Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 14 februari 2010

Ändringar på bloggplatsen!

Av Malin wiper - 14 februari 2010 12:17

  


NYORDNING

 

Dom har tydligen gjort lite förändringar här på bloggplatsen så jag hade massor av kommentarer som jag fick i går som jag inte visste om. Det står inte som föut att man fått ett antal kommentarer. Nu står det godkända kommentarer och då måste man gå in på blogga och sen klicka på kommentarer och då kommer alla fram. Sen får man välja om man vill bli meddelad genom mejl att man fått kommentarer. Vill man inte det så måste man gå in på inställningar och ta bort en bock.

 

               

 

Så först nu kunde jag svara på kommentarerna jag fick i går...  det var ledsamt tycker jag men nu är dom besvarade. Tack för era kommentarer.

 

  

 

Tygasken stod att beskåda i ett skyltfönster. Det är en klädaffär som säljer Gunilla Ponténkläder. Affären ligger bredvid Café Lakatos.

 

 
 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

14 februari 2010 12:51

Vilken söt ask!
Ibland känns det som att man ändrar bara för ändringens skull - inte för att det behövs. Men det är väl sånt som kallas framsteg och utveckling *fniss*.
Önskar dig en fin Alla Hjärtans Dag med ett stort leende och en varm kram!

http://panter

 
wiper

wiper

14 februari 2010 12:57

Lambergsfrua: Ja du det verkar så. Nu blev det mycket bökigare, förut så man direkt om man fått kommentarer. Asken såg jag i ett skyltfönster i Jönköping ;) och då var jag framme med min kamera ;)

Ha en fin Alla hjärtans dag själv

Varma kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Vicke

Vicke

14 februari 2010 15:34

det var ju tur att du upptäckte förändringen iaf

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?ar

 
Ingen bild

janet65

14 februari 2010 17:25

Hejsan vännen hoppas allt är bra med dig, det har ju skett lite förändringar här. Anledningen från början att jag valde denna bloggsida var att den var reklamfri. Jag kan förstå att de behöver lite pengar att driva bloggen vidare men jag tycker inte om reklam överhuvudtaget så det känns lite ledsamt. Nu betalade jag 1 månad utan reklam så får nog fortsätta med det. Hoppas du haft en fin Alla hjärtans dag i alla fall. KJAM KJAM

 
Cattis

Cattis

14 februari 2010 20:57

Gokväll! Idag har det inte blivit någon dator för mig.
Mamma och mina barn och barnbarn har varit här idag och fikat. De kom i omgångar och jag tyckte det var märkligt att alla kom just idag. Så slog det mig att det var Alla hjärtans dag. Kanske det var därför dem kom. Det är bara att hoppas på det. :)) Så nu när jag har lite tid innan det är dags att gå och lägga sig så måste jag ju titta in i din blogg och önska dig en försenad Alla hjärtans dag. Bättre sent än aldrig heter det ju.
Ha en bra kväll

http://www.bergbrink.blogg.se

 
Lisa

Lisa

14 februari 2010 21:18

Hej vännen1
Vi har vart utan internet ända sedan inatt,,så nu på kvällen köpte vi ett Modem som vi har tillfälligt tills vi får tag i vår internet Leverantör imorrn..tydligen är det nåt fel på deras server också,,Jag blir galen på detta strul,,

Så Gulligt på din header där du står med hjärtanet..
Jättefint..Nu behöver jag nog en ny header igen när alla hjärtans dag är slut(Fniss) ska kolla om jag hittar nåt..
Hoppas ni haft en härlig alla hjärtans dag !
Kram kram!

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
christina

christina

14 februari 2010 22:22

Hej, hoppas du haft en fin dag!

http://christinaahl.blogg.se

 
Sussi

Sussi

15 februari 2010 06:38

Då ligger alla kommentarer nu som om man har kryssat bort att man vill godkänna dom. Tur att du märkte det..
Det kommer nog komma en hel del ändringar till kan jag tänka mig. Men dom flesta har ju varit bra. Nu kan man välja flera kategorier till varje inlägg, det gillar jag :-)

Ha en fin dag
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Berith

Berith

15 februari 2010 07:52

Godmorgon vännen =)
Hopps din helg har varit bra =))
För min del har det inte blivit så
mycket att sitta vid datorn denna helg *ler*
Ibland måste man ha lite dataledigt också *skrattar*
Vilken söt ask !! =))

Önskar dig en bra dag och en bra start på denna vecka , varma kramar =)

http://maxmax.bloggplatsen.se

 
wiper

wiper

15 februari 2010 08:36

Vicke: ja det var tur
Ha en fin dag
kram

janet65: Ja du det är inget vidare med reklam men dom var väl tvungna till slut. Hoppas du själv haft en fin Alla hjärtans dag.

Ha en fin dag i dag också
kram

Cattis: Du är precis som mig lite dagvill. Ibland kan det vara en storhelg och jag åker till storstan och undrar varför allt är stängt ;) Hoppas du hade en fin dag med familjen i alla fall.

Ha en fin dag
kram

Christina: Ja jag hade en bra dag i går. Hoppas du hade detsamma

Ha en fin dag
kram

Sussie: Ja du man får kolla upp så man inte missat nåt. Ja detta med kategorier är bra

Ha en fin dag
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Av Malin wiper - Måndag 15 april 15:15

    Efter all musikunderhållning i lördags på Röda Korset så var det dags för dans. Det är en tjejdansgrupp från Fryx dance company. Dom väldigt duktiga, smidiga och hade en väldigt bra rytm och enérgi. Dom går på Fryxellska skolan          ...

Av Malin wiper - Söndag 14 april 11:45

  Vi hade det toppen i går på Röda Korset där dom hade full fart hela dan. Här ser ni Kelly till höger som är chef och till vänster en av dom anställda. Alla är så kreativa och trevliga. Först får man köpa fikabiljett och det kostar 50 kr/perso...

Av Malin wiper - Lördag 13 april 08:30

    I går behövde jag klippa mig lite och numera går jag hos Forumfrisören och är nöjd varje gång. Jag klippte mig 1,5 cm och lite mer uppklippt (etapper), sen var håret så tjockt så hon tunnade ur lite också. Jag har skrivit om dom förut i och ...

Av Malin wiper - Fredag 12 april 07:15

    I går 14.00 hade vi bjutit upp vår granne A-B på kaffe. Vi bjöd på Slåihop kaka med grädde och hallon på sidan om, morotskaka och hallongrottor. Vi hade jättetrevligt och vi har hur mycket som helst att prata om så det flyter verkligen på.   ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards