Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 4 april 2010

Smycka!

Av Malin wiper - 4 april 2010 07:57

  


God morgon gott folk...  nu blev jag så sugen igen på mina banansmörgåsar efter all påskmat...  min son fattar inte hur jag kan ha banan på hårdbrödet men det är godare än man tror och nu har jag sett i en blogg en tjej som äter bananfrukost...  banan är en av dom få frukter jag tål. Jag brukar också ha avokado som pålägg. Mitt hårda bröd är både gluten och laktosfritt och min mage mår som en drottning då. Vi har strålande solsken i dag också, det känns verkligen vår i luften.

 

 

  

 

Vi gick förbi en affär som heter "Smycka" i går i Borås och både min man och jag hajade till. Dom hade rätt vågade döskallesmycken och jag har aldrig sett nåt liknande. Detta ovan är lite väl överdimensionerat men på rätt person till rätt kläder kan det nog se fräckt ut....    

 

   

 

Här ett annat som är lite mindre och mer lättburet.

 

    

Sen dessa stora runda döskalleörhängen...             

 

   

 

Sen fanns det en ormring som jag skulle kunna tänka mig att bära om den vore lite mindre...  

 

Klicka här för att gå in på "Smyckas" hemsida 

 

 
 
Berith

Berith

4 april 2010 08:16

Godmorgon =))
Vilken mysig frukost =))
Även jag tycker om banan på hårt bröd =)
Jag äter också gluten och laktosfritt bröd , med
olika pålägg =))
Jisses vilka stora tunga smycken , men läckra =))
Önskar dig en solig och skön påskdag , varma kramar =)

http://maxmax.bloggplatsen.se

 
wiper

wiper

4 april 2010 09:26

Berith: Vad kul att du äter lika som mig ;)Ja du dessa smycken skulle inte min nacke palla för ;)

Ha en skön och solig påskdag själv
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
maria

maria

4 april 2010 13:25

Glad påsk på er!
Gud vilka läckra smycken, jag som älskar döskallar också.
Nu ska jag ut på nätet och kolla in dessa.
Måste bara ha.
Ha en fortsatt bra påsk nu.

Kram.
//Maria.

P.s Är hemma ligger jag i förkylning, började när jag for hem i torsdags. Man slappnade av då eftersom jag nu ska vara ledig med Tilde nästa vecka. Det är bara att inse att jag inte ska vara ledig för då åker jag på något skit istället.

http://mariaslekrum.bloggagratis.se

 
wiper

wiper

4 april 2010 16:02

maria: Tack! Kul att du gillar smyckena. Jag själv är rädd för döskallar (är en själv) ;)

Ha en fin fortsättning på påsken

kram

Ps. Tråkigt att du blivit förkyld. Hoppas du är frisk tills du skall ha Tilde hemma så ni kan göra kul saker.

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

5 april 2010 09:42

Jag måste visa Elin smyckas hemsida, hon älskar sådana smycken!!!

Hoppas helgen varit bra.

Kram
Lena

http://wilenas.blogg.se

 
Monica

Monica

5 april 2010 11:13

Ser faktiskt gott ut med banan som pålägg. Jag äter ju också glutenfritt hårdbröd men är så besviken på att det oftast är smulor i paketet numera. Sempers Havreknäcke är det bröd som jag funnit är hårdast och hållbarast och dessutom väldigt gott. Ska göra mig en macka med gravad lax nu, mums...
Fina smycken, fast kanske inte min stil.
Kram*

http://www.blackpearl.bloggplatsen.se

 
wiper

wiper

5 april 2010 11:27

Lena: Det verkar vara många som tycker dessa smycken är fräcka. Synd att man inte är ung längre :(

Helgen har varit bra. Hoppas din varit detsamma

Kram

http://wiper.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 28 mars 08:45

    I tisdags tog vi en promenad nere i Öster Mälarstrand, Notudden. Här satt vi oss ner på dom nya bänkarna framför småbåtshamnen. Sen gick vi omkring och kollade runt lite på dom båtar som fanns där, än om inte så många än     Här sitte...

Av Malin wiper - Onsdag 27 mars 08:30

  I mångdags innan vi hämtade min son i Enköping så dukade jag klart så allt var färdigt till lunchen hos oss. Min son har blivit vegetarian så vi tillagade morotsbiffar som vi gjort några gånger förut. Klicka här för att få receptet på morotsbif...

Av Malin wiper - Måndag 25 mars 07:15

    Här kommer lite fler bilder från promenader, och som ni vet så gillar jag pelare. Här ett pampigt hus i centrala Västerås     Lite fler pelare jag stött på och jag tycker såna tillför mycket i stadsbilden     En lite annorlunda...

Av Malin wiper - Söndag 24 mars 09:00

    Detta är en Alfa Romeo Spider från 1972. Den såg jag på en av våra promenader och den var så läcker. Nu börjar det snart dyka upp lite mer veteranbilar och det känns kul                                                                 ...

Av Malin wiper - Lördag 23 mars 10:30

      Vi skall sälja våra två gula fotöljer av märket Swedese Nova. Vi har ingen plats för dom i  denna lägenhet för vi har tagit sovrummet till vardagsrum där vi även har våra datorplatser. Därför köpte vi denna stol Mellby på Jysk för ett tag s...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards