Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 2 maj 2010

Amanda Jenssen!

Av Malin wiper - 2 maj 2010 08:27

          

 

Det känns som man inte får nog av Amanda Jensen och Anna Bergendahl. Dom är två artister som kommer att finnas kvar länge och går hem i alla åldrar. Det är riktiga musikanter som har personliga röster och uttryck.

 

Klicka här för att komma in på Amanda Jenssens hemsida



  

 
 
anna

anna

2 maj 2010 10:10

jag gillar Amanda Jensen och har lyssnat på skivan "happyland" hur mycket som helst!

http://www.glamour-och-flaskpannkaka.blogspot.com

 
Kerstin

Kerstin

2 maj 2010 17:11

Med ett leende på läppen erkänner jag att dessa namn ej ger mig några igenkänningsvibbar -:) För övrigt så tycks ni som vanligt upplevt en massa roliga Loppisar, marknader mm. jag blir riktigt sugen på nåt att stoppa i munnen efter att läst tillbaka här.
Det där receptvykortet var jättevackert! En prydnad att ha på tex kylskåp

http://farna.bloggplatsen.se

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

2 maj 2010 17:45

Ja, där nämner du två verkligt duktiga artister. Amanda har ju skapat sig en plattform redan. Det ska bli spännande att följa Annas utveckling och etablering.
Vilka vackra blommor ni köpte till din mamma. Jag blir alltid lite lätt nostalgisk när du nämner Borås. Jag har ju bott i Ljung norr om Fristad i 30 år, våra två barn har gått i gymnasiet i Borås. Då bodde de där och vi var inne ett par gånger i veckan.
Önskar dig en fin fortsättning på söndagen.
Varma och soliga kramar!

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

 
Helga

Helga

3 maj 2010 08:16

Jag gillade Amanda från första stund, men fick en del mothugg här på bloggen. Vem bryr sig - hon är jättebra och jag har hennes skiva :)

Anna är också duktig. Det ska bli kul att se hur det går i Oslo...

http://helga1.bloggplatsen.se

 
Berith

Berith

3 maj 2010 08:59

Godmorgon vännen =))
ja dessa två töser med sina härliga röster gillade jag från första stund =))
Du ser ut att ha haft en bra och trevlig helg =))
Önskar dig en bra dag , varma kramar =)

http://maxmax.bloggplatsen.se

 
wiper

wiper

3 maj 2010 10:22

anna: Håller med dig och den låten är hur bra som helst

Ha en fin måndag
kram

Kerstin: Kul att du gillade vykortet och mina loppisbesök ;) smaken är ju olika också vad gäller musik.

Ha en fin måndag
kram

Lambergsfrua: Då tycker vi lika vad gäller musiken. Vad kul att du bott utanför Borås och att barnen gått i skola i Borås. Stan är så fin och alla dessa skulpturer gör ju sitt till också.

Ha en fin måndag
kram

Helga: Konstigt att du fick mothugg, man får väl gilla vilken musik man vill. Ja du det skall bli kul att följa Anna också

Ha en fin måndag
kram

Berith: Då har vi samma smak också. Vi äro många. Ja vi har haft det toppen

Ha en fin måndag
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Av Malin wiper - Onsdag 17 april 07:30

   I går hade jag tid på Citypraktiken för att undersöka mina öron. För ca 1,5 år sedan så hörde jag ett litet brus i öronen på kvällarna. Sen eskalerade det men jag har inte hört bruset när jag varit utomhus utan mest när jag skall sova. Tyvärr ha...

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Av Malin wiper - Måndag 15 april 15:15

    Efter all musikunderhållning i lördags på Röda Korset så var det dags för dans. Det är en tjejdansgrupp från Fryx dance company. Dom väldigt duktiga, smidiga och hade en väldigt bra rytm och enérgi. Dom går på Fryxellska skolan          ...

Av Malin wiper - Söndag 14 april 11:45

  Vi hade det toppen i går på Röda Korset där dom hade full fart hela dan. Här ser ni Kelly till höger som är chef och till vänster en av dom anställda. Alla är så kreativa och trevliga. Först får man köpa fikabiljett och det kostar 50 kr/perso...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards