Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 7 september 2010

Halv åtta hos mig!

Av Malin wiper - 7 september 2010 13:32

  

 

Jag tar det bara lugnt och gör det jag orkar. Har nyss sett färdigt en film som jag skriver om senare. Det verkar vara toppenväder ute så det är synd att man inte kan njuta av dagen utomhus. Min man har fixat med min data så den nu är överförd på mig. Vi får se om jag behåller denna och mannen köper en ny eller tvärtom. Det hinner hända mycket på 3 år och jag märker att hans data är mycket snabbare än min var är. Hoppas han ändå kan laga min så vi har en reservdata.

 

  

 

Jag är så glad att "Halv åtta hos mig" är tillbaka igen. Det är ett av mina favoritprogram. Helge Skoog är dessutom så himla bra och rolig.

 

  

 

Det är så kul att jag fick hans autograf 2009. Ser fram emot att kunna se honom live så småningom på nån teater. Skall kolla om han reser omkring med Riksteatern eller i nåt annat sammanhang.  

 

Klicka här för att läsa om Helge skoog.

 

            

 

 
 
Monica

Monica

7 september 2010 15:01

Håller med dig om att Helge är en fantastisk programledare. Han är så himla tjuvrolig:)
Vad kul att du har hans autograf i din samling:)
Kram*

http://www.blackpearl.bloggplatsen.se

Malin wiper

7 september 2010 15:43

Det verkar som dom flesta gillar Helge. Jag skrev till honom och det var kul att han skickade tillbaka.

kram

 
Monica

Monica

7 september 2010 15:03

Trist du känner dig hängig, speciellt som solen skiner..
Önskar dig en fortsatt fin dag ändå, och hoppas du kryar på dig snabbt.
Kram*

http://www.blackpearl.bloggplatsen.se

Malin wiper

7 september 2010 15:42

Ja du men det är bara att gilla läget. Känner mig lite låg också men vet inte varför. Tack snälla du. Jag vilar så mycket jag kan.

kram goa du

 
Cattis

Cattis

7 september 2010 19:05

Hejsan! Här har du en till som gillar halv 8 hos mig. Och även programmet som kommer efter. Idol.
Så här hos mig blir det en lugn och skön Tvkväll.
Ha en bra kväll.

http://www.bergbrink.blogg.se

Malin wiper

7 september 2010 22:10

Du har vi kollat på samma program i kväll. Det var många som gick vidare i IDOL så här i början.

Hoppas din kväll varit bra
kram

 
Annelie

Annelie

7 september 2010 19:14


Jaaa,, jag är oxå en älskare av både själva programet Halv åtta hos mig och programledaren Helge Skoog, han är ju så himmla smårolig med sina lite smått sarkastiska kommentarer.
Ett klart SEVÄRT program..

Ha nu en underbar fortsättningen på denna kväll.. // Kramar Annelie

http://minegen65.blogspot.com

Malin wiper

7 september 2010 22:09

Kul att du också gillar det programmet. Bra beskrivning av programmet du gör.

Hoppas din kväll varit bra
kram

 
≈Sanna≈

≈Sanna≈

8 september 2010 00:30

Visst är programmet och Helge underbart. Det finns inget bättre! Tyvärr så missade jag det idag :( Höll på med annat och kom på det när klockan var fem i åtta :( Imorgon får jag ställa klockan på ringning så jag kommer ihåg :)
Hoppas ni har det bra. Kram!

http://cdwoman.blogspot.com

Malin wiper

8 september 2010 08:18

kul att du också gillar det programmet. Det är inte bara maten utan man får möta så många olika människotyper och personligheter ;) Synd att du missat lite.

Min förkylning vill inte bryta ut helt men annars har vi det bra.

Hoppas du och din familj har det bra också. Skall besöka din blogg nu.

Ha en fin dag
kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Fredag 29 mars 10:15

    När vi skjutsade hem min son i  tisdags eftermiddag så passade vi även på att gå in på Mel's Garage i Enköping där min son bor. Dom har otroligt god glass där från Rättviks Glass.    Klicka här för att se när vi var till Mel's Garage 7 m...

Av Malin wiper - Torsdag 28 mars 08:45

    I tisdags tog vi en promenad nere i Öster Mälarstrand, Notudden. Här satt vi oss ner på dom nya bänkarna framför småbåtshamnen. Sen gick vi omkring och kollade runt lite på dom båtar som fanns där, än om inte så många än     Här sitte...

Av Malin wiper - Onsdag 27 mars 08:30

  I mångdags innan vi hämtade min son i Enköping så dukade jag klart så allt var färdigt till lunchen hos oss. Min son har blivit vegetarian så vi tillagade morotsbiffar som vi gjort några gånger förut. Klicka här för att få receptet på morotsbif...

Av Malin wiper - Måndag 25 mars 07:15

    Här kommer lite fler bilder från promenader, och som ni vet så gillar jag pelare. Här ett pampigt hus i centrala Västerås     Lite fler pelare jag stött på och jag tycker såna tillför mycket i stadsbilden     En lite annorlunda...

Av Malin wiper - Söndag 24 mars 09:00

    Detta är en Alfa Romeo Spider från 1972. Den såg jag på en av våra promenader och den var så läcker. Nu börjar det snart dyka upp lite mer veteranbilar och det känns kul                                                                 ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards