Öppen Ridå

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Malin wiper - 17 februari 2010 18:45

     


Än är jag inte så pass bra att jag kan gå ut på scenen men sen jag tog Losec och utfört lite andra åtgärder så känns det lite bättre. Har tyvärr hjärnsläpp och kommer inte på nåt att skriva om. Det är totalstopp i hjärnkontoret så varför hetsa fram nåt tids nog dyker det upp saker. Jag har börjat kolla på tre filmer men fick avsluta så usla var dom...  men skam den som ger sig, jag har ytterligare två som jag inte sett.

 

        

 

Jag frågade min väninna ia om hon kunde rekommendera en countryartist för jag kom inte på nån just då. Hon föreslog  flera och jag valde denna med Trace Adkins. Hade velat ha en annan låt med honom men den var inbäddad och gick inte att ta med sig till bloggen. Tack ia...   

 

   

Klicka härför att komma in på Trace Adkins hemsida    

 


klicka här för att komma in på en häftig sida som heter: klassikerfilm

 


         ni får en skön kväll. Själv går jag tillbaka till tv:n.


  

Av Malin wiper - 17 februari 2010 14:25

   


Eftersom jag inte kan gå ut så tog jag några bilder från köksfönstren. Det blir inte så tydligt eftersom man måste zooma så mycket. Småfåglarna äter för fullt och vi har köpt lite olika frön och bollar. Flera av våra matautomater vi haft förut har gått sönder så vi får köpa nya tills nästa år. Jag själv tar det bara lugnt och ligger och kollar på en film.   


Hittade ett fint klipp med musik av Enigma. Indian chanting.

 

   

 

Denna blomma tillägnar jag er kära läsare...      



Av Malin wiper - 17 februari 2010 10:07

          

 

 

Laurent Wolf är född 1971 och är en Fransk trial-house producent och dj. Han är även författare till flera samlingsalbum. För mig är han helt okänd tills nu.

 

Klicka här för att gå in på hans hemsida

 


          

Av Malin wiper - 17 februari 2010 09:53

           


Jag har nyss vaknat men magen är inte som den ska så nåt kaffe är inte att tänka på. Det blir mest välling, te och lite skorpor. Tack för alla era gulliga och omtänksamma kommentarer...  Jag hade slutat med Losec men skall be min man gå och köpa ut en burk igen så magen förhoppningsvis lugnar ner sig. Jag vill bli så pass bra att vi kan gå på en pubafton som vi köpt biljetter till på lördag. Det blir både mat och underhållning. 

 

   

 

Vi skulle ha åkt till mamma i dag men får skjuta fram besöket nån vecka. Ser ni att jag sitter i bilen? det är ett montage men syns inte så väl...  Solen gnistra mot den rena vita snön så det är jättevackert ute. Nu har vi massor av småfåglar som kommit så Mr T åkte ut och köpte talgbollar och mer mat till dom. Det är så fint att titta ut genom rutan och se alla sorter på nära håll.

 

 

   Jag hoppas ni får en bra dag och inte behöver stressa och ha flera bollar i luften samtidigt. Sköt om er


                



Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards