Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 16 februari 2010

Bloggvila!

Av Malin wiper - 16 februari 2010 11:39

             


Jag tar en bloggvila resten av dan för jag mår inte så bra och måste sköta om mig med avslappning och behandling för min nacke. Har även fått en släng av IBS= Irritable bowl syndrome.        

 

Jag önskar er alla en fortsatt bra dag så hörs vi i morgon igen förhoppningsvis...  

 

              

 
 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

16 februari 2010 12:21

Ta det bara lugnt - vi finns härute även om du tar ett litet uppehåll.
Krya på dig och var rädd om dig.
Varmaste kramar!

http://panter

 
Monica

Monica

16 februari 2010 12:33

Hoppas du känner dig piggare snart och får njuta av dagen!
Kram*

http://www.blackpearl.bloggplatsen.se

 
Petra

Petra

16 februari 2010 13:23

Ta det lungt så att kroppen får vila lite det kan behövas ibland!!
Kram

http://petrano1.bloggspace.se

 
Daniel

Daniel

16 februari 2010 15:01

krya på nacken fine du!

http://danielfagerholm.webblogg.se

 
Ulla

Ulla

16 februari 2010 16:39

Som jag sa till Lisa häromdagen, linda in dig i en skön filt sätt dig i soffan och lyssna på skön musik, kanske hjälper en stund, synd att det inte blev någon fortsättning på en sån fin dröm, jag skulle också vilja lägga in länkar men vet inte hur man gör, så slipper man leta varje gång man hälsar på, krya på dig kram

http://www.ullasglitter.se

 
frugreta

frugreta

16 februari 2010 16:49

låt gubben få pyssla om dej,var rädd om dej.
kram

http://www.frugreta.bloggagratis.se

 
margit

margit

16 februari 2010 19:11

Hoppas att du snart blir bättre...och kan "vara igång igen"...så fort som möjligt!
Det är SÅ roligt att titta på ALLA dina inlägg som du hinner lägga in VARJE dag!!
Krya på dig, vännen!!/Margit

http://margitholm.blogg.se

 
Sussi

Sussi

16 februari 2010 19:50

Helt rätt.. Sköt om dig ordentligt. Känner du dig inte bra så måste du vila. Vi finns här och väntar på dig. Inget stress bara :-)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Kerstin

Kerstin

16 februari 2010 20:25

Krya på dig, bloggen och bloggvännerna finns kvar när du mår bättre!
Ja, blir det någon gång så att ni kommer till Kolsva då MÅSTE du höra av dig!
Vilken trevlig dröm, synd att du blev väckt -:) Undrar vad som hänt annars? Galamiddag?
Den här Spanska dockan du visar upp, jag tror att den är en kopia av en jag har, fick den i en skräplåda på auktion en gång, låg föresten mera bra i den lådan när vi kollade i botten. Fina (tjocka) glas-assietter och mässingslampetter som passade oss perfekt
Krya på dig nu!

http://farna.bloggplatsen.se

 
margit

margit

16 februari 2010 21:26

Ja det var synd att din son är upptagen...
Ja det är 4 fördelsedagar för oss denna vecka...i morron Lasses ena son...och ytterligare ett barnbarn på torsdag...Så till mina barnbarn skickar jag pengar....sätter in det på min a söners konto. I somras när jag hade två som tog studenten..skickade 500 kr åt dem var...i kuvär. Den enes kom ALDRIG FRAM!!! Så efter det så blir det via datorn..på konton...
Har träffat en av mina bloggvänner idag..här i Kolsva...Bilder på våra bloggar!
Kul om vi också nån gång kunde träffas!!!
Kramen vännen!!!/Margit

http://margitholm.blogg.se

 
-Nena-

-Nena-

17 februari 2010 07:57

Jag hoppas att du mår bra idag och att onsdagen blir fin.
Sköt om dig och ta den vila som du behöver.
Kram

http://nena.bloggagratis.se

 
Berith

Berith

17 februari 2010 07:58

Hoppas att både nacken och magen mår betydligt bättre idag,
ibland behöver kropp och själ vila lite från bloggandet och ha en återhemtningsdag istället , så är det även för mig , titt som tätt =))
sänder många varma krya på kramar !!
Hopps din dag blir en bra dag , trots nack och magbesvär ....

http://maxmax.bloggplatsen.se

 
wiper

wiper

17 februari 2010 08:53

Lambergsfrua: tack snälla du för dina värmande ord ;) dom uppskattas

Varma kramar

Monica: Tack snälla du det hoppas jag också

Varma kramar

Petra: Tack snälla du för dom orden, dom värmde

Varma kramar

Daniel: Tack gulliga du för dom orden ;)

Varma kramar

Ulla: Jag tog till mig dina bra tips. Tack för dina fina ord

Varma kramar

frugreta: Jag tog dig på orden och gubben fick fullt upp ;)

Varma kramar

margit: Gulligt sagt av dig och det värmer

Varma kramar

Sussie: Tack för dina fina ord, det känns bra

Varma kramar

Kerstin: Ja om vi är i närheten av Kolsva så hör vi av oss och då vill vi gå på det fina fiket. Kul att du har en sån docka och att det var orgilna tillsammans med andra prylar. Jag du bra drömmar vill man inte vakna ur.

Tack för dina vänliga ord

Varma kramar

margit: Ja jag såg hos Kerstin att ni träffats, vad roligt. Vad många födelsedagar ni får fira ;) Ja det var synd att han var upptagen. Tack för dina värmande ord

Varma kramar

-Nena- Tack snälla goa du

Varma kramar

Berith: Magen är inte bättre men nacken. Ja du ibland behöver man vila lite från bloggen. Tack för dina snälla gulliga ord.

Varma kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Fredag 19 april 08:30

                      Vi har sålt vår förra bäddsoffa (ovan) som vi aldrig satt i utan bara hade till gäster som sov över. Vi köpte ju en ny på Jysk som vi har i tv-rummet och den större och bättre att sitta i när man är fler och skall sitta i d...

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Av Malin wiper - Onsdag 17 april 07:30

   I går hade jag tid på Citypraktiken för att undersöka mina öron. För ca 1,5 år sedan så hörde jag ett litet brus i öronen på kvällarna. Sen eskalerade det men jag har inte hört bruset när jag varit utomhus utan mest när jag skall sova. Tyvärr ha...

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Av Malin wiper - Måndag 15 april 15:15

    Efter all musikunderhållning i lördags på Röda Korset så var det dags för dans. Det är en tjejdansgrupp från Fryx dance company. Dom väldigt duktiga, smidiga och hade en väldigt bra rytm och enérgi. Dom går på Fryxellska skolan          ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards