Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 14 september 2010

Lene Marlin!

Av Malin wiper - 14 september 2010 18:29

  

 

Vi tog Mr A:s bil i dag för det är en bekväm hög Honda CRV. Vi åkte först till Tabergstoppen. Min son var där med oss i julas men hans pappa har aldrig varit där och nu håller dom på att bygga om tabergsstugan som är restaurang och café. Vi har gjort en hel del i dag men det får jag skriva om i ett senare inlägg.

 

  

 

Det är verkligen full rulle med massor av hantverkare.

 

           

 

  

 

Eftersom det både blåste kraftigt och regnade så gick inte jag ner till utsiktsplatsen utan stannade här för paraplyet flög nästan iväg.

 

      

 

Här är vi på väg tillbaka till bilen och Titti var helt genomblöt.

 

   

 

Nedanför stugan har dom byggt upp en minilånggolfbana med både bänkar och broar med lite vattendrag. Det fanns inte förra sommaren.

 

         

 

Det såg lite overkligt ut med det gröna underlaget.

 

         

 

         

 

Här lite mer överblick

 

                             

 

         

 

På sidan stod detta vackra höstträd och lyste upp.

 

               

 

        

 

Här ser ni gänget igen.

 

  

 

Detta är min sons 3D kamera som är lite större och tyngre än dom små kamerorna. Den finns bara i detta märke "Fujifilm" Det är jätteläckert att kolla på bilderna på displayern och man behöver inga glasögon då. Klicka här för att gå in på en sida och kolla lite mer ang kameran

 

        

 

Här har Titti trängt in sig bland kuddarna i soffan....  

 

                

     

MIN SONS ÖNSKELÅT 

 

Klicka här för att komma in på Lene Marlins hemsida

 

Lene Marlin Pedersen, född Lene Marlin Pedersen 17 augusti 1980 i Tromsø i Norge, är en norsk sångerska och låtskrivare inom pop. Förutom att sjunga spelar hon även gitarr och piano

 



Tack för era kommentarer...   Sov gott...  

                

 
 
Margit

Margit

14 september 2010 22:54

Så underbart vckra bilder du visar..även idag!!
Vilken undrbar färg ,det röda trädet..ser verkligen höstlikt ut!!
Så SÖT lilla vovven TITTI är där hon sitter vid kudden!!
Önskar dej Wiper en mycket God Natt OCH en fin morrondag!!
Kramen min kära vän!!/Margit

http://margitholm.blogg.se

Malin wiper

15 september 2010 08:40

Kul att du tycker det. Ja du det är några träd som blivit röda och vackra

Ha en fin dag
kram

 
Berith

Berith

15 september 2010 07:37

Godmorgon vännen :))
Vilken vacker plats och vilket underbart vackert träd i höstskrud =))
Vilken trevlig dag ni ser ut att ha haft :)
Önskar dig en bra dag , varma kramar =))

http://maxmax.bloggplatsen.se

Malin wiper

15 september 2010 08:39

God morgon själv. Ja det är jättefint där

Vi har gjort mycket mer men jag har inte hunnit blogga

Ha en fin dag
kram

 
Helga

Helga

15 september 2010 08:04

Vad roligt att få se bilder på din son, hans pappa och vovven. Jag har läst tillbaka en bit också...

lene Marlin kände jag igen - jättebra!

http://helga1.bloggplatsen.se

Malin wiper

15 september 2010 08:38

Kul att du tycker det. Vi har så roligt

Ha en fin dag
kram

 
Daniel

Daniel

15 september 2010 12:37

Fin å go familj du har! :)

Å lene e bra!

http://danielfagerholm.webblogg.se

Malin wiper

15 september 2010 17:03

Det var gulligt sagt av dig ;) tack!

Ha en fin dag
kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 28 mars 08:45

    I tisdags tog vi en promenad nere i Öster Mälarstrand, Notudden. Här satt vi oss ner på dom nya bänkarna framför småbåtshamnen. Sen gick vi omkring och kollade runt lite på dom båtar som fanns där, än om inte så många än     Här sitte...

Av Malin wiper - Onsdag 27 mars 08:30

  I mångdags innan vi hämtade min son i Enköping så dukade jag klart så allt var färdigt till lunchen hos oss. Min son har blivit vegetarian så vi tillagade morotsbiffar som vi gjort några gånger förut. Klicka här för att få receptet på morotsbif...

Av Malin wiper - Måndag 25 mars 07:15

    Här kommer lite fler bilder från promenader, och som ni vet så gillar jag pelare. Här ett pampigt hus i centrala Västerås     Lite fler pelare jag stött på och jag tycker såna tillför mycket i stadsbilden     En lite annorlunda...

Av Malin wiper - Söndag 24 mars 09:00

    Detta är en Alfa Romeo Spider från 1972. Den såg jag på en av våra promenader och den var så läcker. Nu börjar det snart dyka upp lite mer veteranbilar och det känns kul                                                                 ...

Av Malin wiper - Lördag 23 mars 10:30

      Vi skall sälja våra två gula fotöljer av märket Swedese Nova. Vi har ingen plats för dom i  denna lägenhet för vi har tagit sovrummet till vardagsrum där vi även har våra datorplatser. Därför köpte vi denna stol Mellby på Jysk för ett tag s...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards