Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 9 november 2010

Ritz konditori!

Av Malin wiper - 9 november 2010 17:28

  

Ceasarsalladen hos Ritz Konditori är verkligen superb. Alla ingredienser är högklassiga och dressingen njutbart god. Vi satt och njöt en lång stund för man får mycket på tallriken.  

 

         

Klicka här för att komma in på Cheryl Crows hemsida       

 

  

Om jag inte bloggar i morgon så har jag tagit bloggvila. 


Ha en fin tisdagskväll...  

 


 

 
 
Ingen bild

Monica

9 november 2010 18:55

Mmm, salladen ser verkligen njutbar ut, förstår att den smakar himmelskt:)
Ha en fortsatt fin tisdagskväll, nu ska jag snart hoppa i en varm dusch efter en lång och slitig arbetsdag. Men i morgon är jag ledig, och ska till frissan på förmiddagen och sen hem för att färga håret, brynen och fransarna:)
Kram*

Malin wiper

9 november 2010 19:02

Ja den var verkligen god. Vad härligt med en varm dusch efter en arbetsdag. Kul att du skall till frissan. Jag var till min förra veckan så det känns så skönt när håret är friskt och ansat. Jag brukar gå och få brynen plockade och färgade. Tyvärr så kan jag inte färga fransarna, har försökt men blir allergisk och får rinnande ögon. Så jag får hålla mig till mascara id. Skönt med lite kroppsvård.

Ha en fin kväll kram

 
helga

helga

9 november 2010 18:55

Jag älskar ceasarsallad - den där såg verkligt fin ut !!

http://www.helga1.bloggplatsen.se

Malin wiper

9 november 2010 18:59

Jag har inte ätit ceasarsallad så ofta i mitt liv men nu kommer jag att ta igen detta med besked ;) Du har säkert ätit många goda eftersom du reser så mycket.

Ha en fin kväll
kram

 
Sussi

Sussi

10 november 2010 08:07

När vi var på restaurang Zanzibar i lördags var det några vid bordet bredvid som beställde in ceasarsallader. Dom var gigantiska. Överst låg det 7-8 mindre kycklingfiléer. Den såg jättegod ut!

Varm toast älskar jag. Finns det när jag ska äta något lättare tar jag nästan alltid det.

Ha en bra onsdag
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Malin wiper

10 november 2010 08:15

Då hade dom en jättefin caesarsallad där också för man får rätt mycket och det är lättätet. Det finns så många goda toasts nu att välja på numera.

Ha en fin dag
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 15:45

                    Lasse Åberg & Lazy Joe Lasse Åberg kommer till Kvarteret Igor fredag 26 april 17.00. Klicka här för att läsa om detta i Västerås Tidning. Vi hade ingen aning om detta men blev varse när vi besökte Kvarteret Igor i förmiddags ...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 07:45

  Jag har sett serien UFO mysteriet på tv4 play. Det var min son som tipsade mig om denna serie. Felix har även med sig ufologen Clas Svahn                                             Det är Felix Herngren som gett sig ut på en svindlande ...

Av Malin wiper - Tisdag 23 april 09:00

    I går åkte vi till Citypraktiken i Tillberga som är en filial till den i Västerås. Det var en bra bit att åka med bussen. Jag hade tid hos min läkare som heter Johan Thunander och det är samma läkare som min man går hos. Det är en ung läkare...

Av Malin wiper - Måndag 22 april 05:45

    Lunchen som kom av sig. Vi skulle ha haft min mans bror på lunch i lördags men jag blev dålig. Nu har jag lärt mig en läxa att aldrig skriva om nåt innan det hänt. Min mage blev dålig igen så vi fick ställa in och det känns både som magkatar...

Av Malin wiper - Lördag 20 april 08:30

    Jag har sett en dramaserie på svt play som min syster tipsat mig om. Den heter Painkiller. Det är den Guldbaggebelönade regissören och manusförfattaren Gabriela Picher som ligger bakom denna tv serie                                      ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards