men jag blev dålig. Nu har jag lärt mig en läxa att aldrig skriva om nåt innan det hänt. Min mage blev dålig igen så vi fick ställa in och det känns både som magkatar...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards