Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 8 februari 2010

Pisans smycken!

Av Malin wiper - 8 februari 2010 13:08

     


Jag har nyss kommit hem från min lite längre promenad och i brevlådan väntade mig ett paket med smycken jag skickat efter från min vän Pisan.Det var ett tag sen jag köpte och det beror på att jag måste hinna använda alla smycken jag köpt förut...  

  

  

 

Så här ser halsbandet ut som jag fick i dag. Kedjan är inte hellång utan alldeles lagom och användbar. Såg detta halsband i hennes blogg för ett tag sen och ville ha det...  

 

  

 

Klicka här om ni vill gå in på en sida med tyger som bilden ovan. Det är sidentyger i olika färger.

 

  

 

Detta armband har jag specialbeställt av henne. Såg på tv en som hade en länk med bara en bricka på och tyckte det var häfigt än om jag gillar med massor av berlocker också. Hon har fått stansat in några bokstäver i brickan. Den ser extremt stor ut på bilden för vinkeln blev lite fel. 

  

  

 
 
Annelie

Annelie

8 februari 2010 18:29


Ja, jag har ju oxå en sida som jag köper mina smycken ifrån,, en tjej som är helt otroligt duktig på att göra smycken.
Ska ta en bild på armbandet jag skickade efter åt mig själv som en julklapp från Göran,, (han visste ju inte riktigt vilket o vad jag ville ha).
Å det finns massor jag vill ha hos henne... inte alls dyrt heller.
"Nackdelen" är ju att det inte är riktigt silver,, så man måste ju vara noga med att ta av sig det när man duschar osv... annars bliré svart.
Hon gör smycken i äkta silver oxå.. men då blir det ju genast dyrare.. :o(

Ha dé bäst.. // Kramar Annelie

http://minegen65.blogspot.com

 
Sussi

Sussi

8 februari 2010 19:16

Jag som är smyckestokig kanske ska ta mig en titt. Har hon webbutik?

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Lisa

Lisa

8 februari 2010 21:17

Gokväll min vän!
Känner mej lite piggare nu efter denna jobbiga migrändag igen..Tack för hälsningen hos mej..

Vilka fina smycken pisan också gör,,jag har sett nå liknande på en annan blogg,,där man också kan få såna där brickor med namn på..Vart så sugen på ett som det stog mina älskade barn på sen en bricka med barnet/barnens namn på och en pärla o ring mm,,
Jättefina var dina..
såg att din dag varit bra idag med promenad och fika på det Härliga cafe Ritz,,
Kramar till dej!

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
wiper

wiper

9 februari 2010 13:05

Annelie: Kul att du har nån som du köper smycken av också som är duktig. Mitt är inte heller silver men kvaliten är hög ändå.

Ha en fin dag
kram

Sussi: Hon hade en smyckeblogg förut men nu får man gå in på hennes blogg och fråga henne om vad hon har för smycken.

Ha en fin dag
kram

Lisa: Skönt att du är piggare nu och slipper migränen. Ja Pisan är jätteduktig och varierar sig. Ja har man lite barn också så är det kul att kunna ha brickor med deras namn.

ha en fin dag
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 25 april 09:15

  I tisdags så fotade jag några ringduvor igen och jag gillar verkligen fåglar för dom livar upp vår miljö och vi har nåt vackert att titta på. När jag stöter på fåglar på trottoarer så brukar jag prata med dom i en låg vänlig ton. Då stannar d...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 15:45

                    Lasse Åberg & Lazy Joe Lasse Åberg kommer till Kvarteret Igor fredag 26 april 17.00. Klicka här för att läsa om detta i Västerås Tidning. Vi hade ingen aning om detta men blev varse när vi besökte Kvarteret Igor i förmiddags ...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 07:45

  Jag har sett serien UFO mysteriet på tv4 play. Det var min son som tipsade mig om denna serie. Felix har även med sig ufologen Clas Svahn                                             Det är Felix Herngren som gett sig ut på en svindlande ...

Av Malin wiper - Tisdag 23 april 09:00

    I går åkte vi till Citypraktiken i Tillberga som är en filial till den i Västerås. Det var en bra bit att åka med bussen. Jag hade tid hos min läkare som heter Johan Thunander och det är samma läkare som min man går hos. Det är en ung läkare...

Av Malin wiper - Måndag 22 april 05:45

    Lunchen som kom av sig. Vi skulle ha haft min mans bror på lunch i lördags men jag blev dålig. Nu har jag lärt mig en läxa att aldrig skriva om nåt innan det hänt. Min mage blev dålig igen så vi fick ställa in och det känns både som magkatar...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards