Öppen Ridå

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Malin wiper - 14 januari 2010 17:45


        

 

Syrran tipsade mig om detta klipp från Youtube. Visst är det fantastiskt?. Vilken kille...  



  

Av Malin wiper - 14 januari 2010 14:06

  


  



Runrig är en skotsk folk rock band som grundades av bröderna Rory och Malcolm "Calum" MacDonald 1973 på landsbygden i Yttre Hebriderna. The band is now popular across the United Kingdom, Denmark and Germany and is notable for combining original songs in Gaelic with a rock sound, thus reflecting the Gaelic culture. Bandet är nu populär i Förenade kungariket, Danmark och Tyskland och är främst känd för att kombinera låtar i Gaelic med en rock sound, vilket avspeglar de Gaelic kultur.


Klicka här för att gå in på Runrigs hemsida.

  

Av Malin wiper - 14 januari 2010 13:24

  


Denna bok hänger på vår toalett och vi köpte den som jultidning för några år sedan när det var en ungdom som ringde på dörren. Boken är väldigt varierande så den blir intressant och lättsam att läsa på toa. Här en sida ur boken. Boken har kommit ut på "Frida förlag" 

 

 

 

     

 

  

 

   

 

Kolla in dessa plåster nedan med äkta svarovski för den som vill var fin trots ett litet sår som måste plåstras om... . För mig är det överkurs    

 

  

 

Klicka här om ni vill gå in på sidan.

Av Malin wiper - 14 januari 2010 10:09

     

 

Såg att Pisan hade inne It´s not unusual med Tom Jones på sin blogg och det är min favoritlåt med honom. Jag tar en annan version så vi inte har lika...  



     

Av Malin wiper - 14 januari 2010 09:27

  


  


Nr. 1

 

  

 

Nr. 2

 

  

 

Nr 3

 

  

 

Nr 4

 

  

 

Nr 5

 

  

 

Nu har ni tid på er att rösta tills i morgon fredag 15/1 17.00. Den som äger brevpressen som får mest röster vinner ett presentkort på ett biobesök.

 

Nu kan ni börja rösta.

 

  


Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards