Öppen Ridå

Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Malin wiper - 14 februari 2010 12:17

  


NYORDNING

 

Dom har tydligen gjort lite förändringar här på bloggplatsen så jag hade massor av kommentarer som jag fick i går som jag inte visste om. Det står inte som föut att man fått ett antal kommentarer. Nu står det godkända kommentarer och då måste man gå in på blogga och sen klicka på kommentarer och då kommer alla fram. Sen får man välja om man vill bli meddelad genom mejl att man fått kommentarer. Vill man inte det så måste man gå in på inställningar och ta bort en bock.

 

               

 

Så först nu kunde jag svara på kommentarerna jag fick i går...  det var ledsamt tycker jag men nu är dom besvarade. Tack för era kommentarer.

 

  

 

Tygasken stod att beskåda i ett skyltfönster. Det är en klädaffär som säljer Gunilla Ponténkläder. Affären ligger bredvid Café Lakatos.

 

Av Malin wiper - 14 februari 2010 10:01

  

 

MELODIFESTIVALEN

 

Pauline tyckte jag var bäst i går än om inte låten var så bra så har hon en röst som tilltalar mig. Andreas Johnson har en bra röst men låten var tråkig och dom andra han tävlat med har varit bättre men det är enligt min smak och baken är ju som.... Meltzer var inte lika högljudd så hon tog till sig kritiken på ett bra sätt. Det jag saknar från förr är att det inte finns nån underhållning innan tävlingen är avgjord, nu är det bara pengar som styr och det gäller att ringa och rösta flera gånger. 

 

Pauline Kamusewu, artistnamn Pauline, född 3 november1982[1] i Harare, Zimbabwe, är en svensksångerska och låtskrivare som växte upp i Malmö. År 2003 tilldelades hon Rockbjörnen för "Årets svenska nykomling". Den 7 januari 2010 blev det klart att hon blir den femte jokern i Melodifestivalen 2010. Hon deltog i deltävling 2 i Sandviken den 13 februari 2010 och gick vidare till ndra chansen



Av Malin wiper - 14 februari 2010 09:34

             


Vi tog lite sovmorgon i dag. Nu har vi fikat och tar det lite lugnt tills vi skall gå på bio på Folkets Hus, fast en promenad blir det som vanligt. Ute är det rätt kallt men ingen mer snö har kommit. Jag lyssnar på WWR internetradio medans jag pysslar lite hemma.

 

   

I går när jag var ute på byn så var jag in till "Mimmis Magasin" och hittade jättesnygga underlägg till glas för 10:-/st. Det var en hel serie så man kan köpa till dekorationer och grytunderlägg. Dom finns i olika färger och former.

 

   

 

Såg en hel låda full med hjärtestenar...  hos Mimmi också.

 

   

 

Mr T tyckte att detta tyg var snyggt som hängde på en vägg längre in i affären där dom har presenter.   

 

   

Hon ställer alltid ut flera balar med tyger utanför affären. Det är kvalitetstyger som hon satt ner priset på och ibland hittar man fynd.


 

Ha en härlig Alla hjärtans dag  

   

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards