Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2010

Donovan & Crystal Gayle...

Av Malin wiper - 23 oktober 2010 08:10

  


I dag är det varmgrader och regnigt. Vi skall gå på nya Kulturcentrets öppet hus för allmänheten som pågår från 12.00-20.00. I går var det invigning av huset med speciellt inbjudna personer och även eleverna från gymnasiet. Huset är byggt bredvid biblioteket och kommer att bli ett bra tillskott till kulturlivet. Jag hoppas även att det blir konserter där med jämna mellanrum men jag vet inget än förrens jag varit där för att kolla upp. Jag ser nu att kulturskolans elever kommer att underhålla. Det kommer även att bli filmvisning, bakverk jordens alla hörn, tipspromenad, workshop mm. Klicka här för att läsa mer 

 

  

 

Här är en bild jag tagit själv på kulturhuset när jag gick strandpromenaden. Dessutom kommer författaren Björn Ranelid på besök och då får jag passa på att ta en autograf om det går. Vet inga tider för nåt eftersom det inte står i tidningen. Sen bjuder dom på kaffe och ostkaka samt grillad korv. Det skall bli spännande. Klicka här för att komma in på Björn Ranelids hemsida 

 

    

 

Jag hittade denna penna här     

    

 

Först skall min man gå på gymmet som är öppet även på helger. Snart får man väl en muskelknutte till man...  

 

        

 

Såna här hantlar har jag nästan lust att köpa åt Mr T....  Hantlar med två funktioner. Ursnygga som ljusstakar också...  Dom finns på ett ställe som heter "Designertorget". Fast dom är nog inte tillräckligt tunga. Jag har redan två hantelpar i olika vikt som han får låna om han är snäll...  

 

   Hoppas ni får en dag i snurrning men inte snurrig...  

 

Här sjunger min ungdomsidol "Catch the wind" tillsammans med Crystal Gayle. Henne har jag aldrig hört talas om förut. Klicka här för att komma in på Donovans hemsida. Han är fortfarande en av mina favoriter. Klicka här för att komma in på Crystal Gayles hemsida

  

         

 

 

 
 
pillan

pillan

23 oktober 2010 09:50

hoppas du får en trevlig helg

http://www.pillans .se

Malin wiper

23 oktober 2010 11:22

Tack snälla du ;) det hoppas jag du får också

kramar

 
Lena

Lena

23 oktober 2010 10:18

Önskar dig och den blivande muskelknuttten en skön helg!


Kram

Lena

http://wilenas.blogspot.com

Malin wiper

23 oktober 2010 11:22

:)) Ha en fin helg själv med din knutte ;)

kramar

 
ansepanse

ansepanse

23 oktober 2010 11:14

hantlarna-ljusstakarna är snygga men är de tunga också då
ha en fin dag - kramar

http://kinaguld.blogg.se

Malin wiper

23 oktober 2010 11:21

Hej! kul att du tittade in. Jag tror inte att dom är tillräckligt tunga tyvärr ;)

Ha en fin dag själv
kram

 
Ann-Louise

Ann-Louise

23 oktober 2010 11:28

I vår kommun har vi just fått en ny arenahall. Det är kul när kommunerna vågar satsa lite.
Ha en bra dag!

http://trindalisa.blogg.se

Malin wiper

23 oktober 2010 11:37

Det låter toppen. Ja du när kommuner vågar satsa så finns det hopp för framtiden.

Ha en bra dag själv
kram

 
ansepanse

ansepanse

23 oktober 2010 11:38

Sv: tack
kramar

http://kinaguld.blogg.se

Malin wiper

23 oktober 2010 19:08

Varsågod ;)

Ha en fin kväll
kram

 
Vicke

Vicke

23 oktober 2010 11:56

det är plussgrader hos mig med, så snön smälter bort fort nu, jag hoppas att du får en trevlig helg

http://vickes.bloggplatsen.se

Malin wiper

23 oktober 2010 19:07

Ja du snön blev inte kvar mer än en halv dag ;)

Hoppas du också får en trevlig helg och är bättre i din axel.

kram

 
anna

anna

23 oktober 2010 12:09

Låter som en perfekt lördag!
Ha en skön helg!

http://www.glamour-och-flaskpannkaka.blogspot.com

Malin wiper

23 oktober 2010 19:05

Ja du det blev verkligen en toppenlördag
Ha en skön helg själv
kram

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

23 oktober 2010 17:12

Vad roligt att ni fått ett kulturhus i Vaggeryd:)
Önskar dig och Mr T en riktigt skön helg .- med eller utan hantlar ;)
Soliga kramar!

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

Malin wiper

23 oktober 2010 19:03

Ja det är inte dåligt för ett sånt här litet samhälle och folk kommer verkligen att nyttja detta hus.

Tack snälla du. Jag önskar dig och din man en jättefin lördagskväll också
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Av Malin wiper - Onsdag 17 april 07:30

   I går hade jag tid på Citypraktiken för att undersöka mina öron. För ca 1,5 år sedan så hörde jag ett litet brus i öronen på kvällarna. Sen eskalerade det men jag har inte hört bruset när jag varit utomhus utan mest när jag skall sova. Tyvärr ha...

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Av Malin wiper - Måndag 15 april 15:15

    Efter all musikunderhållning i lördags på Röda Korset så var det dags för dans. Det är en tjejdansgrupp från Fryx dance company. Dom väldigt duktiga, smidiga och hade en väldigt bra rytm och enérgi. Dom går på Fryxellska skolan          ...

Av Malin wiper - Söndag 14 april 11:45

  Vi hade det toppen i går på Röda Korset där dom hade full fart hela dan. Här ser ni Kelly till höger som är chef och till vänster en av dom anställda. Alla är så kreativa och trevliga. Först får man köpa fikabiljett och det kostar 50 kr/perso...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards