Öppen Ridå

Alla inlägg den 5 juli 2010

Av Malin wiper - 5 juli 2010 09:54

           


Jag har tyvärr hamnat i en formsvacka och klarar inte av att blogga just nu. Det ser ut i bloggen som allt är bra hela tiden men så är inte fallet och jag kämpar med mig själv varje dag. Jag tar åtminstone bloggvila i dag och i morgon sen får vi se hur läget är. Jag måste sköta min mindfullness bättre och regelbundet. Bloggen tar överhanden och jag känner mig lite besatt. Det är ju så roligt men för mycket skämmer allt som dom sa förr. 


  


Ha en fin dag och sköt om er alla bloggvänner och andra läsare...     

Av Malin wiper - 5 juli 2010 05:50

                


Jag har varit vaken sen 04.30 för det är omöjligt att sova i denna värmen. Vi har haft fönstret öppet men det har inte hjälpt för det är ovanligt varmt på nätterna också. Tänk om man bara tordes dyka ner i sjön eller havet och svalka sig en längre stund. I dag har min man fullt upp. Nu skall han till tandläkaren sen museieföreningen och sen till projektet. 15.00 skall jag vara hos akupunktören och när vi kommer hem skall min man hjälpa en kvinna med hennes nya data...    Fast han tycker ju att det är så roligt och inte betungande. Sånt tempo är det ju inte varje dag.

 

               

 

I morgon kommer min mans bror tillbaka till oss och skall vara nån eller flera nätter innan han åker hem igen så jag måste få lite ordning här efter att jag sytt, jag drar fram så mycket så det är rena kaoset. Det skulle vara toppen med ett hobbyrum, synd att inte källaren är inredd sen förut. 


   Det blir lite längre mellan bloggandet i dag för jag satt för mycket här i går och det känns inte bra i kroppen. Ha nu en riktigt härlig dag vad ni än skall hitta på...  Sköt om er....  och simma lugnt.

 

 

Wow! säger jag bara om detta klipp



Av Malin wiper - 5 juli 2010 05:40

  


Jag skrev lite längre ner om ekologiskt bacon från Scan som inte var som det skulle utan var så vattnigt och salt så det inte gick att äta. Först fick jag en kommentar i bloggen från en som jobbar på Scan och hon skrev så fint och vänligt vart vi skulle vända oss. Sen gick jag tillbaka med baconet som vi hade 4 paket av och fick pengarna tillbaka utan knussel och det är jag tacksam för. Sen mejlade min man till Scan på den adressen som kvinnan uppgett och nu har vi fått ett brev och två varucheckar på 30:-/st. Brevet är från en kvinna på Scan AB Matforum och hon skriver så vänligt och beklagar verkligen. Dom skall ta kontakt med kvalitetsansvariga på stället. Denna gest uppskattas av oss och Scan växer i våra ögon när dom tar detta på allvar och inte skyller ifrån sig. Dom skall ha en eloge för att dom bryr sig om sina kunder.

 

              

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards