Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 3 februari 2010

Födelsedag!

Av Malin wiper - 3 februari 2010 00:04


Klockan är över midnatt så då går det nog att säga god morgon...  Nu är jag på banan igen och det har varit skönt att få lite vila från bloggen. Jag fyllde år i går men vill inte fira på vanligt vis längre utan numera är varje år en bonus...  Jag fick en slant av min snälla svärmor och då bjöd jag ut min kära Mr T på en lyxlunch som jag berättar om i ett inlägg i morgon.

 

  

 

Jag fick en bok om gamla bilar av min man och den hade han köpt på Butik Ingelund. Sen fick jag kryddställ som tillhör samma serie som servettstället i retro som jag köpt själv förut på Butik Ingelund

 

  

 

  

 

Jag fick en massa trisslotter av min syster och hennes man och vann 275:- så jag köpte mig en jumper och en blus.

 

  

 

Till trisslotterna fick jag detta fina kort av syrran och svågern och det passar till en kaffeälskare som mig.

 

  

 

Av mamma fick jag ett häftigt kort och lotter och vann 25:- på den ena lotten så sammanlagt vann jag 300:- inte dåligt. Vi kom överens för flera år sedan att inte köpa för några stora summor utan hålla oss till drygt 100:- när vi inte fyller jämna år.

 

  

 

Av brorsan och hans fru fick jag ett kort som intäckten går till att plantera träd i "Vi skogen".

 

   Fick även en tändsticksask med motiv av lador från Ammanäs. Den asken läggs till min tändarsamling. Jag fick även två läckra kylskåpsmagneter och en disktrasa med älgar på.

 

   

   

 

Detta fin kort fick jag från min väninna som miste sin far häromdan och dom hade tänkt komma hit nästa helg men nu går inte det så vi har fått skjuta fram besöket.  

 

 

 
 
≈Sanna≈

≈Sanna≈

3 februari 2010 03:33

Då får jag säga Grattis i efterskott, min far fyllde också år igår :)
Kram på dig!

http://cdwoman.blogspot.com

 
Ingen bild

Christel

3 februari 2010 06:20

Grattis!
Till dig i efterskott.Vilken härlig födelsedag du fick.
Kram
Christel

 
Cattis

Cattis

3 februari 2010 06:32

Hurra hurra hurra hurraaaa! Grattis i efterskott.

http://www.bergbrink.blogg.se

 
Berith

Berith

3 februari 2010 08:04

GRATTIS i efterskott vännen !!! =)))
Vilka fina presenter du fått , din dag ser ut att
ha varit en riktigt lyckad dag =))
Fina presenter har du också fått , ser jag =))

Ibland kan det vara skönt med en vilodag från bloggen =))

Önskar dig en riktigt bra dag , varma kramar =))

http://maxmax.bloggplatsen.se

 
Petra

Petra

3 februari 2010 08:09

Grattis i efterskott Malin!! Hurra,hurra!!!

http://petrano1.bloggspace.se

 
margit

margit

3 februari 2010 08:16

Gomorron Viper!!
OCH ett STORT GRATTIS!!!!!
Hur "många år"?? men det kanske är en hemlis???
Så många presenter!! Du fick väl öpnpna paket hela dan....
Roligt att du vann också på lotterna. Även "småsummor" är pengar. Det är ju inte allla som vinner miljonerna...
Ja nu har Samira vaknat/väckt mej...men det var bara för 10 min sedan..så det har varit sovmorron ändå. Hemms hos sin mamma vaknar hon nog tidigare...sover nog inte 12 timmar..OCH DÅ skall hon upp o äta de första hon gör.
Nu ligger hon i min säng o tittar på barnTV. Jg gick ner och släppte ut Linus (ena katten) Han ville ut....
Då passade det så bra ATT JAG TITTAR IN I DATORN..ETT TAG...TILLS HAN HOPPAR UPP PÅ FÖNSTERBRÄDAN och vill in igen...
Önskar dig Viper en fin dag!
En kram till dej!!/Margit

http://margitholm.blogg.se

 
frugreta

frugreta

3 februari 2010 09:33

GRATTISSS i efterskott:)
Kramar från Lilian o Greta;)

http://www.frugreta.bloggagratis.se

 
wiper

wiper

3 februari 2010 09:39

Sanna: Tack snälla du. Grattis till din pappa också

Ha en fin onsdag
kram

Christel: Tack så mycket ;) Ja det var en lungn och skön födelsedag

Ha en fin onsdag
kram

Cattis: tack snälla du för hurrarropen ;)

Ha en fin onsdag
kram

Berith: Tack snälla du ;) ja dan blev lyckad men inte på slutet. Bloggvilan var välbehövlig

Ha en fin onsdag
kram

Petra: Tack snälla vännen ;) ja dan var rätt lyckad

Ha en fin onsdag
kram

margit: Tack snälla du ;) Ja du det jag vann blev ju två klädesplagg och det var inte dumt. Ser att ni har Samira hos er än, vad roligt. vilken rolig katt

Ha en fin onsdag
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
wiper

wiper

3 februari 2010 09:41

FruGreta: Tack snälla du och krama lilla katten Lilian från mig också

Ha en fin onsdag
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Pisan

Pisan

3 februari 2010 10:27

GRATTIS i efterskott! Vilka fina presenter du fått :-) Önskar er en fin onsdag! KRAMAR!!! :-)

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

 
wiper

wiper

3 februari 2010 11:25

Pisan: Tack goa vän ;)

Ha en fin onsdag själv
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Lisa

Lisa

3 februari 2010 19:42

Jag säger Grattis igen ja..Vilken Tur du hade som VANN Roligt,,Inte ofta man gör det,,Men en liten vinst är alltid skoj..Vilken härlig dag ni hade ska fortsätta läsa lite mer,,
Såg att det hade varit Driftstörningar här idag och på kvällen,,det var nog därför du hade problem med inläggen..

Ja usch så fasligt dyrt med Tandläkarn,,men jag ska lägga på minnet det du sa om när man nått 3000 så blir det 50%..Då kanske man kan klara det på nåt sätt!
Ja jag skämtar i både med o motgång jag,,Nästan mest i motgång har jag märkt,,Tror att det ´kan vara nåt slags skydds mekanism som slår till så att man ska ORKA...
Ha en skön kväll min goa vän!
Kram kram

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

3 februari 2010 20:43

Om du något i luften hör surra är det bara jag som hurrar ;)
Stort G*R*A*T*T*I*S i efterskott.

Vilka bra presenter och vilken fin dag du haft.
Har kollat inläggen efter detta och det var ju en himla fin restaurang och man blev verkligen lurad av utsidan.

Stor kram

http://nena.bloggagratis.se

 
Annelie

Annelie

4 februari 2010 08:07


Sorry vännen för att jag har missat din födelsedag.. :o((

Grattis i efterskott, hoppas att din dag var till full belåtenhet,, du verkar ha haft det urmysigt med en massa trevlig presenter och en härlig lunch ihop med din man.

Grattis än en gång i efterskott.. // Varm kram Annelie

http://minegen65.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 28 mars 08:45

    I tisdags tog vi en promenad nere i Öster Mälarstrand, Notudden. Här satt vi oss ner på dom nya bänkarna framför småbåtshamnen. Sen gick vi omkring och kollade runt lite på dom båtar som fanns där, än om inte så många än     Här sitte...

Av Malin wiper - Onsdag 27 mars 08:30

  I mångdags innan vi hämtade min son i Enköping så dukade jag klart så allt var färdigt till lunchen hos oss. Min son har blivit vegetarian så vi tillagade morotsbiffar som vi gjort några gånger förut. Klicka här för att få receptet på morotsbif...

Av Malin wiper - Måndag 25 mars 07:15

    Här kommer lite fler bilder från promenader, och som ni vet så gillar jag pelare. Här ett pampigt hus i centrala Västerås     Lite fler pelare jag stött på och jag tycker såna tillför mycket i stadsbilden     En lite annorlunda...

Av Malin wiper - Söndag 24 mars 09:00

    Detta är en Alfa Romeo Spider från 1972. Den såg jag på en av våra promenader och den var så läcker. Nu börjar det snart dyka upp lite mer veteranbilar och det känns kul                                                                 ...

Av Malin wiper - Lördag 23 mars 10:30

      Vi skall sälja våra två gula fotöljer av märket Swedese Nova. Vi har ingen plats för dom i  denna lägenhet för vi har tagit sovrummet till vardagsrum där vi även har våra datorplatser. Därför köpte vi denna stol Mellby på Jysk för ett tag s...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards