Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 22 september 2010

Gissningstävlingen avslutad!

Av Malin wiper - 22 september 2010 18:19

  


Jag är tvungen att skriva inlägget redan nu om vilka som har vunnit i min gissningstävling. Det funkar inte så bra igen på nätet och vi får inte tag på bredbandsbolaget som skulle ringa upp oss. Tack för att ni velat vara med i min tävling.

 

              

 

Klicka här för att komma in på Marias blogg. Maria var den första att komma in med rätt svar. Den jag syftade på var sångaren Rod Stewart.

 

          

 

         

 

Du vinner detta halsband med tillhörande örhängen från Pisans smycken. Grattis!...  

 

             

 

Andra pris går till Sanna som också svarade Rod Stewart strax efter Maria.

 

             

 

Du vinner detta änglahänge från Pisans smycken. Grattis!...  

 

Jag skickar priserna till er så fort ni mejlar mig er adress på:

 

 wiperium@hotmail.com  

 

En vinnarlåt till er två med ABBA. Jag kan inte höra den själv för det laddar inte in igen. Därför vet jag inte om det är en bra version av låten.

 

  

 

Klicka här för att komma in på ABBA the site

 

 

   Ha en bra och upplevelserik kväll...   

 
 
≈Sanna≈

≈Sanna≈

22 september 2010 19:24

Wow... vad kul att få komma tvåa och få pris! Grattis till ursnabba Maria! Abba är ju underbara och låten är en stor favorit. Tack vännen!
Kram!

http://cdwoman.blogspot.com

Malin wiper

22 september 2010 19:44

Ja det var jättekul och du var snabb med svaret.Vad bra att du gillar ABBA då prickade jag rätt ;)

Varsågod vännen
Ha en jättefin kväll
kram

 
Maria

Maria

22 september 2010 20:21

Vad kul att få vinna men jag säger grattis till tvåan också. Var ett tag sen jag hörde på Abba så det var bra att få liva upp minnena lite.
Tack till dig Wiper.

Kram.
//Maria.

http://mariaslekrum.bloggagratis.se

Malin wiper

22 september 2010 20:57

Bra att du hörde av dig och grattis igen ;) ja du och Sanna var blixtsnabba med ert svar. Kul att du gillar ABBA också

Hoppas du har en fin kväll
kramar

 
Helene

Helene

22 september 2010 23:53

Grattis till Maria & Sanna!!

http://SistersGiftCompany.com

Malin wiper

23 september 2010 08:13

Gulligt av dig.

kramar

 
Helga

Helga

23 september 2010 08:29

Oj, här går det undan. Jag missade totalt att det pågick en tävling. Grattis iaf till vinnarna :)

http://helga1.bloggplatsen.se

Malin wiper

23 september 2010 10:06

Tråkigt att du missade tävlingen men det kommer flera framöver.

Gulligt av dig att gratta vinnarna.

Ha en fin dag
kram

 
Cattis

Cattis

23 september 2010 08:42

Godmorgon och grattis till dina vinnare.
Läser om ditt sega internet. Mitt har varit konstigt också länge och ibland så svarar inte nätet helt plötsligt. Stängs av. Jag har lånat min dotters dator några dagar och hon har Mozilla istället för Internet Exlorer. Nu har jag installerat det på min och faktiskt så verkar det lite snabbare och mer stabilt.
Här får du en länk ifall du med vill testa.
http://www.mozilla.com/sv-SE/
Man kan under installation välja att flytta med favoriter och annat till den här webbläsaren.
Lite annorlundare utformad men jag tror man vänjer sig. Ungdomar verkar använda Mozilla mer än explorer.
Kram och ha en bra dag.

http://www.bergbrink.blogg.se

Malin wiper

23 september 2010 10:05

Det har gått bra en längre tid här men vi vet nu att det är vår nätleverantör som haft problem och fortfarande är det lite segt. Jag har också haft Mozilla men det hjälper inte när det är bolagets fel. Tack ändå för länken gulliga du ;) Min man skall ändå få kolla igenom. Nu blir jag osäker på om vi haft Monzilla så jag skall fråga mannen när han kommer hem

Ha en bra dag
kramar

 
Sussi

Sussi

23 september 2010 08:55

Nämen här har det varit tävling minsann. Typiskt mig att missa den när jag troligtvis kunde svaret. Jag var ju på en koncert med honom i våras till och med..
Grattis till Maria och Sanna :)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Malin wiper

23 september 2010 10:03

Vad tråkigt att du missade tävlingen men det kommer flera framöver. Ja du har ju haft lyckan att se Roddan live lyckost ;)

Gulligt att du grattar vinnarna

Ha en fin dag
kram

 
Pisan

Pisan

23 september 2010 11:11

GRATTIS till vinnarna! I nästa tävling får du se till att inte ha mina grejer som priser!! :-D Så jag också kan vara med :-) Ha en fin torsdag goa du!! Hälsa mr T!! KRAM! ♥

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

Malin wiper

23 september 2010 11:47

Jag brukar ha annat men tyckte att det var kul att ha en vinst från dina smycken en gång också. Det blir ju lite reklam dessutom. Det kommer en tävling igen inom en snar framtid och då blir vinsten nåt från Butik Ingelund. Jag har ju en utbränd hjärna som inte funkar full ut jämt.

Hälsa till Mr H du också
ha en fin dag
kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Fredag 29 mars 10:15

    När vi skjutsade hem min son i  tisdags eftermiddag så passade vi även på att gå in på Mel's Garage i Enköping där min son bor. Dom har otroligt god glass där från Rättviks Glass.    Klicka här för att se när vi var till Mel's Garage 7 m...

Av Malin wiper - Torsdag 28 mars 08:45

    I tisdags tog vi en promenad nere i Öster Mälarstrand, Notudden. Här satt vi oss ner på dom nya bänkarna framför småbåtshamnen. Sen gick vi omkring och kollade runt lite på dom båtar som fanns där, än om inte så många än     Här sitte...

Av Malin wiper - Onsdag 27 mars 08:30

  I mångdags innan vi hämtade min son i Enköping så dukade jag klart så allt var färdigt till lunchen hos oss. Min son har blivit vegetarian så vi tillagade morotsbiffar som vi gjort några gånger förut. Klicka här för att få receptet på morotsbif...

Av Malin wiper - Måndag 25 mars 07:15

    Här kommer lite fler bilder från promenader, och som ni vet så gillar jag pelare. Här ett pampigt hus i centrala Västerås     Lite fler pelare jag stött på och jag tycker såna tillför mycket i stadsbilden     En lite annorlunda...

Av Malin wiper - Söndag 24 mars 09:00

    Detta är en Alfa Romeo Spider från 1972. Den såg jag på en av våra promenader och den var så läcker. Nu börjar det snart dyka upp lite mer veteranbilar och det känns kul                                                                 ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards