Öppen Ridå

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Malin wiper - 9 februari 2010 22:22

  

 

Shivaree är en amerikansk alternativ pop / rock band som bildades 1999 består av Ambrosia Persilja (sång), Danny McGough (keyboard), och hertig McVinnie (gitarr). They have produced four albums , with approximately 500,000 combined sales. [ citation needed ] Shivaree is best known for the song " Goodnight Moon ", released in 1999 and appearing in Dawson's Creek and Kill Bill: Volume 2 . De har sammanställt fyra album, med cirka 500.000 kombinerad försäljning. [Redigera] Shivaree är mest känd för låten "Goodnight Moon", släpptes 1999 och som återfinns i Dawson's Creek och Kill Bill: Volume 2.




Av Malin wiper - 9 februari 2010 22:13

     


God kväll gott folk...  jag måste ändra sluttid för min lilla minitävling från 12/2 17.00 till 11/2 kl 19.00 eftersom jag kommer att åka till mamma på fredag 12/2.

 

     

 

Denna blomma är jättelik den som jag har med i tävlingen fast detta är en krukväxt och heter nåt helt annat. Jag tog bilden på ICA. Jag springer omkring med kameran som en galning. Snart är man samhällets byfåne...  

 

God natt och sov gott...  

Av Malin wiper - 9 februari 2010 12:28

     


När vi besökte Konditori Rosetten i Taberg häromdan så hade dom så fina blommor på borden. En hög vit blomma med utsmyckning.

 

  

 

Så här ser blomman ut och och tävlingen går ut på att gissa vad det är för blomma. Den som gissar rätt först vinner en dubbeltrisslott. Ni har tid på er till fredag 12/2 Kl 17.00

 

  

 

Jag visste inte själv vad det var för blomma så jag var tvungen att ringa till Konditori Rosetten och fråga. Jag tror att det är ägarinnan som tagit dit dom och det var nog hon jag pratade med.

 

  

Av Malin wiper - 9 februari 2010 11:53

    


        

Karin Wahlberg är en deckarförfattare jag tycker mycket om. Som läkare är hon väl insatt i sjukvården och alla egon som finns bland läkare,och annan vårdpersonal men även de udda patienterna.
Den första boken "Sista Jouren" som kom 2001 hade väl lite brister men var mycketn lovande. Följande böcker har ett tydligare persongalleri och går djupare in i psykerna på karaktärerna.
En perfekt ljudbok. Läs helst kronologiskt. Karin har en intressant hemsida med mycket information.

 

Klicka här för att komma in på hennes hemsida

 

         


Av Malin wiper - 9 februari 2010 09:10

  


Ja då har man ätit sin nyttiga frukost och klarat en dag till. Ute ligger snön kvar och det är bara -4.6 grader. På agendan står att jag skall gå min vanliga promenad men i dag tänker jag slå till och gå lite längre.

 

   Jag fick en award av Sanna. Tusen tack gulliga du...  Jag har fått en sån några gånger förut och man skall skriva 7 saker om sig själv och jag har redan gjort detta och kan inte komma på nåt mer. Om nån annan vill ta över denna på sin blogg så är ni välkomna kära bloggvänner.

 

Jag svarar på era läsvärda och fina kommentarer som jag verkligen uppskattar när jag kommer hem från promenaden...  

 

   

 

Hoppas ni får en bra och händelserik tisdag...  

  

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards