Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 17 maj 2010

Kropp och själ!

Av Malin wiper - 17 maj 2010 07:36

           


Jag har inte sovit så bra men kunde ändå inte ligga kvar för nu måste jag ta tag i detta med mindfullness promenaderna igen och då måste dom göras varje dag i 8 veckor för att få full effekt. Så här vill jag verkligen inte känna mig. Min man har åkt iväg till Jönköping för att hämta en mindre folkwagnsbuss. Hans grupp skall på studiebesök till växjö. Dom är 12 st i detta projekt.  


  


Nu har Mr T hämtat folkwagnsbussen och här står den utanför vårt staket. Han hämtar upp dom andra sen. Han tycker att bilen var jätterolig att köra men skall inte köra själv utan det gör en annan kille i gruppen.

 

Klicka här för att gå in på Arabymackens hemsida. Det är dit dom skall åka på studiebesök. Min man skall få göra ett gästinlägg när han har tid och berätta om dessa sociala projekt som rönt sån framgång. 

 

Nu är det dags att gå in i duschen innan det är för sent och jag blir för trött. Promenaderna i detta mindfullness måste pågå minst 30 minuter varje gång för att man skall få full effekt.     


 

Nu önskar jag er alla en skön och omväxlande dag...     

 
 
Helga

Helga

17 maj 2010 09:13

Hur går de där promenaderna till exakt. Är det att man ska gå sakta och ta in det man ser i lugn och ro? Det verkar skönt i så fall...

http://www.helga1.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

17 maj 2010 09:17

Jag önskar dig detsamma.. Ha en riktigt bra dag. Hoppas promenaden fick dig att komma lite till ro..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
wiper

wiper

17 maj 2010 11:01

Helga: Jag kommenterar om detta i din blogg
Ha en fin dag
kram

Sussi: Tack snälla du ;)

Ha en bra dag själv
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Preeti Sharma (Career guide)

8 maj 2021 04:09

Very nice article! I'm Preeti, I write for educational blogs. I make a collection of wonderful educational blogs from where I could take inspiration for writing. This article really inspires me though it is a little different from my domain but nonetheless it is a good writing. I sometime write for a education site blogs
http://www.clearexam.ac.in/ Let me know your thoughts if I could contribute to your blog too.

Malin wiper

8 maj 2021 06:20

Du har hittat lite gamla blogginlägg och då var jag inte så bra på att fota och mm. Jag har kollat din hemsida och den ser bra ut och toppen att du sätter ihop utbildningar. Jag skall gå in och kolla igen om det går att kommentera där

Have a nice day
Thank you so much
Malin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Fredag 29 mars 10:15

    När vi skjutsade hem min son i  tisdags eftermiddag så passade vi även på att gå in på Mel's Garage i Enköping där min son bor. Dom har otroligt god glass där från Rättviks Glass.    Klicka här för att se när vi var till Mel's Garage 7 m...

Av Malin wiper - Torsdag 28 mars 08:45

    I tisdags tog vi en promenad nere i Öster Mälarstrand, Notudden. Här satt vi oss ner på dom nya bänkarna framför småbåtshamnen. Sen gick vi omkring och kollade runt lite på dom båtar som fanns där, än om inte så många än     Här sitte...

Av Malin wiper - Onsdag 27 mars 08:30

  I mångdags innan vi hämtade min son i Enköping så dukade jag klart så allt var färdigt till lunchen hos oss. Min son har blivit vegetarian så vi tillagade morotsbiffar som vi gjort några gånger förut. Klicka här för att få receptet på morotsbif...

Av Malin wiper - Måndag 25 mars 07:15

    Här kommer lite fler bilder från promenader, och som ni vet så gillar jag pelare. Här ett pampigt hus i centrala Västerås     Lite fler pelare jag stött på och jag tycker såna tillför mycket i stadsbilden     En lite annorlunda...

Av Malin wiper - Söndag 24 mars 09:00

    Detta är en Alfa Romeo Spider från 1972. Den såg jag på en av våra promenader och den var så läcker. Nu börjar det snart dyka upp lite mer veteranbilar och det känns kul                                                                 ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards